ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 3 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Medijska prisutnost kompanije tijekom 2001.
t.gif (43 bytes)

Svakodnevnom i brižno pripremanom suradnjom s novinarima iz tridesetak najznačajnijih hrvatskih dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija (TV, radio, novine, časopisi) stručnjaci MarComa su poduzimali korake da javnost sazna što više o poslovnim potezima i uspjesima ETK, našim stručnjacima i poslovnoj orijentaciji za budućnost.

U današnjem svijetu izrazitu snagu i moć u kreiranju javnoga mišljenja imaju mediji. Stoga ni ne čudi iznimna angažiranost svih gospodarskih subjekata u što boljoj medijskoj promociji, jer dobra medijska zastupljenost proizvoda, a posebno imena tvrtke, snažno utječu na dobre poslovne rezultate.

Upravo zbog važnosti komunikacije s tržištem, početak poslovne godine pravo je vrijeme da ljudi koji se bave medijima na trenutak stanu, nakratko pogledaju unatrag, srede dojmove, sumiraju ostvarene rezultate u prošloj godini i punim jedrima krenu naprijed.

Stručnjaci MarComa su uspješno pratili i medijski podržavali sve poslovne događaje i uspjehe naše kompanije. Svakodnevnom i brižno pripremanom suradnjom s novinarima iz tridesetak najznačajnijih hrvatskih dnevnih, tjednih i specijaliziranih redakcija (TV, radio, novine, časopisi) trudili smo se da javnost sazna što više o našim poslovnim potezima i uspjesima, našim stručnjacima i poslovnoj orijentaciji za budućnost.

Prošle godine uspjeli smo realizirati preko 1100 različitih medijskih priloga u kojima se spominje ime Ericssona i Ericssona Nikole Tesle. U velikom dijelu tih priloga naša kompanija prezentirana je javnosti kao kompanija okrenuta budućnosti.

Očigledno je da novinari veoma rado odabiru naše stručnjake i rukovoditelje kao sugovornike. Stoga ne čudi, što je samo tijekom prošle godine ostvareno gotovo šezdesetak vrlo uspješnih intervjua s našim stručnjacima iz različitih područja u vodećim hrvatskim listovima, u televizijskim i radio emisijama.

Najveću zastupljenost u medijima postigli smo tijekom travnja, svibnja, lipnja, studenoga i prosinca 2001., dakle, u mjesecima kada smo zaista imali što reći.

Najveću medijsku pozornost u prošloj godini potaknuo je posjet Kurta Hellstrőma, predsjednika i CEO Ericssona našoj kompaniji i Hrvatskoj povodom uručenja korporacijske nagrade EEEA. Medijsku pozornost potakla su i događanja poput 3G SHOW i 3G VISION kada smo hrvatskoj javnosti predstavili suvremene mogućnosti telekomunikacijske tehnologije koja spaja mobilnu telefoniju i Interenet u tzv. treću generaciju mobilnih sustava. Vrlo su bili zapaženi i naši uspješni nastupi na stručnim skupovima i sajmovima kao što su MIPRO, INFOFEST i INFO.

Uspoređujući našu medijsku zastupljenost sa zastupljenošću naših glavnih konkurenata na hrvatskome tržištu možemo biti veoma zadovoljni.

Verica Mihajlic

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

18-05-2004