ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 1 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Osluškivanje poslovnoga bila na dnevnomu redu
t.gif (43 bytes)


Top menadžment ETK na okupu

Članovi top menadžmenta naše kompanije sastali su se 23. siječnja na jednom od svojih redovitih sastanaka posvećenih praćenju poslovanja kako bi analizirali u kojoj mjeri su rezultati poslovanja ostvareni u 2001. godini odgovarali ciljevima postavljenima prethodno u okviru procesa strateškoga planiranja kompanije.

Za uspješnost poslovanja kompanije važno je dobro predvidjeti nove poslovne trendove te u skladu s njima planirati svoju poslovnu strategiju. Naravno, valja odrediti i kontrolne točke te provjeriti posluje li kompanija prema zacrtanome planu, postoje li kritična područja i treba li provesti korektivne mjere kako ostvarenje planiranih ciljeva ne bi bilo dovedeno u pitanje. Sastanci top menadžmenta kompanije na kojima se analiziraju rezultati poslovanja djelotvorni su alat za kvalitetnije planiranje poslovne strategije te stvaraju temelj proaktivnome djelovanju i dobroj komunikaciji u organizaciji.
Upravo s tim ciljem okupili su se članovi top menadžmenta naše kompanije na sastanku krajem siječnja. Na dnevnomu redu su se našle analize pokazatelja poslovanja pojedinih ključnih područja i organizacijskih jedinica u 2001. u odnosu na planove i ciljeve koji su bili postavljeni za prošlu godinu, uz osvrt na novopostavljene ciljeve za 2002. godinu. Kako saznajemo od Seada Kotla, direktora za Razvoj poslovanja (ETK/N), u cijelosti gledano, u Ericssonu Nikoli Tesli imamo razloga biti zadovoljni prošlogodišnjim poslovnim rezultatima.
O tomu nešto više čitajte u idućemu broju našega kompanijskoga lista.

J. Lončar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002