|
Prezentacija Ericssonovih rješenja za mobilnog poslovnog
korisnika
Ovogodišnje
predstavljanje novih Ericssonovih rješenja iz domene poslovnih
sustava, održano je, na već tradicionalno neuobičajeni način,
18. ožujka u velikoj dvorani Zagrebačkog kazališta mladih.
Djelatnici Ericssona Nikole Tesle svojim su kupcima i poslovnim
partnerima prezentirali sofisticirane komunikacijske mogućnosti
suvremenih poslovnih sustava, koristeći danas sve naglašeniji
timski rad kao lajtmotiv.
Kada
su prije dvije godine stručnjaci Poslovnih sustava Ericssona
Nikole Tesle, više ili manje suhoparno nizanje prezentacijskih
folija, zamijenili potpuno novim "dramskim" pristupom
promociji komunikacijskih rješenja, mnogi su posjetitelji
konstatirali: "Teško će ponoviti nešto slično
dogodine." Prošlo proljeće kazališne daske
"Gavelle" zamijenila je kompetitivna atmosfera kviza u
prerušenom studiju Kaptol centra. I ova je nova, multimedijska
predstava bila usmjerena na prednosti suvremenih komunikacijskih
tehnologija s Ericssonovim logom u potpisu. Nedoumica o mogućnosti
održanja dostignutog prezentacijskog standarda uvukla se u
publiku, ali i u domaćine iz ETK. Sve do najnovijega zajedničkog
team buildinga u Zagrebačkom kazalištu mladih.
Newton
vs. tim
Naime,
vrijeme usamljenog sjedenja pod jabukom, a potom ubiranja novih
spoznaja i rezultata odavno je prošlo. Oprema je sve skuplja, pa
ni sve potrebne uređaje danas više ne možete, poput Marie
Curie, držati u vlastitoj kući ili drvarnici. Usložnjavanjem
znanosti, tehnologije i poduzetništva iznimnu važnost dobiva
zajednički rad stručnjaka različitih profila, često i na različitim
lokacijama. Na ovogodišnjoj je promociji Ericssonovih poslovnih
sustava različitost lokacija dočarana upotrebom jednostavnih, no
efektnih, scenskih rekvizita, dok su multidisciplinarne
sposobnosti i znanja natjecatelja bili stvarni. Pred oko 250
gledatelja, u ulozi članova triju timova, odlično su se zajednički
snašli predstavnici gostiju i djelatnici naše kompanije. Prvi su
tim sačinjavali Mladenka Crneković (Medkomp), Josip Paštrović
(ETK) i Roman Miklenić (ETK). Ležaljke za plažu
namijenjene članovima drugog tima zauzeli su Anton Večerina
(HEP), Branko Obradov (ETK) i Marin Lerman (ETK),
dok su se pobjedničkom titulom ovjenčali Zdenko Ilinić
(Zagrebački Velesajam), Predrag Domijan (INA Maziva) i Igor
Bartolić (ETK), svi članovi trećeg tima. Konkurentska
atmosfera, u suvremenom poslovanju toliko spominjanog team
buildinga, uz rezultate izjednačene do samoga kraja i nesvakidašnji
zajednički zadaci izazvali su živo zanimanje i aktivno
sudjelovanje prisutne publike. I dok su se pred zajedničkim
problemima ravnopravno "znojili" svi članovi ekipa, u
stručnim su zadacima Roman, Marin i Igor potegnuli za trojicu,
odnosno za troje. Na kraju je sreća prevagnula u korist tima sa
samo jednim djelatnikom naše kompanije. A znanje su pokazali svi.
Stručni su zadaci bili odlično izvedeni i dodatno uprizoreni
svakodnevnim situacijama. Opći, barem za gledatelje veseliji
zadaci, bili su tim točnije riješeni što su zahtijevali više
znanja. Tako je svim grupama najteži bio prvi problem, za čije
je rješavanje trebalo ponajviše vickaste intuitivnosti, dok su u
zadnjem, petom zadatku svi natjecatelji pokazali zavidnu obaviještenost
i znanje. Važno je napomenuti da nitko, osim Sandre Živković,
naručitelja i producenta događanja, Dauta Damarije, režisera
te Jasne Glavaš, idejne autorice i scenaristice događanja,
nije znao kako izgleda cjeloviti set zadataka. Iznenađeni su,
dakle, bili svi i publika i natjecatelji.
