ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 3 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Inženjeri na kazališnoj pozornici
t.gif (43 bytes)

Prezentacija Ericssonovih mobilnih poslovnih sustava u Dramskome kazalištu Gavella

Ericsson u Gavelli? Suvremene komunikacijske tehnologije u kazalištu? I to je moguća kombinacija. Dokazali su to članovi tima Ericssona Nikole Tesle sastavljenoga od stručnjaka iz jedinice za Poslovne sustave, Centra za projektiranje i komunikacijska rješenja, IS/IT tima iz jedinice za Podršku poslovanju te jedinice za Marketinško komuniciranje i odnose s javnošću. Oni su 19. ožujka na Gavellinim kazališnim daskama uprizorili priču o Ericssonovim mobilnim poslovnim sustavima.

Ericssonova ideja da posao ne poznaje granice i da ga trebate raditi tamo gdje vam je glava u kazališnoj je formi izložena publici u Dramskome kazalištu Gavella. Bila je to poruka s prezentacije o suvremenim, mobilnim poslovnim sustavima namijenjena našim kupcima, poslovnim partnerima i predstavnicima raznih državno-upravnih tijela te pomno odabranim predstavnicima hrvatskih medija.

Iz dramatičnoga kazališnoga mraka u gledalištu, tijekom predstave su se nerijetko čuli izrazi pozitivnoga iznenađenja, odobravanja, pa čak i ushita. Novi način prezentiranja suvremenih komunikacijskih tehnologija primijenjenih na području Ericssonovih mobilnih poslovnih sustava bio je popraćen očiglednim zadovoljstvom publike koja je znala prepoznati i cijeniti napor uložen u osmišljavanje inovativnoga marketinškoga pristupa.

Što razlikuje konobara od direktora prodaje poslovnih sustava

Priča je, kada bolje razmislite, sasvim jednostavna, svakodnevna: kino, kafić i druženje s prijateljima. Plavuša s valovitim pramenom i, što je za jednu plavušu neočekivano, s ubojitim komentarima (Jasna Glavaš) te gospodin s lulom (Miran Starešinčić), zajedno s publikom u Gavellinom gledalištu, prate film o Joži koji radi u imaginarnoj tvrtki za osiguranje automobila. Joža upravo izlazi iz svoje tvrtke i poziva taksi koji će ga odvesti kući. No, Ericssonova rješenja za mobilne poslovne sustave omogućuju mu da nastavi raditi u automobilu. On prima poziv o otuđenome vozilu jednoga od klijenata, te iz svojega privremenoga mobilnoga ureda uspješno razrješava slučaj, a i vožnju taksijem, uz zadovoljni smiješak, plaća putem mobitela.
Pametna plavuša i gospodin s lulom također su zadovoljni. Svidio im se film, pa u obližnjem kafiću nastavljaju raspravljati o suvremenim komunikacijskim mogućnostima. Prilazi im prodavač cvijeća (Stanislav Kalman) nudeći ruže, a čuvši o čemu par govori, uključi se u raspravu. Na iznenađenje publike održi predavanje o Ericssonovim rješenjima koja podržavaju mobilno poslovno okružje. Budući da se par, koji ga pomno prati, veoma zainteresirao za tu temu, on spremno svojim mobitelom u pomoć poziva kolegu cvjećara (Ivica Španić). Izgleda da ni cvjećari više danas nisu ono što su nekada bili, jer se i ovaj drugi upustio u objašnjavanje usluga koje osiguravaju Ericssonove poslovne centrale, posebno ističući uslugu osobnoga broja. Društvu se priključuje i plavušin kolega sa studija (Ivan Malić) i svoj doprinos raspravi daje navodeći mogućnosti Ericssonovih bežičnih poslovnih sustava i usluga koje korisnicima mogu uvelike povećati kvalitetu života. Iz njegova izlaganja proizlazi da su dobrobiti privatne virtualne mreže neosporne, što publika prihvaća uz znakovit uzdah. Tu se ponovno javio i, inače šutljivi, gospodin s lulom prisjetivši se kako u kompaniji u kojoj on radi koriste aplikaciju zvanu TRAMP za jednostavno upravljanje putnim nalozima elektroničkim putem. U međuvremenu za susjedni stol sjeda novi gost (Boris Drilo) koji, naručivši piće, otvara svoje prijenosno računalo s kamerom, očigledno s namjerom da obavi još neki posao. Poziv koji mu je uputio njegov šef (Miroslav Martinčić) s Ericssonova Internet kioska postavljenoga na aerodromu prekida zahuktalu raspravu njegovih susjeda, pa se i on - htio, ne htio - u nju uključuje nižući prednosti Ericssonovih WLAN proizvoda koji podržavaju “bežični ured”. Jeste li i vi znali da se danas svaki drugi poziv u svijetu ostvaruje preko Ericssonove bežične infrastrukture?
Na to se netipična plavuša prije nove runde pića glasno zapita koliko zapravo prosječan čovjek u našoj zemlji zna o najsuvremenijim komunikacijskim mogućnostima i tehnologijama. Odluče o tome pitati konobara (dr. Dubravko Cej) koji je njihove rasprave dotada šutke pratio u svome uglu. On, odbacivši konobarsku pregaču, počne kao iz rukava sipati znanja o Ericssonovim suvremenim mobilnim poslovnim sustavima. Zaključi na kraju kako mu je dosta konobarenja te da će promijeniti zanimanje i postati direktorom prodaje poslovnih komunikacijskih sustava. Zatim poziva svoje dečke (Darko Kolovrat, Josip Paštrović, Želimir Mateljan i Maksim Čubrić) koji mu donose kravatu, sako, mobitel i prijenosno računalo te napušta kafić. Naravno, veći dio publike već je na samome početku u samozatajnome konobaru prepoznao direktora prodaje Poslovnih sustava Ericssona Nikole Tesle, pa je ovakav rasplet bio dočekan srdačnim pljeskom.

