ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 3 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Sinergijom do zavidnih rezultata
t.gif (43 bytes)

ETK/MM – Marketinško komuniciranje i odnosi s javnošću

Snježana Bahtijari, rukovoditeljica Marketinškoga komuniciranja i odnosa s javnošću ETK komentirala je prošlogodišnje rezultate pojavljivanja u medijima kao normalan slijed dosadašnjih aktivnosti kompetentnih stručnjaka i profesionalaca u MarComu.

Snježana Bahtijari:

  • Pojavljivanje Ericssona Nikole Tesle u javnosti dio je dobro osmišljenoga i pomno pripremanog plana. Sinergija naših marketinških i komunikacijskih aktivnosti doživjela je u prošloj godini svoj puni zamah što se lijepo vidi i u rezultatima pojavljivanja Ericssona i Ericssona Nikole Tesle u javnosti. Vješto smo koristili sve dostupne alate i znanja za ostvarenje našeg cilja – učiniti ETK kompanijom broj 1 u Hrvatskoj. I što je također veoma važno, korištenjem naših unutarnjih kompetencija i inovativnošću, uspjeli smo ne samo postići naš cilj u pogledu prisutnosti u medijima nego smo uz to bili i troškovno učinkoviti. Taj cilj nije baš lako postići o čemu najbolje svjedoče usporedni podaci sa drugim Ericssonovim kompanijama u regiji pa i šire.
  • Kao što sam rekla, naš je cilj jasan – želimo da nas hrvatska javnost vidi kao kompaniju okrenutu novim tehnologijama, koja stvara preduvjete za razvoj zadržavajući najbolje mlade stručnjake i privlačeći visokovrijedne poslove u Hrvatsku, ali koja se istodobno brine za svoje zaposlenike kao najbolji poslodavac. Kao što vidite slika koju želimo postići u hrvatskoj javnosti višedimenzionalna je pa su i tehnike koje koristimo različite.
  • Takva se slika može stvoriti jedino sustavnim radom na brojnim područjima. Jer, ne zaboravimo, premda je Ericsson lider u telekomunikacijama, samo ta činjenica nipošto ne bi bila dovoljna. Zato je stvaranje imidža jedan od najsloženijih poslova – poput paške čipke, strpljivo se i uporno ide dalje do konačnoga cilja. Eto, upravo tako treba promatrati i naše rezultate. Za broj pojavljivanja, koji je zavidno visok, zaslužni su, uz profesionalce iz našega MarComa, koji svakodnevno na prvoj liniji promišljaju izgradnju imidža kompanije u javnosti, brojni menadžeri i stručnjaci naše kompanije koji su svojim konkretnim angažmanom u nekoj od MarComovih aktivnosti i sami pridonijeli jasnijoj i boljoj slici ETK u javnosti. Također je jako važan doprinos čelnih ljudi korporacije Ericsson koji su tijekom prošlogodišnjega boravka u našoj zemlji nedvosmisleno izrazili svoje zadovoljstvo radom kompanije i razinom kompetencija naših stručnjaka. Riječi Kurta Hellstroma, Britt Reigo, Pie Gideon, Matsa Dahlina i Para Altana, prenijeli su gotovo svi hrvatski mediji.
  • Zato koristim ovu priliku zahvaliti svima vama čiji je doprinos vidljiv u stvaranju pozitivne slike o našoj kompaniji i Ericssonu. Ne zaboravite, i kada razgovarate sa susjedom o tome gdje radite i kako se osjećate u Ericssonu Nikoli Tesli – Vi stvarate imidž. Premda su profesionalci iz MarComa u prvoj liniji komunikacije prema javnosti, svaka vaša pomoć, pa i najmanja, bitan je i dobrodošao poticaj za još bolje rezultate.

D. K.

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

18-05-2004