Novosti


Inovativnost preduvjet konkurentnosti

  Kategorije: Događanja


Studentska udruga Financijski klub je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu organizirala treću po redu konferenciju o konkurentnosti hrvatskog gospodarstva pod nazivom Competitiveness day 2015. Ove godine naglasak je bio na inovativnosti i kreativnoj industriji o čemu su, između ostalih, govorili i Carlos E. Piñerúa iz Svjetske banke i Branko Baričević iz predstavništva EU Komisije u RH. Darko Huljenić, predstavnik Ericssona Nikole Tesle, sudjelovao je u panel raspravi „Pametna specijalizacija“, uz Mariju Rajaković, iz Ministarstva gospodarstva, i Ivu Špigla, iz Zagrebačkog inkubatora poduzetništva.

Panel rasprava „Pametna specijalizacija“



Ugledni gosti iz akademskih, gospodarskih i znanstvenih krugova, članovi Financijskog kluba i drugi studenti nastojali su identificirati glavne prepreke i potencijale razvoja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva. 
 
Darko HuljenićM. Rajaković je za početak definirala Pametnu specijalizaciju kao strateški dokument za daljnji razvoj svake zemlje.  U RH su utvrđena prioritetna područja kao i strategije povećanja njihove konkurentnosti (modernizacija, diverzifikacija, tranzicija ili radikalne promjene). U svrhu implementacije tih strategija osmišljeno je četrnaest provedbenih mehanizama koji obuhvaćaju cijeli inovacijski lanac vrijednosti. D. Huljenić se osvrnuo  na korporacijsku kulturu i povezao inovativnost sa razinom ljudskih potencijala. Istaknuo je važnost kontinuiranih ulaganja u ljudske potencijale i prilagođenog sustava vrednovanja uspjeha. 
 
Publici je, uz navedeno, također vrlo zanimljiva bila diskusija o trendovima u tom području. Naime, u novije vrijeme prilikom kreiranja inovacijskih politika, fokus biva pomaknut sa same tehnologije na cijeli inovacijski proces te je usvojen holistički pristup poticanja inovativnosti koji poduzetnika stavlja u centar. Izazovi vezani uz provedbu takvih politika i dalje su prisutni, a ponajviše su vezani uz koordinaciju između ministarstava, institucija i poduzetnika te važnosti mobilnosti i međunarodne suradnje kao i uključivanja poduzetnika u međunarodne lance vrijednosti.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice