|
Prezentacija Ericssonovih mobilnih poslovnih sustava u Dramskome kazalištu GavellaEricsson u Gavelli? Suvremene
komunikacijske tehnologije u kazalištu? I to je moguća kombinacija. Dokazali su to
članovi tima Ericssona Nikole Tesle sastavljenoga od stručnjaka iz jedinice za Poslovne
sustave, Centra za projektiranje i komunikacijska rješenja, IS/IT tima iz jedinice za
Podršku poslovanju te jedinice za Marketinško komuniciranje i odnose s javnošću. Oni
su 19. ožujka na Gavellinim kazališnim daskama uprizorili priču o Ericssonovim mobilnim
poslovnim sustavima.
Ericssonova ideja da posao ne
poznaje granice i da ga trebate raditi tamo gdje vam je glava u kazališnoj je formi
izložena publici u Dramskome kazalištu Gavella. Bila je to poruka s prezentacije o
suvremenim, mobilnim poslovnim sustavima namijenjena našim kupcima, poslovnim partnerima
i predstavnicima raznih državno-upravnih tijela te pomno odabranim predstavnicima
hrvatskih medija.
Iz dramatičnoga kazališnoga
mraka u gledalištu, tijekom predstave su se nerijetko čuli izrazi pozitivnoga
iznenađenja, odobravanja, pa čak i ushita. Novi način prezentiranja suvremenih
komunikacijskih tehnologija primijenjenih na području Ericssonovih mobilnih poslovnih
sustava bio je popraćen očiglednim zadovoljstvom publike koja je znala prepoznati i
cijeniti napor uložen u osmišljavanje inovativnoga marketinškoga pristupa.
Što razlikuje
konobara od direktora prodaje poslovnih sustava
Priča je, kada bolje razmislite,
sasvim jednostavna, svakodnevna: kino, kafić i druženje s prijateljima. Plavuša s
valovitim pramenom i, što je za jednu plavušu neočekivano, s ubojitim komentarima (Jasna
Glavaš) te gospodin s lulom (Miran Starešinčić), zajedno s
publikom u Gavellinom gledalištu, prate film o Joži koji radi u imaginarnoj tvrtki za
osiguranje automobila. Joža upravo izlazi iz svoje tvrtke i poziva taksi koji će ga
odvesti kući. No, Ericssonova rješenja za mobilne poslovne sustave omogućuju mu da
nastavi raditi u automobilu. On prima poziv o otuđenome vozilu jednoga od klijenata, te
iz svojega privremenoga mobilnoga ureda uspješno razrješava slučaj, a i vožnju
taksijem, uz zadovoljni smiješak, plaća putem mobitela.
Pametna plavuša i gospodin s lulom također su zadovoljni. Svidio im se film, pa u
obližnjem kafiću nastavljaju raspravljati o suvremenim komunikacijskim mogućnostima.
Prilazi im prodavač cvijeća (Stanislav Kalman) nudeći ruže, a čuvši o
čemu par govori, uključi se u raspravu. Na iznenađenje publike održi predavanje o
Ericssonovim rješenjima koja podržavaju mobilno poslovno okružje. Budući da se par,
koji ga pomno prati, veoma zainteresirao za tu temu, on spremno svojim mobitelom u pomoć
poziva kolegu cvjećara (Ivica Španić). Izgleda da ni cvjećari više
danas nisu ono što su nekada bili, jer se i ovaj drugi upustio u objašnjavanje usluga
koje osiguravaju Ericssonove poslovne centrale, posebno ističući uslugu osobnoga broja.
Društvu se priključuje i plavušin kolega sa studija (Ivan Malić) i svoj
doprinos raspravi daje navodeći mogućnosti Ericssonovih bežičnih poslovnih sustava i
usluga koje korisnicima mogu uvelike povećati kvalitetu života. Iz njegova izlaganja
proizlazi da su dobrobiti privatne virtualne mreže neosporne, što publika prihvaća uz
znakovit uzdah. Tu se ponovno javio i, inače šutljivi, gospodin s lulom prisjetivši se
kako u kompaniji u kojoj on radi koriste aplikaciju zvanu TRAMP za jednostavno upravljanje
putnim nalozima elektroničkim putem. U međuvremenu za susjedni stol sjeda novi gost (Boris
Drilo) koji, naručivši piće, otvara svoje prijenosno računalo s kamerom,
očigledno s namjerom da obavi još neki posao. Poziv koji mu je uputio njegov šef (Miroslav
Martinčić) s Ericssonova Internet kioska postavljenoga na aerodromu prekida
zahuktalu raspravu njegovih susjeda, pa se i on - htio, ne htio - u nju uključuje
nižući prednosti Ericssonovih WLAN proizvoda koji podržavaju “bežični ured”.
Jeste li i vi znali da se danas svaki drugi poziv u svijetu ostvaruje preko Ericssonove
bežične infrastrukture?
Na to se netipična plavuša prije nove runde pića glasno zapita koliko zapravo
prosječan čovjek u našoj zemlji zna o najsuvremenijim komunikacijskim mogućnostima i
tehnologijama. Odluče o tome pitati konobara (dr. Dubravko Cej) koji
je njihove rasprave dotada šutke pratio u svome uglu. On, odbacivši konobarsku pregaču,
počne kao iz rukava sipati znanja o Ericssonovim suvremenim mobilnim poslovnim sustavima.
Zaključi na kraju kako mu je dosta konobarenja te da će promijeniti zanimanje i postati
direktorom prodaje poslovnih komunikacijskih sustava. Zatim poziva svoje dečke (Darko
Kolovrat, Josip Paštrović, Želimir Mateljan i Maksim Čubrić)
koji mu donose kravatu, sako, mobitel i prijenosno računalo te napušta kafić. Naravno,
veći dio publike već je na samome početku u samozatajnome konobaru prepoznao direktora
prodaje Poslovnih sustava Ericssona Nikole Tesle, pa je ovakav rasplet bio dočekan
srdačnim pljeskom.
Iza scene
Pripremanje ovakvoga jedinstvenog
kazališnoga ugođaja obilježenoga Ericssonovim pečatom trajalo je više od dva mjeseca.
Kada je Jasna Glavaš, pametna plavuša i u stvarnom životu, dogotovila
scenarij, u studiju je sinkroniziran film, a Daut Damarija mogao se
prihvatiti režije, pa je u produkciji Sandre Živković i dr. Dubravka
Ceja predstava Ericssona Nikole Tesle počela dobivati i sasvim prepoznatljive
obrise. Naši stručnjaci koji su za ovu priliku pristali biti glumci, ujedno su bili i
autori prezentacija ukomponiranih u predstavu. Iza scene su, kao podrška projektu,
sudjelovali Damir Vlašić, Ljiljana Podrepšak i Marinko Kovačević.
Gosti su nakon druženja na prijemu, koji je slijedio nakon predstave, za uspomenu na
neobično druženje s Ericssonom u Gavelli dobili CD sa sadržajem predstave. O produkciji
CD-a brinula je Inga Sternak-Popočovski uz pomoć kolege Marijana
Bokulića.
Riječ ima publika
Pohvale za uspješno realiziran
projekt nisu se, međutim, svele samo na pljesak nakon predstave. Elektroničkom poštom
stizale su i idućih dana. Bilo je i onih koji su od kolega saznali da je u Gavelli bilo
zabavno, pa su se unaprijed predbilježili za sljedeći slični događaj u režiji
Ericssona Nikole Tesle. Neke od posjetitelja upitali smo o dojmovima na licu mjesta:
Davor Maričić, glavni
urednik časopisa VIDI:
- Ericsson se potrudio napraviti
nešto što ni u nas, a ni u inozemstvu nije često – “upakirati” prezentaciju
svojih proizvoda i tehnologija u kazališnu predstavu. Očigledno je bilo da se
“glumci” na pozornici dobro zabavljaju, a kako vidim, posjetitelji iz poslovnih
krugova i kolege iz medija na zanimljiv su način došli do korisnih informacija.
Krešimir Ružić, Ericssonov
regionalni ured za poslovne sustave u Beču:
- U usporedbi s prošlogodišnjom
prezentacijom poslovnih sustava, koju sam imao prilike pogledati na CD-u, ovo je bitni
pomak prema jednostavnijem i inovativnom načinu komuniciranja s ciljanom publikom. Već
sam u više prilika naglašavao kako o našim proizvodima i rješenjima trebamo govoriti s
pozicije korisnika, pogotovo kada govorimo o mobilnosti, jer ona podrazumijeva fokus
upravo na krajnjega korisnika. To je u ovoj predstavi postignuto, a naravno, iznimno je
zgodno da se takav sadržaj ukomponirao u igru na pozornici što je puno više od
suhoparnoga nizanja slajdova. Očigledan je napor da se sadržaj prilagodi hrvatskome
kupcu. Neke kolege koje poznajem dvadesetak godina bilo je zanimljivo vidjeti na pozornici
u novim ulogama. Predstava je bila veoma uspješna i mislim da će cjelokupni auditorij
znati cijeniti napor koji je Ericsson Nikola Tesla napravio prema sasvim novom vidu
marketiranja.
