|
Moj
recept za zadovoljstvo poslom
Nataša
Mihalić tri je puta dolazila na razgovor za posao u Ericsson
Nikolu Teslu. Upornost se isplatila - krajem 1999. Nataša je
postala zaposlenicom naše kompanije. Doduše, tijekom studija na
Fakultetu za elektrotehniku i računarstvo opredijelila se za
područje akustike na smjeru za radio- komunikacije te sanjarila o
tomu kako će postati ton-majstor i raditi s estradnim i filmskim
zvijezdama. No, danas na to gleda drugačije i izjavljuje kako je,
zaposlivši se u jedinici za Usluge u našoj kompaniji, pronašla
sebe. Evo zašto.
Jedina
nedoumica koja je ostala "visiti u zraku" nakon što je
Nataša Mihalić, prije nešto više od dvije godine, izašla iz
naše kompanije nakon trećega razgovora za posao odnosila se na
rad na terenu. Je li to pravi posao za krhku, mladu djevojku? Nataša
sama oko toga nije dvoumila - njen avanturistički duh u takvome
se scenariju, dapače, prepoznao. Kada je Nataša konačno postala
zaposlenicom Ericssona Nikole Tesle, pokazalo se da je to bila
veoma dobra odluka. Danas ona radi u Centru za isporuku i
integraciju softvera u jedinici za Usluge (ETK/C/SSC):
"Budući
da sam osoba koja veoma voli putovati, upoznavati nove ljude i običaje,
posao koji sada radim i ja pristajemo kao ruka i rukavica. Moja
povijest u Ericssonu Nikoli Tesli uključuje i tri mjeseca
provedena u Australiji te mjesec dana u Tunisu. Radila sam i na
projektima za talijansko, kinesko, poljsko i afričko tržište,
pa sam imala prilike kontaktirati i s ljudima koji žive i rade u
tim zemljama. O tomu koliko je to veliko bogatstvo ne treba
posebno govoriti. Moj današnji posao pun je svojevrsnih
profesionalnih izazova - kada stanete pred grupu nepoznatih ljudi
kako biste im prezentirali neku novu komunikacijsku uslugu,
aplikaciju i njihove mogućnosti i kada shvatite da su kupci
zadovoljni vašom prezentacijom i zainteresirani za posao,
adrenalin i vlastito zadovoljstvo doseže i do rizičnih
granica."
Istraživanje
Mogućnost
neprekidnoga istraživanja još je jedna pojedinost koja Natašu
veseli. Naravno, telekomunikacije kao područje koje karakterizira
sve brža smjena tehnologija i učestala pojava novih
komunikacijskih mogućnosti pružaju obilje prilika za Natašin
istraživački duh.
"Volim
brzo razmišljati, iskoristiti svoja znanja za promišljanje novih
rješenja. Naravno, to je lakše i zabavnije raditi u timu. Imam
sreće što radim s ljudima koji su u svemu, bez ustezanja,
spremni pomoći, priskočiti, podijeliti svoja znanja i iskustva.
Posao svi ovdje stavljamo na prvo mjesto i nastojimo naše zadaće
ostvariti na najbolji mogući način i u roku, a ima li netko
bolju ideju, nema zavisti. Trenutačno radimo na aplikacijama koje
će svoju primjenu naći na afričkome tržištu - RAS (Regional
Application System), NAS (National Application System) i CAS
(Customer Application System) i taj je posao razlog za naše
beskrajne rasprave i suradnju, a uopće ne sumnjam kako će na
kraju rezultat biti sjajan."
Dostignuća
Na Natašinu
je radnome stolu tek prijenosno računalo, nekoliko olovaka i dva
ukoričena sveska pisanih materijala. Jednostavnost je i inače
prvi dojam kojega Nataša ostavlja na sugovornika. Ali, kao što
njeno računalo "čuva" pravo bogatstvo, tako se i iza
Natašina mirna pogleda krije pregršt svježih ideja. Staviti ih
u službu prodaje usluga pravo je zadovoljstvo. Nove ideje
rezultiraju dobro obavljenim zadaćama, a nadmašeni planovi novim
odgovornostima. I to je dio Natašina zadovoljstva poslom.
Pronašavši posao na tome području ona je, kako tvrdi, pronašla
sebe. I da ne zaboravimo još nešto važno. Značajni udio u Natašinu
zadovoljstvu poslom ima, a što drugo do li - komunikacija:
"Komunikacija
u timu u kojemu radim je izvrsna, pa ako smo nečim i
nezadovoljni, kažemo li to glasno, imat će odjeka. Lijepo je
znati da radiš u sredini u kojoj se cijeni i tvoje mišljenje."
J.
Lončar |
|