ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 03/2004.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Kako graditi tim na Ericssonov način
t.gif (43 bytes)


Prezentacija Ericssonovih rješenja za mobilnog poslovnog korisnika

Ovogodišnje predstavljanje novih Ericssonovih rješenja iz domene poslovnih sustava, održano je, na već tradicionalno neuobičajeni način, 18. ožujka u velikoj dvorani Zagrebačkog kazališta mladih. Djelatnici Ericssona Nikole Tesle svojim su kupcima i poslovnim partnerima prezentirali sofisticirane komunikacijske mogućnosti suvremenih poslovnih sustava, koristeći danas sve naglašeniji timski rad kao lajtmotiv.

Kada su prije dvije godine stručnjaci Poslovnih sustava Ericssona Nikole Tesle, više ili manje suhoparno nizanje prezentacijskih folija, zamijenili potpuno novim "dramskim" pristupom promociji komunikacijskih rješenja, mnogi su posjetitelji konstatirali: "Teško će ponoviti nešto slično dogodine." Prošlo proljeće kazališne daske "Gavelle" zamijenila je kompetitivna atmosfera kviza u prerušenom studiju Kaptol centra. I ova je nova, multimedijska predstava bila usmjerena na prednosti suvremenih komunikacijskih tehnologija s Ericssonovim logom u potpisu. Nedoumica o mogućnosti održanja dostignutog prezentacijskog standarda uvukla se u publiku, ali i u domaćine iz ETK. Sve do najnovijega zajedničkog team buildinga u Zagrebačkom kazalištu mladih.

Newton vs. tim

Naime, vrijeme usamljenog sjedenja pod jabukom, a potom ubiranja novih spoznaja i rezultata odavno je prošlo. Oprema je sve skuplja, pa ni sve potrebne uređaje danas više ne možete, poput Marie Curie, držati u vlastitoj kući ili drvarnici. Usložnjavanjem znanosti, tehnologije i poduzetništva iznimnu važnost dobiva zajednički rad stručnjaka različitih profila, često i na različitim lokacijama. Na ovogodišnjoj je promociji Ericssonovih poslovnih sustava različitost lokacija dočarana upotrebom jednostavnih, no efektnih, scenskih rekvizita, dok su multidisciplinarne sposobnosti i znanja natjecatelja bili stvarni. Pred oko 250 gledatelja, u ulozi članova triju timova, odlično su se zajednički snašli predstavnici gostiju i djelatnici naše kompanije. Prvi su tim sačinjavali Mladenka Crneković (Medkomp), Josip Paštrović (ETK) i Roman Miklenić (ETK). Ležaljke za plažu namijenjene članovima drugog tima zauzeli su Anton Večerina (HEP), Branko Obradov (ETK) i Marin Lerman (ETK), dok su se pobjedničkom titulom ovjenčali Zdenko Ilinić (Zagrebački Velesajam), Predrag Domijan (INA Maziva) i Igor Bartolić (ETK), svi članovi trećeg tima. Konkurentska atmosfera, u suvremenom poslovanju toliko spominjanog team buildinga, uz rezultate izjednačene do samoga kraja i nesvakidašnji zajednički zadaci izazvali su živo zanimanje i aktivno sudjelovanje prisutne publike. I dok su se pred zajedničkim problemima ravnopravno "znojili" svi članovi ekipa, u stručnim su zadacima Roman, Marin i Igor potegnuli za trojicu, odnosno za troje. Na kraju je sreća prevagnula u korist tima sa samo jednim djelatnikom naše kompanije. A znanje su pokazali svi. Stručni su zadaci bili odlično izvedeni i dodatno uprizoreni svakodnevnim situacijama. Opći, barem za gledatelje veseliji zadaci, bili su tim točnije riješeni što su zahtijevali više znanja. Tako je svim grupama najteži bio prvi problem, za čije je rješavanje trebalo ponajviše vickaste intuitivnosti, dok su u zadnjem, petom zadatku svi natjecatelji pokazali zavidnu obaviještenost i znanje. Važno je napomenuti da nitko, osim Sandre Živković, naručitelja i producenta događanja, Dauta Damarije, režisera te Jasne Glavaš, idejne autorice i scenaristice događanja, nije znao kako izgleda cjeloviti set zadataka. Iznenađeni su, dakle, bili svi i publika i natjecatelji.

Uozbiljimo se

Uz intenzivnu upotrebu atraktivnoga filmskog materijala, multimedijalnu prezentaciju i desetak raznorodnih zadataka publici su praktično prikazane funkcije mobilnog korisnika, osobnog broja, sustava sjedinjenog poručivanja (OneBox), upravljanje pozivom uz pomoć Ericsson Communication Assistanta te nova generacija telefona iz niza Dialog 4000 i DECT terminala. Poslovno komunikacijsko okruženje u ZKM-u su u realnom radu podržali Ericssonovi sustavi MD110 i BusinessPhone te bežični LAN, pokazujući na lako prihvatljiv način ulogu mobilnosti i konvergencije medija u svakodnevnom životu. Stručne prezentacije kreirane uz Ivicu Španića, Stanislava Kalmana i Miroslava Martinčića kao glavne mentore, za domjenak nakon "predstave" pobrinula se Ljiljana Podrepšak, dok je na pozivnici i web prezentaciji radila Inga Sternak-Popočovski.
Izvedbeno rješenje toga prezentacijskog iskoraka potpisuje tim stručnjaka kojima je, uz profesionalnost i kreativnost, zajednička i činjenica da rade u Ericssonu Nikoli Tesli. Nije li to još jedan prilog tezi da je sinkroniziran i usredotočen zajednički rad niza stručnjaka alfa i omega svih uspješnih kompanija? Osim ugodnog i korisnog druženja s kupcima i poslovnim partnerima bila je ovo prilika za istinski team building u kojemu su sudjelovali stručnjaci ETK Poslovnih sustava, Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku, Podrške poslovanju i Kompanijskih komunikacija.
Pa, iako je Ericsson Nikola Tesla kompanija 55-godišnjakinja u zrelim godinama, većina bi se sudionika ovog događanja zasigurno složila s tvrdnjom da uobičajene godišnje prezentacije poslovnih sustava sadrže kreativnost i živahnost primjerenu mladenačkim godinama i duhu. Tako se, barem nama, na prvi pogled čini. Hoće li naredne promocije ponovo imati razigran ili ponešto ozbiljniji ton? Pravi odgovor na ovo pitanje oblikuje se ovih dana u poštanskom sandučiću na adresi poslovni.sustavi@ericsson.com.
Poslovna će odluka i u ovom slučaju uvažiti ponajviše reakcije kupaca i poslovnih partnera.

J. Glavaš
   

 
Što su o timskom radu na području Ericssonovih poslovnih sustava rekli gosti događanja

Rješenja kreirate, ali ih znate i "odglumiti"

Domjenak koji je uslijedio nakon "predstave" u kojoj su glavnu ulogu imala Ericssonova rješenja za poslovne sustave bila je prilika da od gostiju događanja saznamo nešto više o njihovim neposrednim dojmovima. Prenosimo nekoliko karakterističnih komentara.

Dobar omjer stručnih i zabavnih sadržaja
U osmišljavanju današnjega događanja pogođen je dobar omjer između prezentacija samih Ericssonovih rješenja te onih ležernijih, zabavnih dijelova. U toj skladnoj kombinaciji bilo je nama koji smo sjedili u publici lako razabrati koje su karakteristike i prednosti određenih Ericssonovih rješenja u području poslovnih sustava, a sada ovako okupljeni nakon "predstave" kupci mogu krenuti i korak dalje te se za tehničke detalje onih rješenja koja ih više zanimaju mogu raspitati kod stručnjaka Ericssona Nikole Tesle. Mislim da je ideja o spajanju tehničkih znanja o Ericssonovim poslovnim sustavima s kazališnim ambijentom odlična.
Maja Matijaševcić, Fakultet elektrotehnike i računarstva