Iza scene

Pripremanje ovakvoga jedinstvenog kazališnoga ugođaja obilježenoga Ericssonovim pečatom trajalo je više od dva mjeseca. Kada je Jasna Glavaš, pametna plavuša i u stvarnom životu, dogotovila scenarij, u studiju je sinkroniziran film, a Daut Damarija mogao se prihvatiti režije, pa je u produkciji Sandre Živković i dr. Dubravka Ceja predstava Ericssona Nikole Tesle počela dobivati i sasvim prepoznatljive obrise. Naši stručnjaci koji su za ovu priliku pristali biti glumci, ujedno su bili i autori prezentacija ukomponiranih u predstavu. Iza scene su, kao podrška projektu, sudjelovali Damir Vlašić, Ljiljana Podrepšak i Marinko Kovačević. Gosti su nakon druženja na prijemu, koji je slijedio nakon predstave, za uspomenu na neobično druženje s Ericssonom u Gavelli dobili CD sa sadržajem predstave. O produkciji CD-a brinula je Inga Sternak-Popočovski uz pomoć kolege Marijana Bokulića.

Riječ ima publika

Pohvale za uspješno realiziran projekt nisu se, međutim, svele samo na pljesak nakon predstave. Elektroničkom poštom stizale su i idućih dana. Bilo je i onih koji su od kolega saznali da je u Gavelli bilo zabavno, pa su se unaprijed predbilježili za sljedeći slični događaj u režiji Ericssona Nikole Tesle. Neke od posjetitelja upitali smo o dojmovima na licu mjesta:

Davor Maričić, glavni urednik časopisa VIDI:

  • Ericsson se potrudio napraviti nešto što ni u nas, a ni u inozemstvu nije često – “upakirati” prezentaciju svojih proizvoda i tehnologija u kazališnu predstavu. Očigledno je bilo da se “glumci” na pozornici dobro zabavljaju, a kako vidim, posjetitelji iz poslovnih krugova i kolege iz medija na zanimljiv su način došli do korisnih informacija.

Krešimir Ružić, Ericssonov regionalni ured za poslovne sustave u Beču:

  • U usporedbi s prošlogodišnjom prezentacijom poslovnih sustava, koju sam imao prilike pogledati na CD-u, ovo je bitni pomak prema jednostavnijem i inovativnom načinu komuniciranja s ciljanom publikom. Već sam u više prilika naglašavao kako o našim proizvodima i rješenjima trebamo govoriti s pozicije korisnika, pogotovo kada govorimo o mobilnosti, jer ona podrazumijeva fokus upravo na krajnjega korisnika. To je u ovoj predstavi postignuto, a naravno, iznimno je zgodno da se takav sadržaj ukomponirao u igru na pozornici što je puno više od suhoparnoga nizanja slajdova. Očigledan je napor da se sadržaj prilagodi hrvatskome kupcu. Neke kolege koje poznajem dvadesetak godina bilo je zanimljivo vidjeti na pozornici u novim ulogama. Predstava je bila veoma uspješna i mislim da će cjelokupni auditorij znati cijeniti napor koji je Ericsson Nikola Tesla napravio prema sasvim novom vidu marketiranja.

