ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 2 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Pozitivno o ETK - 1825 puta
t.gif (43 bytes)

ETK/A - Kompanijske komunikacije

U uvjetima nagloga razvoja tržišta i konkurencije jačanja uloge percepcije i javnoga mišljenja na što, u svakodnevnome životu, u velikoj mjeri utječu mediji, uspješne kompanije posvećuju posebnu pozornost izgradnji pozitivnoga imidža te njegovanju dobrih odnosa sa svim segmentima javnosti koji okružuju tvrtku.

Taj vrlo širok, kompleksan i delikatan posao, koji posredno utječe i na poslovne rezultate kompanije, u Ericssonu Nikoli Tesli dodijeljen je timu stručnjaka Kompanijskih komunikacija. Svjesni smo težine zadatka koji nam je povjeren pa stoga vrlo pomno osmišljavamo i planiramo svaku aktivnost, maksimalno koristeći visoke kompetencije i kreativnost svih članova tima. To je formula kako smo uspjeli ostvariti sve postavljene ciljeva u 2002 , uz istodobno visoku troškovnu učinkovitost.

Više stotina puta u medijima

Naročito se ponosimo rezultatima koje smo postigli u području pozitivnoga prisustva kompanije u medijima tijekom 2002. Svakodnevnom i brižno pripremanom suradnjom s novinarima iz četrdesetak najznačajnijih hrvatskih, dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija, kao i radio i TV redakcija uspjeli smo prezentirati našu kompaniju tako da u hrvatskoj javnosti bude prepoznata kao poslovno vrlo uspješna kompanija koja ujedno pridonosi razvoju društva u cjelini. Ericsson Nikolu Teslu predstavljamo javnosti kao kompaniju budućnosti, koja je u Hrvatsku donijela nove tehnologije i nove načine poslovanja, koja otvara prostor za mlade, obrazovane i kreativne kadrove usmjerene na razvoj, koja nas povezuje s desetinama drugih zemalja, jer naše komunikacijske sustave i rješenja koristi cijeli svijet.
Prošle godine smo uspjeli realizirati ukupno 1825 različitih medijskih priloga u kojima se spominje ime Ericssona i Ericsson Nikole Tesle. To je, u usporedbi s 2001., koja je isto tako bilo godina solidnih rezultata, povećanje od čak 74%. Posebnu pažnja posvetili smo kriznom komuniciranju s obzirom da je prošla godina bila u znaku velikih problema u području telekomunikacija, koji nisu mimoišli ni korporaciju Ericsson.

Imidž se brižno njeguje

Najveću medijsku prisutnost ostvarili smo prošle godine tijekom travnja, svibnja i lipnja i to zahvaljujući proglašenju Gordane Kovačević "Ženom godine" prema izboru časopisa Zaposlena. Kruna je to ranije započetoga projekta stvaranja imidža o ETK kao kompaniji koja sustavno promiče i razvija vrhunske rukovoditelje, a posebno žene. Svi koji u kompaniji dokazano imaju potencijala podupiru se za daljnje napredovanje i postaju dio svjetske tehnološke i menadžerske elite.

Nagrade za ukupni nastup na stručnim skupovima i sajmovima

Svi nastupi Ericssona Nikole Tesle na stručnim skupovima i sajmovima bili su veoma zapaženi. Na INFOFESTU u Budvi nagrađeni smo priznanjem za visoku razinu ukupnog nastupa. Uspješno smo prezentirali kompaniju na MIPRO-u u Opatiji te na BIHTEL-u u Sarajevu. Međunarodni sajam informacijske tehnologije INFO 2002. bio je još jedan u nizu uspješnih nastupa naše kompanije okrunjen nagradama, gdje smo potvrdili naše vodeće mjesto u području suvremenih komunikacija.

V. Mihajlic

 

 

[Pojavljivanje u medijima]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-03-2003