ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 02/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Priznanje cijelome timu KAM-a VIPnet
t.gif (43 bytes)


Milivoj Pejković, proglašen najboljim KAM-om na razini tržišne jedinice Srednja Europa u četvrtome tromjesečju 2003.

Milivoj Pejković, viši savjetnik direktora u novostrukturiranoj organizaciji Marketinga i prodaje ETK i donedavno KAM VIPnet, proglašen je na sastanku čelnika prodaje tržišne jedinice Srednja Europa, održanome u austrijskom Semmeringu, najboljim KAM-om na razini tržišne jedinice Srednja Europa u četvrtome tromjesečju 2003. To je prvo takvo priznanje nekom od KAM-ova u našoj kompaniji. Gospodinu Pejkoviću tom je prilikom također uručeno i priznanje za opći doprinos prodaji u Srednjoj Europi za prošlu godinu.

Uz iskrene čestitke na ovim visokim priznanjima zamolili smo gospodina Pejkovića za izjavu:
"Ovo priznanje me veseli, a osobno ga doživljavam kao priznanje svim članovima KAM-a VIPnet i drugim stručnjacima iz linijskih organizacija koji svojim znanjem i radom pridonose uspješnoj realizaciji naših projekata. Drago mi je da su napori i ukupni rezultati našega tima prepoznati na razini Ericssonove tržišne jedinice Srednja Europa. Politika KAM-a VIPnet oduvijek je bila i jest usmjerena na zadovoljstvo kupca i izgradnju partnerskoga odnosa u pravom smislu te riječi. Zauzeli smo poziciju dvostrukoga agenta, što znači da je naša glavna uloga biti transmisija između isporučitelja opreme i rješenja te našega kupca. Uvijek smo se trudili da obje strane u poslu budu zadovoljne jer se jedino tako dugoročno mogu polučiti dobri rezultati, a u tome smo, sudeći po svemu, i uspjeli.
Iako sam sada imenovan na drugu funkciju, dužnost višega savjetnika direktora Marketinga i prodaje ETK, siguran sam da će KAM VIPnet i dalje uspješno raditi jer je dobro ustrojen tim u kojega imam puno povjerenje.
Na novoj dužnosti, moja je zadaća pomoći predsjedniku Åkeu Enellu, u koordinaciji, povećanju sinergije i efikasnosti ETK prodajnoga kanala, unificiranome nastupu kompanije na svim, a posebno na domaćem tržištu. Vjerujem da tu ima prostora za poboljšanje, a nova funkcija za mene je interesantni izazov. Tim više jer smo postavili ambiciozne ciljeve u ovoj godini koju smo, da podsjetim, u tržišnoj jedinici Srednja Europa proglasili godinom prodaje.
Sada prvo moram dobro upoznati rad i probleme drugih KAM-ova, ponajprije Poslovnih sustava, kako bismo zajedničkim snagama poboljšali rezultate. Moram naglasiti da svi KAM-ovi moraju uložiti dosta dodatnih napora jer na njima leži velika odgovornost za realizaciju ukupnih poslovnih rezultata naše kompanije."

D. Kobsa

 

 

[Milivoj Pejković, viši savjetnik direktora za područje marketinga i prodaje u ETK, ističe kako mu je drago što su napori i ukupni rezultati KAM-a Vipnet prepoznati na razini Ericssonove tržišne jedinice Srednja Europa.]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-03-2004