Iz svijeta telekomunikacija
Ericsson posjeduje najveæi
portfolio za 2,5G i 3G prava na intelektualno vlasništvo. Dio ove liste proizvoda sada je
ponuðen tržištu putem Ericsson Mobile Platforms. LG Electronics razvijat æe svoje
vlastite GPRS/UMTS Dual Mode 3G terminale temeljene na Ericssonovoj tehnologiji i plaæati
licencnu pristojbu
Ericsson je potpisao ugovor s LG Electronics o isporuci platforme terminala treæe
generacije mobilnih komunikacija. Tim ugovorom, LG Electronics dobiva pristup Ericssonovoj
najnovijoj tehnologiji za izvedbu terminala iz podruèja 2,5G i 3G/UMTS. LG Electronics
jedna je od najznaèajnijih kompanija u industriji bežiènih komunikacija, a Ericssonov
izbor potvrðuje njegovu vodeæu ulogu na ovome podruèju tehnologije.
"Uvjereni smo kako ova
fleksibilna Ericssonova ponuda omoguæuje kompaniji LG Electronics razvoj najsuvremenijih
proizvoda i usluga," kaže Tord Wingren, predsjednik Ericssonova
odjela Mobile Platforms. "Ugovor je poticaj tržištu 3G terminala i drugi je po redu
za Mobile Platforms. Prvi je bio s kompanijom Sony Ericsson."
LG Electronics razvijat æe svoje
vlastite GPRS/UMTS Dual Mode 3G terminale temeljene na Ericssonovoj tehnologiji i plaæati
licencnu pristojbu za korištenje tehnologije Ericssonovu odjelu Mobile Platforms.
Posao vezan uz mobilne terminale
se mijenja. Prolazi istu preobrazbu koju je prošla i raèunalna industrija. Od
"vertikalne"industrije, sa svega nekoliko kompanija koje isporuèuju cjelovite
proizvode, transformira se u "horizontalnu" industriju s mnogo specijaliziranih
kompanija od kojih svaka isporuèuje odreðene proizvode.
Ericsson posjeduje najveæi
portfolio za 2,5G i 3G prava na intelektualno vlasništvo. Dio ove liste proizvoda sada je
ponuðen tržištu putem Ericsson Mobile Platforms. Na taj naèin Ericsson se pozicionira
kao vodeæi isporuèitelj temeljne tehnologije mobilnih terminala.
Tehnološka platforma sadrži
specifikacije svih komponenti, sheme tiskanih ploèica i softver. Sve je spremno za
prilagodbu po volji proizvoðaèa. Takav pristup omoguæuje LG Electronicsu brzu ponudu
novih proizvoda na tržištu, uz minimalne investicije u istraživanje i razvoj, a
istodobno i rast u snažnoga isporuèitelja terminala kada korisnici širom svijeta poènu
koristiti mobilne komunikacije treæe generacije.
S. Marušiæ |