|
Milivoj Pejković, proglašen najboljim KAM-om na razini tržišne
jedinice Srednja Europa u četvrtome tromjesečju 2003.
Milivoj
Pejković, viši savjetnik direktora u novostrukturiranoj
organizaciji Marketinga i prodaje ETK i donedavno KAM VIPnet,
proglašen je na sastanku čelnika prodaje tržišne jedinice
Srednja Europa, održanome u austrijskom Semmeringu, najboljim
KAM-om na razini tržišne jedinice Srednja Europa u četvrtome
tromjesečju 2003. To je prvo takvo priznanje nekom od KAM-ova u
našoj kompaniji. Gospodinu Pejkoviću tom je prilikom također
uručeno i priznanje za opći doprinos prodaji u Srednjoj Europi
za prošlu godinu.
Uz
iskrene čestitke na ovim visokim priznanjima zamolili smo
gospodina Pejkovića za izjavu:
"Ovo priznanje me veseli, a osobno ga doživljavam kao
priznanje svim članovima KAM-a VIPnet i drugim stručnjacima iz
linijskih organizacija koji svojim znanjem i radom pridonose uspješnoj
realizaciji naših projekata. Drago mi je da su napori i ukupni
rezultati našega tima prepoznati na razini Ericssonove tržišne
jedinice Srednja Europa. Politika KAM-a VIPnet oduvijek je bila i
jest usmjerena na zadovoljstvo kupca i izgradnju partnerskoga
odnosa u pravom smislu te riječi. Zauzeli smo poziciju
dvostrukoga agenta, što znači da je naša glavna uloga biti
transmisija između isporučitelja opreme i rješenja te našega
kupca. Uvijek smo se trudili da obje strane u poslu budu
zadovoljne jer se jedino tako dugoročno mogu polučiti dobri
rezultati, a u tome smo, sudeći po svemu, i uspjeli.
Iako sam sada imenovan na drugu funkciju, dužnost višega
savjetnika direktora Marketinga i prodaje ETK, siguran sam da će
KAM VIPnet i dalje uspješno raditi jer je dobro ustrojen tim u
kojega imam puno povjerenje.
Na novoj dužnosti, moja je zadaća pomoći predsjedniku Åkeu
Enellu, u koordinaciji, povećanju sinergije i efikasnosti ETK
prodajnoga kanala, unificiranome nastupu kompanije na svim, a
posebno na domaćem tržištu. Vjerujem da tu ima prostora za
poboljšanje, a nova funkcija za mene je interesantni izazov. Tim
više jer smo postavili ambiciozne ciljeve u ovoj godini koju smo,
da podsjetim, u tržišnoj jedinici Srednja Europa proglasili
godinom prodaje.
Sada prvo moram dobro upoznati rad i probleme drugih KAM-ova,
ponajprije Poslovnih sustava, kako bismo zajedničkim snagama
poboljšali rezultate. Moram naglasiti da svi KAM-ovi moraju uložiti
dosta dodatnih napora jer na njima leži velika odgovornost za
realizaciju ukupnih poslovnih rezultata naše kompanije."
D.
Kobsa
|
|