Nikola Demović, Ured za opće poslove Sabora i Vlade Republike Hrvatske, Služba za telekomunikacije, informatiku i audio i video tehniku:

  • Predstava je bila veoma zanimljiva. Radi se o sasvim novom načinu prezentiranja Ericssonovih proizvoda i rješenja pristupačnom ljudima koji nisu u samoj struci. Ovaj put nismo prisustvovali suhoparnom izlaganju o proizvodima kakvo je do sada u ovakvim prilikama bilo uobičajeno. Ericsson Nikola Tesla u Hrvatskoj je inicirao novi način predstavljanja široj publici. Mobilnost, fleksibilnost, tehnološka rješenja budućnosti predstavljeni su na jednostavan i atraktivan način.

Dr. Mladen Andrlić, pomoćnik ministra, voditelj Diplomatske akademije pri Ministarstvu vanjskih poslova:

  • Ponovno sam na poseban način impresioniran postignućima i predstavljanjem Ericssona Nikole Tesle. Premda se bavim sasvim drugim područjem, svijet informatike i suvremenih komunikacija dio je naše svakidašnjice, pa je veoma korisno pratiti njihov razvoj. Mi koji se bavimo diplomacijom tim područjima pridajemo veliku važnost. Dakako, sredstva i proračuni su ograničeni, ali važno je učiti o novim komunikacijskim mogućnostima kako bismo državnim službama u cjelini mogli približiti iskorake koje čine kompanije poput Ericssona Nikole Tesle. Iznimno je poticajno bilo vidjeti kako menadžeri i vrhunski stručnjaci žele sudjelovati u “igri” na pozornici. Igre i radionice su najbolji način komuniciranja i prepoznavanja problema. Znanja o novim komunikacijama bila su uvjerljivo razložena. Ericsson Nikola Tesla, kao dio snažne svjetske korporacije, učinio je na tome polju značajan iskorak. Vidjevši s kojom lakoćom to činite vi, uvjeren sam da to može i cijela Hrvatska.

Boris Hajoš, glasnogovornik Ministarstva za europske integracije:

  • Mogu samo pohvaliti stručnjake Ericssona Nikole Tesle koji su se upustili u zgodnu promjenu zanimanja za ovu prigodu. Laicima poput mene je uistinu teško objasniti današnje suvremene komunikacijske tehnologije, ali Ericssonu Nikoli Tesli danas je to pošlo za rukom. Ministarstvo za europske integracije raspolaže s mrežom od trideset i pet Internet kioska koji su postavljeni širom Hrvatske. Preko te mreže nastojimo našim građanima, posebno mladim generacijama, približiti informatičke i komunikacijske tehnologije i projekt europskih integracija. Nadam se da ćemo u tom projektu s Ericsssonom Nikolom Teslom uspješno surađivati i dalje.

Wendy Zečić, predstojnica Ureda za protokol Vlade Republike Hrvatske:

  • Iznimno mi je drago što sam mogla svjedočiti prigodi u kojoj je Ericsson Nikola Tesla ponovno dokazao da je inovativan u svojemu komunikacijskom pristupu prema kupcima i poslovnim partnerima. Mislim da su oni na sasvim nov i puno zabavniji mogli doći do korisnih informacija nego da čitaju brošure sjedeći u uredu. Bravo za sve one koji su sudjelovali u realizaciji ovoga projekta.

Srećko Jurina, sistem inženjer u Privrednoj banci:

  • Moji su dojmovi vrlo pozitivni. Budući da je naša poslovna mreža u cijelosti utemeljena na Ericssonovom sustavu MD 110 imamo mnogo tema koje nas vežu uz Ericsson. Ova je prezentacija bila korisna i za one koji se ne bave telekomunikacijama, ali niti nama u struci nije na odmet čuti nešto ležerniji pristup o problematici kojom se svakodnevno bavimo. Mi u Privrednoj banci smo se već opredijelili kada je riječ o našemu poslovnom sustavu, a današnje iskustvo potvrda je da smo dobro odabrali.

J. Lončar

 

 

[Izvolite, što ćete popiti?]

[Ja svoj ured nosim u džepu]

[Pripreme u tijeku: "Cvijeće ovamo, plakat tamo ..."]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002