Realne situacije na sceni
Svidjela mi se kombinacija prezentacije Ericssonovih tehničkih rješenja i lakših tema koje su začinile "predstavu". I ideja da se sve to upakira u danas sveprisutni timski rad, u čemu su sudjelovali i pojedinci iz publike, također je sjajna. Ono što bih izdvojio kao veoma važno je činjenica da su na sceni prikazane realne situacije u kojima se korisnici mogu naći. Pri tomu su u pozadini igre na sceni dana tehnička razjašnjenja tih situacija, što je istodobno bilo i korisno i efektno. Znajući da je cijeli projekt odrađen vlastitim sagama uz minimalni budžet, još više cijenim ono što sam danas ovdje vidio. Mislim da malo tko to može tako odraditi danas u Hrvatskoj. Nadam se da će se i ubuduće Ericssova poslovna rješenja u okruženju hrvatskoga tržišta jednako uspješno prezentirati.
Krešimir Ružić, Ericsonov regionalni ured za poslovne sustave u Beču

Dinamično i neposredno
Uživao sam u ovom neobičnom predstavljanju Ericssonovih poslovnih rješenja. Stručni tim Ericssona Nikole Tesle pokazao je talent ne samo za kreiranje poslovnih rješenja već i za njihovo vrhunsko prezentiranje. Ono što se događalo na pozornici ZKM-a bilo je dinamično i neposredno, a posebno pozdravljam ideju da se i publika aktivno uključi u događanje.
Bruno Slamnić, Hrvatske željeznice

Korak naprijed
Ovo nije prvi put da prisustvujem predstavljanju Ericssonovih poslovnih sustava. Bio sam, naime, na događanju u Gavelli prije dvije godine. U usporedbi s tim događajem ovaj današnji vidim kao korak dalje. Mislim da je veoma dobro pogođen način da se predstave novosti s područja Ericssonovih poslovnih sustava. Prilika je to da se nešto novo i nauči te da se obnove postojeći kontakti i stvore novi. Treba misliti na budućnost, a ovakva događanja služe i za prepoznavanje budućih trendova te su priprema za njihovo prihvaćanje.
Nedjeljko Šišeta, Croatia Airlines

Uspješna komunikacija publike i stručnjaka na sceni
Naravno, budući da ne govorim i ne razumijem hrvatski jezik, nisam mogao shvatiti sve detalje današnje prezentacije, ali ipak sam uspio osjetiti uspješnu komunikaciju između stručnjaka Ericssona Nikole Tesle koji su predstavili suvremena rješenja poslovnih sustava te kompanijinih kupaca i poslovnih partnera u publici. Bili smo svjedoci veoma zanimljivoga spoja zabave i tehničkoga znanja, što danas karakterizira svijet konvergirajućih komunikacija. Vjerujem kako gosti skupa imaju sada nakon "predstave" o čemu razgovarati te kako će u konačnici cijelo događanje rezultirati novim poslovnim prilikama za Ericsson Nikolu Teslu u području poslovnih sustava. Predstavljanje komunikacijskih rješenja u kazalištu prakticira se i drugdje u svijetu, a kako je takva praksa u pravilu veoma uspješna, drago mi je što vidim da ju provodi i Ericsson u Hrvatskoj. Inženjeri Ericssona Nikole Tesle dobro su se snašli na kazališnoj pozornici te je vjerojatno kupcima i poslovnim partnerima koji ih poznaju bilo zanimljivo vidjeti ih u toj novoj ulozi.
Eric Nordling, direktor za razvoj poslovanja u tržišnoj jedinici Srednja Europa

Pripremila J. Lončar

 

 

 

[Još dvadesetak sekundi za zadatak koji je zamislio i rekreirao sva tri tima.]

[Dok su natjecatelji rješavali stručne zadatke publika je uživala u atraktivnom multimedijalnom sadržaju.]

[Pogled u publiku govori sve]

Tehnička podrška

©Copyright    

29-03-2004