Uozbiljimo
se
Uz
intenzivnu upotrebu atraktivnoga filmskog materijala,
multimedijalnu prezentaciju i desetak raznorodnih zadataka publici
su praktično prikazane funkcije mobilnog korisnika, osobnog
broja, sustava sjedinjenog poručivanja (OneBox), upravljanje
pozivom uz pomoć Ericsson Communication Assistanta te nova
generacija telefona iz niza Dialog 4000 i DECT terminala. Poslovno
komunikacijsko okruženje u ZKM-u su u realnom radu podržali
Ericssonovi sustavi MD110 i BusinessPhone te bežični LAN,
pokazujući na lako prihvatljiv način ulogu mobilnosti i
konvergencije medija u svakodnevnom životu. Stručne prezentacije
kreirane uz Ivicu Španića, Stanislava Kalmana i Miroslava
Martinčića kao glavne mentore, za domjenak nakon
"predstave" pobrinula se Ljiljana Podrepšak, dok
je na pozivnici i web prezentaciji radila Inga Sternak-Popočovski.
Izvedbeno rješenje toga prezentacijskog iskoraka potpisuje tim
stručnjaka kojima je, uz profesionalnost i kreativnost, zajednička
i činjenica da rade u Ericssonu Nikoli Tesli. Nije li to još
jedan prilog tezi da je sinkroniziran i usredotočen zajednički
rad niza stručnjaka alfa i omega svih uspješnih kompanija? Osim
ugodnog i korisnog druženja s kupcima i poslovnim partnerima bila
je ovo prilika za istinski team building u kojemu su sudjelovali
stručnjaci ETK Poslovnih sustava, Centra za komunikacijska rješenja,
usluge i logistiku, Podrške poslovanju i Kompanijskih
komunikacija.
Pa, iako je Ericsson Nikola Tesla kompanija 55-godišnjakinja u
zrelim godinama, većina bi se sudionika ovog događanja zasigurno
složila s tvrdnjom da uobičajene godišnje prezentacije
poslovnih sustava sadrže kreativnost i živahnost primjerenu
mladenačkim godinama i duhu. Tako se, barem nama, na prvi pogled
čini. Hoće li naredne promocije ponovo imati razigran ili ponešto
ozbiljniji ton? Pravi odgovor na ovo pitanje oblikuje se ovih dana
u poštanskom sandučiću na adresi poslovni.sustavi@ericsson.com.
Poslovna će odluka i u ovom slučaju uvažiti ponajviše reakcije
kupaca i poslovnih partnera.
J.
Glavaš
|
|
|
Što su o timskom radu na području Ericssonovih poslovnih sustava
rekli gosti događanja
Rješenja
kreirate, ali ih znate i "odglumiti"
Domjenak
koji je uslijedio nakon "predstave" u kojoj su glavnu
ulogu imala Ericssonova rješenja za poslovne sustave bila je
prilika da od gostiju događanja saznamo nešto više o njihovim
neposrednim dojmovima. Prenosimo nekoliko karakterističnih
komentara.
Dobar
omjer stručnih i zabavnih sadržaja
U osmišljavanju današnjega događanja pogođen je dobar omjer
između prezentacija samih Ericssonovih rješenja te onih ležernijih,
zabavnih dijelova. U toj skladnoj kombinaciji bilo je nama koji
smo sjedili u publici lako razabrati koje su karakteristike i
prednosti određenih Ericssonovih rješenja u području poslovnih
sustava, a sada ovako okupljeni nakon "predstave" kupci
mogu krenuti i korak dalje te se za tehničke detalje onih rješenja
koja ih više zanimaju mogu raspitati kod stručnjaka Ericssona
Nikole Tesle. Mislim da je ideja o spajanju tehničkih znanja o
Ericssonovim poslovnim sustavima s kazališnim ambijentom odlična.