Nikola Demović, Ured
za opće poslove Sabora i Vlade Republike Hrvatske, Služba za telekomunikacije,
informatiku i audio i video tehniku:
- Predstava je bila veoma
zanimljiva. Radi se o sasvim novom načinu prezentiranja Ericssonovih proizvoda i
rješenja pristupačnom ljudima koji nisu u samoj struci. Ovaj put nismo prisustvovali
suhoparnom izlaganju o proizvodima kakvo je do sada u ovakvim prilikama bilo uobičajeno.
Ericsson Nikola Tesla u Hrvatskoj je inicirao novi način predstavljanja široj publici.
Mobilnost, fleksibilnost, tehnološka rješenja budućnosti predstavljeni su na
jednostavan i atraktivan način.
Dr. Mladen Andrlić, pomoćnik
ministra, voditelj Diplomatske akademije pri Ministarstvu vanjskih poslova:
- Ponovno sam na poseban način
impresioniran postignućima i predstavljanjem Ericssona Nikole Tesle. Premda se bavim
sasvim drugim područjem, svijet informatike i suvremenih komunikacija dio je naše
svakidašnjice, pa je veoma korisno pratiti njihov razvoj. Mi koji se bavimo diplomacijom
tim područjima pridajemo veliku važnost. Dakako, sredstva i proračuni su ograničeni,
ali važno je učiti o novim komunikacijskim mogućnostima kako bismo državnim službama
u cjelini mogli približiti iskorake koje čine kompanije poput Ericssona Nikole Tesle.
Iznimno je poticajno bilo vidjeti kako menadžeri i vrhunski stručnjaci žele sudjelovati
u “igri” na pozornici. Igre i radionice su najbolji način komuniciranja i
prepoznavanja problema. Znanja o novim komunikacijama bila su uvjerljivo razložena.
Ericsson Nikola Tesla, kao dio snažne svjetske korporacije, učinio je na tome polju
značajan iskorak. Vidjevši s kojom lakoćom to činite vi, uvjeren sam da to može i
cijela Hrvatska.
Boris Hajoš, glasnogovornik
Ministarstva za europske integracije:
- Mogu samo pohvaliti stručnjake
Ericssona Nikole Tesle koji su se upustili u zgodnu promjenu zanimanja za ovu prigodu.
Laicima poput mene je uistinu teško objasniti današnje suvremene komunikacijske
tehnologije, ali Ericssonu Nikoli Tesli danas je to pošlo za rukom. Ministarstvo za
europske integracije raspolaže s mrežom od trideset i pet Internet kioska koji su
postavljeni širom Hrvatske. Preko te mreže nastojimo našim građanima, posebno mladim
generacijama, približiti informatičke i komunikacijske tehnologije i projekt europskih
integracija. Nadam se da ćemo u tom projektu s Ericsssonom Nikolom Teslom uspješno
surađivati i dalje.
Wendy Zečić, predstojnica
Ureda za protokol Vlade Republike Hrvatske:
- Iznimno mi je drago što sam mogla
svjedočiti prigodi u kojoj je Ericsson Nikola Tesla ponovno dokazao da je inovativan u
svojemu komunikacijskom pristupu prema kupcima i poslovnim partnerima. Mislim da su oni na
sasvim nov i puno zabavniji mogli doći do korisnih informacija nego da čitaju brošure
sjedeći u uredu. Bravo za sve one koji su sudjelovali u realizaciji ovoga projekta.
Srećko Jurina, sistem
inženjer u Privrednoj banci:
- Moji su dojmovi vrlo pozitivni.
Budući da je naša poslovna mreža u cijelosti utemeljena na Ericssonovom sustavu MD 110
imamo mnogo tema koje nas vežu uz Ericsson. Ova je prezentacija bila korisna i za one
koji se ne bave telekomunikacijama, ali niti nama u struci nije na odmet čuti nešto
ležerniji pristup o problematici kojom se svakodnevno bavimo. Mi u Privrednoj banci smo
se već opredijelili kada je riječ o našemu poslovnom sustavu, a današnje iskustvo
potvrda je da smo dobro odabrali.
J. Lončar |
|