Svakodnevnom i brižno pripremanom suradnjom s novinarima iz tridesetak najznačajnijih
hrvatskih dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija (TV, radio, novine, časopisi)
stručnjaci MarComa su poduzimali korake da javnost sazna što više o poslovnim potezima
i uspjesima ETK, našim stručnjacima i poslovnoj orijentaciji za budućnost.U današnjem svijetu izrazitu snagu i moć
u kreiranju javnoga mišljenja imaju mediji. Stoga ni ne čudi iznimna angažiranost svih
gospodarskih subjekata u što boljoj medijskoj promociji, jer dobra medijska zastupljenost
proizvoda, a posebno imena tvrtke, snažno utječu na dobre poslovne rezultate.
Upravo zbog važnosti
komunikacije s tržištem, početak poslovne godine pravo je vrijeme da ljudi koji se bave
medijima na trenutak stanu, nakratko pogledaju unatrag, srede dojmove, sumiraju ostvarene
rezultate u prošloj godini i punim jedrima krenu naprijed.
Stručnjaci MarComa su uspješno
pratili i medijski podržavali sve poslovne događaje i uspjehe naše kompanije.
Svakodnevnom i brižno pripremanom suradnjom s novinarima iz tridesetak najznačajnijih
hrvatskih dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija (TV, radio, novine, časopisi)
trudili smo se da javnost sazna što više o našim poslovnim potezima i uspjesima, našim
stručnjacima i poslovnoj orijentaciji za budućnost.
Prošle godine uspjeli smo
realizirati preko 1100 različitih medijskih priloga u kojima se spominje ime Ericssona i
Ericssona Nikole Tesle. U velikom dijelu tih priloga naša kompanija prezentirana je
javnosti kao kompanija okrenuta budućnosti.
Očigledno je da novinari veoma
rado odabiru naše stručnjake i rukovoditelje kao sugovornike. Stoga ne čudi, što je
samo tijekom prošle godine ostvareno gotovo šezdesetak vrlo uspješnih intervjua s
našim stručnjacima iz različitih područja u vodećim hrvatskim listovima, u
televizijskim i radio emisijama.
Najveću zastupljenost u medijima
postigli smo tijekom travnja, svibnja, lipnja, studenoga i prosinca 2001., dakle, u
mjesecima kada smo zaista imali što reći.
Najveću medijsku pozornost u
prošloj godini potaknuo je posjet Kurta Hellstrőma, predsjednika i CEO Ericssona
našoj kompaniji i Hrvatskoj povodom uručenja korporacijske nagrade EEEA. Medijsku
pozornost potakla su i događanja poput 3G SHOW i 3G VISION kada smo hrvatskoj javnosti
predstavili suvremene mogućnosti telekomunikacijske tehnologije koja spaja mobilnu
telefoniju i Interenet u tzv. treću generaciju mobilnih sustava. Vrlo su bili zapaženi i
naši uspješni nastupi na stručnim skupovima i sajmovima kao što su MIPRO, INFOFEST i
INFO.
Uspoređujući našu medijsku
zastupljenost sa zastupljenošću naših glavnih konkurenata na hrvatskome tržištu
možemo biti veoma zadovoljni.
Verica Mihajlic |