ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 02/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Tečajevi, seminari, konferencije
t.gif (43 bytes)


Planiranje izobrazbe pomoću e-orijentiranih alata

Razvoj kompetencija čini jednu od presudnih aktivnosti za svaku kompaniju, a posebno za Ericsson Nikolu Teslu, koji se profilirao kao kompanija znanja. Uvođenjem standardnog procesa planiranja, naručivanja, plaćanja i obračuna, podržanog e-orijentiranim alatima omogućava se znatno transparentnija slika i donosi povećana efikasnost u svim segmentima rada kompanije, pa tako i u području planiranja izobrazbe i razvoja kompetencija.

Iskazivanje godišnjih potreba za razvojem kompetencija kroz individualne planove (P&P) i uključivanje predvidivih troškova u budžet donosi novu kvalitetu za sve sudionike u tom procesu:

Zaposleniku je omogućeno da zajedno s neposrednim rukovoditeljem, prilikom definiranja godišnjih planova, a na temelju već dostignutih razina kompetencija i iskazane razlike u odnosu na traženu razinu vještina i znanja, odredi plan razvoja svojih kompetencija u onom dijelu u kojem je to potrebno. Zaposlenik, dakle, zajedno sa svojim pretpostavljenim planira koje će seminare i specijalizirane programe izobrazbe pohađati u idućem razdoblju.

Jedinica za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju, koja je vlasnik procesa, dobiva točne informacije o razini kompetencija putem softverskoga alata za planiranje kompetencija u sustavu za upravljanje ljudskim potencijalima (CP HRMS) i utječe na politiku razvoja kompanije kroz savjetovanje o mogućnostima premošćivanja neželjenih razlika između potrebnih i postojećih razina kompetencija. Ta jedinica, također, ima detaljan uvid u troškove vezane uz planove za ove namjene.

Opskrba (Sourcing)
Na bazi planiranih potreba i objedinjenih zahtjeva postiže znatno povoljnije uvjete na tržištu (niže cijene, bolje uvjete plaćanja, i sl.).

Financije
Jedinica za Financije dobiva pregled planiranih troškova, što povoljno utječe na upravljanje gotovinom uz smanjenje administrativnih poslova oko plaćanja i knjiženja računa. Uz to, bolja je mogućnost za priznavanje i povrat poreza na dodanu vrijednost. Znatno je pojednostavljen proces operativnog internog naručivanja. Operativno-interno naručivanje odvija se putem postojeće TRAMP aplikacije.

R. Lakovnik

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

03-03-2004