|
KAM HT Višeuslužne mreže Iz KAM HT-a stižu nam vrlo dobre vijesti.
Ovoga je mjeseca naša kompanija potpisala značajni i vrlo vrijedan ugovor s Hrvatskim
Telekomom o pružanju usluga podrške (SLA). Takve ugovore ETK već ima s većinom svojih
kupaca, telekom operatora za fiksnu i mobilnu telefoniju, u zemlji i susjednim
republikama. Ugovor o pružanju usluga podrške s HT-om, jednim od naših vrlo važnih
kupaca, pripremao se vrlo dugo, teško i ozbiljno pa je stoga uspjeh tim veći. Ugovor će
se obnavljati svake godine, a posebno je važna činjenica što taj posao angažira velike
stručne resurse naše kompanije, naročito iz ETK/C.
O pojedinostima ovoga velikog
posla razgovaramo s Ivicom Burušem, Service Account Manager-om iz KAM HT i Marijom
Fantelom-Vuković, Team Leader M&S Support-a iz organizacijske jedinice Usluge
(ETK/C). Kako saznajemo od naših sugovornika ETK je i dosada za Hrvatski Telekom pružao
usluge podrške održavanja softvera i hardvera, ali prema pojedinačnom zahtjevu kupca.
Sadašnji ugovor, međutim, sustavno i dugoročnije određuje vrste i procedure izvršenja
usluga u fiksnoj mreži koje ćemo obavljati za HT. Riječ je o četiri vrste usluga i to:
usluzi Help Deska, pomoći kupcu u hitnim slučajevima, usluzi softverskoga ažuriranja
sustava te usluzi popravka i zamjene hardverskih jedinica.
Prednosti za obje strane
Našem kupcu ovaj ugovor
osigurava sigurnost tj. kvalitetu rada mreže i sustava u svakome trenutku pa stoga i
mogućnost da se u potpunosti posveti svojoj temeljnoj djelatnosti – plasmanu novih
usluga krajnjim korisnicima.. Istodobno za našu kompaniju ugovor znači određenu
sigurnost i mogućnost dugoročnijega planiranja posla, a s obzirom na kapacitet mreže u
kojoj 96% čini AXE sustav, i zapošljavanje značajnih stručnih resursa. Dugoročnije
planiranje omogućava i kvalitetniju isporuku pa će na taj način još više porasti
zadovoljstvo, jednoga od najvažnijih kupaca ETK, našom opremom i uslugama. Stoga ne
čudi, rekli su naši sugovornici, da je ovaj uspješno završeni poslovni potez popularno
prozvan ugovorom “koji daje i traje”.
Vrlo zahtjevan ugovor
O ozbiljnosti pristupa poslu na
obje strane svjedoči i podatak da ugovor o pružanju usluga podrške s Hrvatskim
Telekomom ima pet cjelina: cjelokupni popis baze na koju se odnosi pružanje usluga,
točan opis svake od usluga, mjerila za kvalitetu isporučenih usluga, pojedinačne
cijene, opis procedure izvršenja svake usluge te popis odgovornih osoba s jedne i druge
strane. Mukotrpan, ali vrlo koristan posao bilo je ponovno sređivanje cjelokupnoga popisa
baze HT-a, što su napravili stručnjaci iz ETK/C, a operator je verificirao dokument.
Hrvatski Telekom je posebno insistirao na mjerenju kvalitete i na ugovaranju penala u
slučaju da se posao ne obavi u skladu s potpisanim zahtjevima što pred ETK stavlja
dodatne obaveze u pogledu preciznosti. Uz sve to, usluge koje će pružati ETK u
potpunosti su prilagođene specifičnim zahtjevima HT-a i izlaze iz standardnoga
Ericssonova portfolia, konstatirali su naši sugovornici.
Ivica Buruš i Marija
Fantela-Vuković su na kraju izrazili mišljenje u ime cijeloga tima iz ETK kako je
svakome članu bilo zadovoljstvo sudjelovati u pripremi ovako značajnoga ugovora koji
predstavlja prvi organizirani korak u pružanju usluga HT-u, ali ujedno otvara vrata
našoj kompaniji za mogućnost buduće, mnogo šire lepeze, isporuke usluga.
Treba svakako naglasiti da je u
dugotrajnoj i zahtjevnoj pripremi spomenutoga ugovora od presudnoga značaja bila suradnja
najužega rukovodstva Hrvatskoga Telekoma i našega KAM HT-a.
U stručnome smislu, u ime ETK,
na projektu su, uz Ivicu Buruša iz KAM HT-a i Mariju Fantelu-Vuković iz ETK/C,
sudjelovali i Tijana Pribanić, Ante Maržić i Boris Šepec (ETK/C) te Borka Rebić
(ETK/B).
U ime Hrvatskoga Telekoma na
ovome projektu su radili: Dušan Kružić, Vladimir Čosić, Saša Marinović i Dražen
Seljan (Sektor nadzora, upravljanja i održavanja nepokretne mreže) te Marijan
Koricky, Marijan Borovac i Attila Banai (Sektor nabave).
D. Kobsa
Ugovor rezultat teških, ali korektnih pregovora
Znanjem i stručnošću opravdavamo povjerenje |
|