ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 4 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Održan ENGINEers Training Camp u Trogiru
t.gif (43 bytes)

Nova poslovna strategija u području višeuslužnih mreža

Od 16. do 18. travnja u Trogiru je održan ENGINEers Training Camp, na kojemu se okupilo ukupno 67 sudionika iz Ericssonovih kompanija u Hrvatskoj, Švedskoj, Poljskoj, Ukrajini, Bugarskoj, Rumunjskoj, Rusiji, Sloveniji, Turskoj, Grčkoj, Izraelu, Republici Češkoj i Mađarskoj.
Skup je otvorio Mikael Nyström, potpredsjednik CG Direct Markets - poslovne jedinice višeuslužnih mreža (BU Multi-Service Networks - BMSN) izloživši ukratko strategiju i poslovne ciljeve za tekuću, 2002. godinu.

Trodnevna predavanja obuhvatila su cjelokupnu paletu proizvoda i rješenja u području višeuslužnih mreža uključujući AXE/IN (Intelligent Networks), Jambala otvorenu platformu, Ericssonovo rješenje ENGINE Integral, širokopojasne pristupne mreže, višeuslužnu IP temeljnu mrežu te usluge. Predavanja su bila upotpunjena prezentacijama različitih rješenja temeljenih na ENGINE konceptu, te prikazima konkretnih uspješnih poslovnih slučajeva s regionalnih tržišta.
Jedan od najznačajnijih ovogodišnjih ciljeva jest značajno povećanje profitabilnost AXE sustava te osiguranje platforme za što jednostavniju migraciju k ENGINE Integral rješenju. Istodobno će teći postupak potpune industrijalizacije ENGINE Integral-a, što bi trebalo znatno unaprijediti masovnu prodaju te uspostaviti Ericssonovu vodeću poziciju na tržištu Ethernet pristupnih mreža. Očekuje se da će kombinacija postojećih rješenja temeljenih na Open Network Gateway-u, Engine Integral-u i Engine multimediji omogućiti Ericssonu konkurenciju na "softswitch" tržištu. Uz suradnju s našim najznačajnijim kupcima cilj je razviti nove pakete usluga i aplikacija, te unaprijediti profitabilnost i efikasnost u odnosima s Ericssonovim partnerima, na sve zahtjevnijem komunikacijskom tržištu.
Sudionici, menadžeri i ključni Ericssonovi stručnjaci složili su se u zaključku da poslovne napore treba koncentrirati na kupca i njegove zahtjeve, pri čemu je poseban prioritet dobilo šestero najznačajnijih partnera (British Telecom, Telia, TeliaDenmark, China Telecom, Telefonica i Telecom Italia).
Prema mišljenju sudionika posebno treba istaknuti novost u seminarima ovakvog tipa - dobro osmišljene radionice u kojim se više isticala komponenta poslovnosti, a manje same tehnologije.
Među brojnim predavačima pozornost su privukla izlaganja naših kolega Hrvoja Benčića, Hanija Madanija, Roberta Njegača i Predraga Šeatovića.
Prema anketi provedenoj na kraju seminara, većina sudionika smatra ga vrlo korisnim, uz napomenu da slična okupljanja treba održavati barem dva put godišnje. Iako je kvaliteta predavanja u prosjeku bila na zavidnoj razini, pojedine bi dijelove seminara trebalo i unaprijediti.
Jedan od prijedloga, iznesenih na ENGINEers Training Campu, odnosi se i na aktiviranje BMSN Foruma, kao idealnoga mjesta za razmjenu iskustava i problema iz raznih tržišnih jedinica.
Voditelj ovoga projekta, u organizaciji BMNS-a, bio je Anders Lindström iz švedskoga ETX-a, a prema nepodijeljenom mišljenju svih prisutnih, izvrsna organizacija kojoj je značajnu podršku pružila Ljiljana Podrepšak iz kompanijskoga MarComa, čini ovo okupljanje vrlo uspješnim.

Željko Popović

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002