ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 1 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Čelni ljudi regije, s područja projektiranja
komunikacijskih rješenja i podrške prodaji, u Zagrebu
t.gif (43 bytes)

Tržišna jedinica Srednja Europa

Tržišna jedinica Srednja Europa (MUCE – Market Unit Central Europe) konstituira se postupno i dosljedno u jedinstvenu virtualnu organizaciju u kojoj svaki od sastavnih dijelova dobiva svoju određenu ulogu i unutar koje se resursi prilagođavaju trenutačnim potrebama u regiji. U našoj kompaniji je 9. i 10. siječnja održan sastanak članova menadžment tima za područje projektiranja komunikacijskih rješenja i podršku prodaji(CS&SS - Customer Solutions & Sales Support) unutar tržišne jedinice Srednja Europa. Sastanak je vodila Gordana Kovačević koja je, na razini tržišne jedinice, imenovana odgovornom rukovoditeljicom za to područje.

Radimo kvalitetnije i efikasnije ako poznajemo svoje suradnike. Mogli bismo reći da je to bio moto sastanka čelnih ljudi tržišne jedinice Srednja Europa u području projektiranja komunikacijskih rješenja i podrške prodaji. Bio je to prvi sastanak rukovoditelja s ovoga područja u Srednjoj Europi i, sudeći po izjavama većine njih, prilika za upoznavanje i stvaranje temelja za daljnju suradnju. Na dnevnome redu dvodnevnoga sastanka našle su se prezentacije tržišnih situacija u pojedinim zemljama Srednje Europe i pregled resursa unutar regije, a kroz niz radionica sa specifičnim temama, definirani su koraci koje valja učiniti u idućem razdoblju kako bi Ericsson učvrstio svoje pozicije u Srednjoj Europi kao dobavljač vrhunskih komunikacijskih rješenja.

Snažni regionalni tim na djelu

Sastanak je vodila Gordana Kovačević, rukovoditeljica ovoga regionalnoga tima, koja je održala uvodno izlaganje o Ericssonovim dugoročnim ciljevima kada je riječ o projektiranju komunikacijskih rješenja u Srednjoj Europi i načinima njihovoga ostvarivanja. Misija regionalne virtualne organizacije na području projektiranja komunikacijskih rješenja, istakla je Gordana Kovačević, odnosi se na organiziranje postojećih Ericssonovih resursa u Srednjoj Europi u jedinstvenu mrežu stručnjaka i timova koji će svojim stručnim radom i kompetencijama osigurati internim i eksternim kupcima suvremeno, jednostavno i kvalitetno komuniciranje. Odgovornosti regionalnoga tima, između ostaloga, obuhvaćaju podršku prodaji pri kreiranju kvalitetnih ponuda kupcima, dizajn komunikacijskih rješenja prema željama, potrebama i mogućnostima kupaca, marketing komunikacijskih rješenja i proizvoda, ulogu sučelja prema poslovnim jedinicama za određene proizvode i rješenja, prezentacije kupcima te razvoj kompetencija i udruživanje snaga s timovima za razvoj poslovanja kako bi se poslovne prilike pretvorile u stvarne projekte. Pri definiranju CS&SS organizacije u okviru tržišne jedinice Srednja Europa vodilo se računa o očekivanjima kupaca, poštivala su se pravila funkcioniranja Ericssonovih poslovnih procesa koji su usmjereni na stvaranje novih vrijednosti, uzeta je u obzir nova Ericssonova struktura te odgovornosti tržišnih jedinica koje su usklađene s korporativnim standardima. Važno mjesto u definiranju organizacije imala su u velikoj mjeri i prethodna iskustva CEE/CEMA Customer Solutions Networked organizacije, sudjelovanje u strateškim projektima BT1-BT7, razmišljanja KAM-ova unutar regije kao i dosadašnji rezultati i postignuća. Svoje izlaganje gospođa Kovačević završila je zaključivši kako je u ovoj fazi strukturiranja tržišne jedinice Srednja Europa veoma važno posvetiti pažnju razvijanju potrebnih kompetencija stručnih timova za projektiranje komunikacijskih rješenja, osigurati učinkovitu komunikaciju unutar regije bez koje virtualna organizacija, kakva je tržišna jedinica Srednja Europa, ne može dobro funkcionirati te optimizirati resurse kako bi se, uz što bolju troškovnu učinkovitost, postigli maksimalni rezultati.
Detaljnije o organizaciji ove regionalne jedinice možete saznati pregledavajući već aktivne intranet stranice.

Što kažu sudionici?

U kratkim stankama za odmor, tijekom drugoga dana sastanka, zamolili smo neke od sudionika za mišljenje o dosadašnjem razvoju situacije u regiji te dojmovima koje će ponijeti sa zagrebačkoga sastanka.

  • Budući da je ovo prvi sastanak rukovodećega tima za projektiranje komunikacijskih rješenja i podršku prodaji, naše druženje u Zagrebu, bila je prilika za bolje upoznavanje i veće saznanje o situaciji u drugim zemljama regije. Drago mi je što smo tijekom ovoga sastanka definirali konkretne zadatke u čiju realizaciju se valja odmah upustiti. Meni osobno kao odgovornoj osobi za područje konzalitinga predstoji niz putovanja po zemljama u regiji i direktni kontakti s KAM-ovima, kupcima i ključnim osobama iz područja projektiranja komunikacijskih rješenja u lokalnim kompanijama kako bismo usuglasili regionalnu strategiju ponude konzalting usluga.

