ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Značajni ugovor o pružanju usluga podrške
s Hrvatskim Telekomom
t.gif (43 bytes)
KAM HT Višeuslužne mreže

Iz KAM HT-a stižu nam vrlo dobre vijesti. Ovoga je mjeseca naša kompanija potpisala značajni i vrlo vrijedan ugovor s Hrvatskim Telekomom o pružanju usluga podrške (SLA). Takve ugovore ETK već ima s većinom svojih kupaca, telekom operatora za fiksnu i mobilnu telefoniju, u zemlji i susjednim republikama. Ugovor o pružanju usluga podrške s HT-om, jednim od naših vrlo važnih kupaca, pripremao se vrlo dugo, teško i ozbiljno pa je stoga uspjeh tim veći. Ugovor će se obnavljati svake godine, a posebno je važna činjenica što taj posao angažira velike stručne resurse naše kompanije, naročito iz ETK/C.

O pojedinostima ovoga velikog posla razgovaramo s Ivicom Burušem, Service Account Manager-om iz KAM HT i Marijom Fantelom-Vuković, Team Leader M&S Support-a iz organizacijske jedinice Usluge (ETK/C). Kako saznajemo od naših sugovornika ETK je i dosada za Hrvatski Telekom pružao usluge podrške održavanja softvera i hardvera, ali prema pojedinačnom zahtjevu kupca. Sadašnji ugovor, međutim, sustavno i dugoročnije određuje vrste i procedure izvršenja usluga u fiksnoj mreži koje ćemo obavljati za HT. Riječ je o četiri vrste usluga i to: usluzi Help Deska, pomoći kupcu u hitnim slučajevima, usluzi softverskoga ažuriranja sustava te usluzi popravka i zamjene hardverskih jedinica.

Prednosti za obje strane

Našem kupcu ovaj ugovor osigurava sigurnost tj. kvalitetu rada mreže i sustava u svakome trenutku pa stoga i mogućnost da se u potpunosti posveti svojoj temeljnoj djelatnosti – plasmanu novih usluga krajnjim korisnicima.. Istodobno za našu kompaniju ugovor znači određenu sigurnost i mogućnost dugoročnijega planiranja posla, a s obzirom na kapacitet mreže u kojoj 96% čini AXE sustav, i zapošljavanje značajnih stručnih resursa. Dugoročnije planiranje omogućava i kvalitetniju isporuku pa će na taj način još više porasti zadovoljstvo, jednoga od najvažnijih kupaca ETK, našom opremom i uslugama. Stoga ne čudi, rekli su naši sugovornici, da je ovaj uspješno završeni poslovni potez popularno prozvan ugovorom “koji daje i traje”.

Vrlo zahtjevan ugovor

O ozbiljnosti pristupa poslu na obje strane svjedoči i podatak da ugovor o pružanju usluga podrške s Hrvatskim Telekomom ima pet cjelina: cjelokupni popis baze na koju se odnosi pružanje usluga, točan opis svake od usluga, mjerila za kvalitetu isporučenih usluga, pojedinačne cijene, opis procedure izvršenja svake usluge te popis odgovornih osoba s jedne i druge strane. Mukotrpan, ali vrlo koristan posao bilo je ponovno sređivanje cjelokupnoga popisa baze HT-a, što su napravili stručnjaci iz ETK/C, a operator je verificirao dokument. Hrvatski Telekom je posebno insistirao na mjerenju kvalitete i na ugovaranju penala u slučaju da se posao ne obavi u skladu s potpisanim zahtjevima što pred ETK stavlja dodatne obaveze u pogledu preciznosti. Uz sve to, usluge koje će pružati ETK u potpunosti su prilagođene specifičnim zahtjevima HT-a i izlaze iz standardnoga Ericssonova portfolia, konstatirali su naši sugovornici.

Ivica Buruš i Marija Fantela-Vuković su na kraju izrazili mišljenje u ime cijeloga tima iz ETK kako je svakome članu bilo zadovoljstvo sudjelovati u pripremi ovako značajnoga ugovora koji predstavlja prvi organizirani korak u pružanju usluga HT-u, ali ujedno otvara vrata našoj kompaniji za mogućnost buduće, mnogo šire lepeze, isporuke usluga.

Treba svakako naglasiti da je u dugotrajnoj i zahtjevnoj pripremi spomenutoga ugovora od presudnoga značaja bila suradnja najužega rukovodstva Hrvatskoga Telekoma i našega KAM HT-a.

U stručnome smislu, u ime ETK, na projektu su, uz Ivicu Buruša iz KAM HT-a i Mariju Fantelu-Vuković iz ETK/C, sudjelovali i Tijana Pribanić, Ante Maržić i Boris Šepec (ETK/C) te Borka Rebić (ETK/B).

U ime Hrvatskoga Telekoma na ovome projektu su radili: Dušan Kružić, Vladimir Čosić, Saša Marinović i Dražen Seljan (Sektor nadzora, upravljanja i održavanja nepokretne mreže) te Marijan Koricky, Marijan Borovac i Attila Banai (Sektor nabave).

 D. Kobsa

Ugovor rezultat teških, ali korektnih pregovora
Znanjem i stručnošću opravdavamo povjerenje

 

 

[Marija Fantela-Vuković, Ivica Buruš i Borka Rebić]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002