|
ETK/MM – Marketinško komuniciranje i odnosi s javnošćuSnježana Bahtijari, rukovoditeljica
Marketinškoga komuniciranja i odnosa s javnošću ETK komentirala je prošlogodišnje
rezultate pojavljivanja u medijima kao normalan slijed dosadašnjih aktivnosti
kompetentnih stručnjaka i profesionalaca u MarComu.
Snježana Bahtijari:
- Pojavljivanje Ericssona Nikole
Tesle u javnosti dio je dobro osmišljenoga i pomno pripremanog plana. Sinergija naših
marketinških i komunikacijskih aktivnosti doživjela je u prošloj godini svoj puni zamah
što se lijepo vidi i u rezultatima pojavljivanja Ericssona i Ericssona Nikole Tesle u
javnosti. Vješto smo koristili sve dostupne alate i znanja za ostvarenje našeg cilja –
učiniti ETK kompanijom broj 1 u Hrvatskoj. I što je također veoma važno, korištenjem
naših unutarnjih kompetencija i inovativnošću, uspjeli smo ne samo postići naš cilj u
pogledu prisutnosti u medijima nego smo uz to bili i troškovno učinkoviti. Taj cilj nije
baš lako postići o čemu najbolje svjedoče usporedni podaci sa drugim Ericssonovim
kompanijama u regiji pa i šire.
- Kao što sam rekla, naš je cilj
jasan – želimo da nas hrvatska javnost vidi kao kompaniju okrenutu novim tehnologijama,
koja stvara preduvjete za razvoj zadržavajući najbolje mlade stručnjake i privlačeći
visokovrijedne poslove u Hrvatsku, ali koja se istodobno brine za svoje zaposlenike kao
najbolji poslodavac. Kao što vidite slika koju želimo postići u hrvatskoj javnosti
višedimenzionalna je pa su i tehnike koje koristimo različite.
- Takva se slika može stvoriti
jedino sustavnim radom na brojnim područjima. Jer, ne zaboravimo, premda je Ericsson
lider u telekomunikacijama, samo ta činjenica nipošto ne bi bila dovoljna. Zato je
stvaranje imidža jedan od najsloženijih poslova – poput paške čipke, strpljivo se i
uporno ide dalje do konačnoga cilja. Eto, upravo tako treba promatrati i naše rezultate.
Za broj pojavljivanja, koji je zavidno visok, zaslužni su, uz profesionalce iz našega
MarComa, koji svakodnevno na prvoj liniji promišljaju izgradnju imidža kompanije u
javnosti, brojni menadžeri i stručnjaci naše kompanije koji su svojim konkretnim
angažmanom u nekoj od MarComovih aktivnosti i sami pridonijeli jasnijoj i boljoj slici
ETK u javnosti. Također je jako važan doprinos čelnih ljudi korporacije Ericsson koji
su tijekom prošlogodišnjega boravka u našoj zemlji nedvosmisleno izrazili svoje
zadovoljstvo radom kompanije i razinom kompetencija naših stručnjaka. Riječi Kurta
Hellstroma, Britt Reigo, Pie Gideon, Matsa Dahlina i Para Altana, prenijeli su gotovo
svi hrvatski mediji.
- Zato koristim ovu priliku
zahvaliti svima vama čiji je doprinos vidljiv u stvaranju pozitivne slike o našoj
kompaniji i Ericssonu. Ne zaboravite, i kada razgovarate sa susjedom o tome gdje radite i
kako se osjećate u Ericssonu Nikoli Tesli – Vi stvarate imidž. Premda su profesionalci
iz MarComa u prvoj liniji komunikacije prema javnosti, svaka vaša pomoć, pa i najmanja,
bitan je i dobrodošao poticaj za još bolje rezultate.
D. K. |
|