Gergely Nagy, Business Consulting

  • Sastanak u Zagrebu označava početnu točku onoga što će uskoro, uvjeren sam, postati djelotvorna i troškovno učinkovita organizacija. Mogućnosti za rast i razvoj u regiji su velike, usprkos trenutačnoj stagnaciji koja karakterizira telekom industriju u svijetu. Grupiranje resursa unutar Srednje Europe u kojemu sudjelujemo usmjereno je na povećanje učinkovitosti i učvršćivanje Ericssonove pozicije kao vodećega dobavljača kvalitetnih suvremenih komunikacijskih rješenja.

Zoltan Szabó, Customer Solutions & Sales Support, Mađarska

  • Očekujem da će 2002. biti godina tijekom koje će se tržišna jedinica Srednja Europa konstituirati u uspješnu virtualnu organizaciju koja će svojim kupcima osigurati kvalitetna komunikacijska rješenja. Naše mogućnosti za rast i razvoj se povećavaju udruživanjem snaga unutar regije, pa je formiranje tržišne jedinice Srednja Europa pravi odgovor na trenutačnu situaciju u telekomunikacijama. Na sastanku u Zagrebu stvoreni su temelji za uspješnu suradnju u budućnosti i to smatram najvećim doprinosom ovoga našeg dvodnevnog druženja.

Magnus A. R. Andersson,
Service Network & Application Solutions and System Integration

  • Stvaranje kontakata, networking, je ključni pojam koji bih povezao uz zagrebački sastanak. Posebno korisnim smatram radionice na kojima su se definirali konkretni problemi i davali prijedlozi za njihovo rješavanje. Grupiranje resursa i pronalaženje načina za bolju suradnju unutar regije svakako će podići razinu naše učinkovitosti i osnažiti naš nastup na tržištu.

Krzysztof Burzynski, Mobile Network Solutions

  • Čast mi je što sam pozvan na sudjelovanje u radu rukovodećega tima za projektiranje komunikacijskih rješenja i podršku prodaji na razini tržišne jedinice Srednja Europa. U regiji postoji puno toga što možemo bolje i djelotvornije učiniti zajedno. Stoga formiranje ove tržišne jedinice smatram sjajnom idejom. Ovdje, u Zagrebu, okupili smo se po prvi put, puno smo toga jedni o drugima naučili, a sada ostaje novostečena znanja primijeniti u daljnjemu radu.

Martin Holubar,
Customer Solutions & Sales Support, Češka i Slovačka

  • Upoznavši probleme s kojima se u radu susreću kolege iz drugih zemalja u Srednjoj Europi spoznali smo u zajedničkom "mozganju", tijekom ova dva dana, da jedni drugima možemo u mnogo čemu pomoći. Sada kada je sve stavljeno na stol, jasno nam je s kojim resursima i potrebama unutar regije raspolažemo, pa jedno s drugim možemo bolje uskladiti i učinkovitije iskoristiti naše zajedničke potencijale.

Igor Voljč, Customer Solutions & Sales Support, Slovenija

  • Cilj nove Ericssonove organizacije je jasan: povećanje učinkovitosti i smanjenje troškova, uz održavanje visoke razine kompetencija i zadovoljstva internih i vanjskih kupaca. Ljudski resursi koje imamo u CS&SS organizaciji Srednje Europe vrlo su stručni, cijela regija ima kvalitetno visoko obrazovanje, pa njihovo čvršće povezivanje može rezultirati samo povećanjem kompetencija i boljim razumijevanjem potreba tržišta. CS&SS menadžment tim, koji se sastao prvi put ovdje u Zagrebu, ima zadaću da to povezivanje što prije provede u uhodani način rada. Budući da ovdje u ETK već imamo dosta iskustva s radom u virtualnim organizacijama, uvjerena sam da ćemo, zajedno s kolegama iz regije, taj cilj uspješno ostvariti.

Snježana Ivezić-Torbarina, Multiservice Network Solutions

  • Ovo je bio prvi sastanak MUCE CS&SS menadžment tima. Definirani su temelji organizacije i procesi koje će ta virtualna organizacija slijediti. Naravno, u dva dana se ne mogu riješiti svi problemi, ali ovaj sastanak je bio odličan početak. Posebno zanimljive bile su radionice s temom definiranja strategije rada u tržišnoj jedinici Srednja Europa, te razgovori s našim KAM-ovima, g. Milivojem Pejkovićem i g. Tihomirom Šicelom. Sudionici sastanka koji nisu iz ETK, bili su impresionirani otvorenošću naših KAM-ova, i njihovom suradnjom sa Centrom za projektiranje i komunikacijska rješenja (ETK/P) i servisnom organizacijom (ETK/C) u našoj kompaniji, te uspostavljenim odnosom između kupca i ETK. Najveća vrijednost koju imamo unutar Srednje Europe su vrsni stručnjaci u području projektiranja komunikacijskih rješenja i usluga. Cilj ove nove virtualne organizacije bit će pokušati maksimalno pretočiti sve te ogromne količine znanja u regiji u najbolja rješenja mreža i usluga za naše kupce.

Hrvoje Benčić, Professional Services

Pripremila J. Lončar

 

 

[Sastanak članova menadžment tima za područje projektiranja komunikacijskih rješenja i podršku prodaji]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002