CES 2015: Ericsson predstavlja snagu Umreženog društva

Ericsson na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu  predstavlja svoju viziju Umreženog društva koje svakom pojedincu i svim industrijama omogućuje ostvarenje svih svojih potencijala.

CES je godišnje svjetsko okupljalište svih koji se bave poslom povezanim s potrošačkom elektronikom i već više od 40 godina je globalna pozornica na kojoj se tržištu predstavljaju nove generacije inovacija. Sa svojim novim izdanjem izvještaja o potrošačkim trendovima za 2015., Ericsson će na CES-u pokazati kako će Umreženo društvo redefinirati zabavu, dati novo iskustvo vozačima i povezati  sve što se može, pružajući povezanost kako kod kuće, tako i u pokretu.

Dobrodošli u eru zabave za pojedince!
Načini na koji publika želi gledati zabavne programe su se promijenili. Linearno gledanje polako odlazi u prošlost kako publika sve više traži kratke, personalizirane formate koji se mogu dijeliti s lakoćom, imaju originalni sadržaj i mogu se gledati bilo gdje. Hans Vestberg, predsjednik korporacije Ericsson domaćin je sesije s ovom tematikom na ovogodišnjem CES-u, a osim njega u raspravi sudjeluju i predstavnici AT&T, Verizona i drugih kompanija.

Tehnologija povezuje vozače i bicikliste

Ako se ove godine nađete na CES-u, ne propustite pogledati na Ericssonovom štandu kako su Volvo automobili, POC, proizvođač sportske zaštitne opreme i Ericsson zajednički kreirali inovativnu tehnologiju koja prvi put povezuje vozače Volva i bicikliste. Dvosmjerna komunikacija između povezanog auta i prototipa kacige davat će upozorenja o blizini/udaljenosti vozačima i biciklistima te tako povećati sigurnost cestovnog prometa.

10 najnovijih potrošačkih trendova za 2015.
Svake godine Ericssonov ConsumerLab radi globalno istraživanje potrošača koje je utemeljeno na razgovorima sa 100,000 pojedinaca u više od 40 zemalja u kojima je 15 najvećih gradova, što statistički predstavlja poglede 1,1 milijarde ljudi iz svih kultura. Najnoviji potrošački trendovi za 2015. daju jedinstven uvid u razmišljanja i želje današnjih potrošača.

Iskusite Umreženo društvo
Ericsson će posjetitelje provesti i kroz mogućnosti koje pruža Umreženo društvo predstavljanjem njegova četiri glavna područja:


REDEFINIRANA ZABAVA
Tehnologija mijenja iskustva koncerata uživo i sportskih događanja. S obzirom da se obožavatelji sada mogu povezati jedni s drugima i sa samim događanjima, stvoreno je novo iskustvo zabave uživo u kojem obožavatelji dijele sadržaje jedni s drugima i sa zajednicom.
Na dijelu Ericssonovog štanda na CES-u koji je posvećen tako redefiniranoj zabavi, Ericsson će prezentirati kako tehnologija mijenja iskustva koncerata i sportskih događanja. Živo iskustvo više nije osobno, već dijeljeno s drugima i sa zajednicom, a obožavatelji su povezani jedni s drugima i sa samim događanjem.

NOVO ISKUSTVO VOŽNJE
Novi val inovacija mijenja iskustvo vožnje. Vozila postaju pametnija, sigurnija i zabavnija. Premda se automobili koji voze sami ne očekuju u narednih nekoliko godina, nove tehnologije će u sljedećih pet godina pomoći automobilima da se sami parkiraju, prate budnost vozača pa čak i komuniciraju s drugim automobilima kako bi se izbjegli sudari.
Neke od ovih tehnologija će dobiti svoju primjenu prije, neke pak kasnije, ali sve imaju potencijal promijeniti naš način vožnje na bolje.  Uz pomoć Ericssonovog oblaka Povezano vozilo, Ericsson će pokazati kako povezanost s automobilom i njegova interakcija s drugim vozilima poboljšavaju iskustvo za vozače i putnike na cesti.

SVE POVEZANO
Sve što se povezati može, bit će povezano. Bilo na Internet, bilo jedno s drugim, sve što ima on/off prekidač će biti povezano. Ericsson vjeruje da povezanost može imati pozitivan socio-ekonomski utjecaj i utjecaj na okoliš u cijelom svijetu. Kroz ono što se naziva konceptom „Interneta stvari“, Ericsson će predstaviti kako pojedinci, industrije i gradovi mogu iskoristiti dobrobiti iz ove nove mreže u kojoj je sve povezano.
Prvi puta u industriji, Ericsson će uvesti 4.5G tehnologiju nazvanu Licencirani potpomognuti pristup (eng. Licensed Assisted Access, skraćeno LAA) koji povećava mobilne podatkovne brzine na pametnim telefonima i drugim potrošačkim uređajima.

SVUGDJE SADA
Digitalni svijet je postao dominantna priča u našoj potrošačkoj kulturi. Sa svime povezanim i mobilnim, možemo iskusiti novu razinu usluga i komfora gdje god nas život odvede. Do 2020. godine, bit će 50 milijardi povezanih uređaja – 6 na svaku povezanu osobu.
Ericsson će pokazati kako će to novo iskustvo izgledati i kako ga pokreću današnje inovacije.