Maja Matijaševcić, Fakultet elektrotehnike i računarstva
Realne
situacije na sceni
Svidjela mi se kombinacija prezentacije Ericssonovih tehničkih
rješenja i lakših tema koje su začinile "predstavu".
I ideja da se sve to upakira u danas sveprisutni timski rad, u čemu
su sudjelovali i pojedinci iz publike, također je sjajna. Ono što
bih izdvojio kao veoma važno je činjenica da su na sceni
prikazane realne situacije u kojima se korisnici mogu naći. Pri
tomu su u pozadini igre na sceni dana tehnička razjašnjenja tih
situacija, što je istodobno bilo i korisno i efektno. Znajući da
je cijeli projekt odrađen vlastitim sagama uz minimalni budžet,
još više cijenim ono što sam danas ovdje vidio. Mislim da malo
tko to može tako odraditi danas u Hrvatskoj. Nadam se da će se i
ubuduće Ericssova poslovna rješenja u okruženju hrvatskoga tržišta
jednako uspješno prezentirati.
Krešimir Ružić, Ericsonov regionalni ured za poslovne
sustave u Beču
Dinamično
i neposredno
Uživao sam u ovom neobičnom predstavljanju Ericssonovih
poslovnih rješenja. Stručni tim Ericssona Nikole Tesle pokazao
je talent ne samo za kreiranje poslovnih rješenja već i za
njihovo vrhunsko prezentiranje. Ono što se događalo na pozornici
ZKM-a bilo je dinamično i neposredno, a posebno pozdravljam ideju
da se i publika aktivno uključi u događanje.
Bruno Slamnić, Hrvatske željeznice
Korak
naprijed
Ovo nije prvi put da prisustvujem predstavljanju Ericssonovih
poslovnih sustava. Bio sam, naime, na događanju u Gavelli prije
dvije godine. U usporedbi s tim događajem ovaj današnji vidim
kao korak dalje. Mislim da je veoma dobro pogođen način da se
predstave novosti s područja Ericssonovih poslovnih sustava.
Prilika je to da se nešto novo i nauči te da se obnove postojeći
kontakti i stvore novi. Treba misliti na budućnost, a ovakva događanja
služe i za prepoznavanje budućih trendova te su priprema za
njihovo prihvaćanje.
Nedjeljko Šišeta, Croatia Airlines
Uspješna
komunikacija publike i stručnjaka na sceni
Naravno, budući da ne govorim i ne razumijem hrvatski jezik,
nisam mogao shvatiti sve detalje današnje prezentacije, ali ipak
sam uspio osjetiti uspješnu komunikaciju između stručnjaka
Ericssona Nikole Tesle koji su predstavili suvremena rješenja
poslovnih sustava te kompanijinih kupaca i poslovnih partnera u
publici. Bili smo svjedoci veoma zanimljivoga spoja zabave i tehničkoga
znanja, što danas karakterizira svijet konvergirajućih
komunikacija. Vjerujem kako gosti skupa imaju sada nakon
"predstave" o čemu razgovarati te kako će u konačnici
cijelo događanje rezultirati novim poslovnim prilikama za
Ericsson Nikolu Teslu u području poslovnih sustava.
Predstavljanje komunikacijskih rješenja u kazalištu prakticira
se i drugdje u svijetu, a kako je takva praksa u pravilu veoma
uspješna, drago mi je što vidim da ju provodi i Ericsson u
Hrvatskoj. Inženjeri Ericssona Nikole Tesle dobro su se snašli
na kazališnoj pozornici te je vjerojatno kupcima i poslovnim
partnerima koji ih poznaju bilo zanimljivo vidjeti ih u toj novoj
ulozi.
Eric Nordling, direktor za razvoj poslovanja u tržišnoj
jedinici Srednja Europa
Pripremila
J. Lončar
|
|