Novosti


Poslovni rezultati KORPORACIJE ERICSSON u trećem tromjesečju 2015.

  Kategorije: Poslovni rezultati


Objavljeni su poslovni rezultati korporacije Ericsson ostvareni u trećem tromjesečju 2015.

  • Prodaja u trećem tromjesečju porasla je 3% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine te iznosi 6,3 milijarde eura (6,1 milijarda eura u trećem tromjesečju 2014.). Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, manja je 9% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine zbog manje prodaje u segmentu Mreža. Pad je djelomično ublažen porastom prodaje u segmentu Profesionalnih usluga.
  • Poslovanje u području mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi na razini je prethodnog tromjesečja, ali je ostalo na nižoj razini nego prethodne godine.
  • Prodaja u segmentu Mreža bilježi uzastopni pad pod utjecajem usporavanja 4G implementacije u Središnjoj Kini.
  • Bruto marža smanjena je na 33,9% (35,2%). Isključujući troškove restrukturiranja, bruto marža bilježi smanjenje na 34,5% (35,5%) zbog većeg udjela prodaje globalnih usluga.
  • Globalni program troškovne učinkovitosti napreduje prema planu i pridonosi nižoj razini troškova u usporedi s istim prošlogodišnjim razdobljem.
  • Operativna dobit, isključujući troškove restrukturiranja, poboljšana je u odnosu na isto razdoblje prethodne godine na 10% (7%). Prihodi od izgradnje mreža, unutar Globalnih usluga, dosegli su točku pokrića.
  • Novčani tok od poslovnih aktivnosti iznosi 169 milijuna eura (-148 milijuna eura).


Komentar Hansa Vestberga, predsjednika i izvršnog direktora korporacije Ericsson:
„Prodaja je porasla za 3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, pala je za 9%, zbog manje prodaje u području Mreža. Ovo je djelomično ublaženo nastavkom solidnog rasta prodaje u Profesionalnim uslugama. Profitabilnost se poboljšala u odnosu na isto razdoblje prošle godine, čemu značajno pridonose manji operativni troškovi.

Poslovanje
Nastavljamo snažan rast prodaje u Indiji kao i u Jugoistočnoj Aziji i Oceaniji u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, a prodaja je pala u Sjeveroistočnoj Aziji, Sjevernoj Europi te Središnjoj Aziji.
Poslovanje u području mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi stabilno je u odnosu na prošlo tromjesečje, a na nižoj razini u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
U ovom je tromjesečju došlo do usporavanja 4G projekata u Središnjoj Kini. Također su nešto manje investicije u mobilni širokopojasni pristup na tržištima poput Rusije, Brazila i dijela Srednjeg Istoka koja obilježava slabi makroekonomski razvoj.

Profesionalne usluge su povećane 15% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uz dvoznamenkasti rast u osam od deset regija, temeljeno na snažnim rezultatima u svim segmentima portfelja.

Profitabilnost
Operativna dobit, isključujući troškove restrukturiranja, porasla je u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 46%, uz poboljšanje u svim segmentima. Poboljšanju profita najviše su doprinijeli niži operativni troškovi i točka pokrića u projektima vezanim uz Mreže.
Operativna marža u području Globalnih usluga povećala se na 9% kao rezultat bolje profitabilnosti od izgradnje mreža te solidnog rezultata u Profesionalnim uslugama. Profitabilnost u području Mreža ostala je stabilna u ovom tromjesečju, uz operativnu maržu od 10%, usprkos nižoj prodaji.

Program troškovne učinkovitosti
Globalni program troškovne učinkovitosti s ciljem uštede od oko 951 milijun eura na godišnjoj razini tijekom 2017. godine napreduje prema planu.Od njegove objave u studenom prošle godine, globalno je pokrenut niz aktivnosti što pridonosi nižim troškovima.

Novčani tok

Nakon slabog prvog kvartala naš novčani tok iz poslovanja je pozitivan u zadnja dva tromjesečja usprkos značajnim isplatama vezanim uz program troškovne učinkovitosti koji je u tijeku. Na novčani tok je do današnjeg dana negativno utjecao povećani radni kapital. Ovo je pod utjecajem poslovnog miksa u kojem veliki udio imaju projekti pokrivanja u Središnjoj Kini i na novim tržištima.

Ciljana područja rasta
Našu strategiju rasta temeljimo na kombinaciji rasta u našem temeljnom poslovanju te uspostavljanju vodstva u ciljanim područjima rasta. Vidimo dobar napredak u ciljanim područjima uz rast prodaje veći od 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U ciljanom području rasta TV i mediji ostvarili smo dva značajna postignuća s kupcima u Sjevernoj Americi, što potvrđuje našu snažnu poziciju na brzo rastućem tržištu TV i medija. Uz to, Ericsson je potpisao ugovor o akviziciji kompanije Envivio, koja je listana na burzi Nasdaq, svjetskog lidera u softverski temeljenom video enkodiranju.

Povećano je zanimanje kupaca za buduće mrežne arhitekture 5G, virtualizaciju, učinkovitu isporuku video sadržaja i internet stvari. Uz naše aktualne strateške inicijative dobro smo pozicionirani za stvaranje vrijednosti našim kupcima i dioničarima na promjenjivom tržištu.“

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice