|
Nova
poslovna strategija u području višeuslužnih mreža
Od 16.
do 18. travnja u Trogiru je održan ENGINEers Training Camp, na
kojemu se okupilo ukupno 67 sudionika iz Ericssonovih kompanija u
Hrvatskoj, Švedskoj, Poljskoj, Ukrajini, Bugarskoj, Rumunjskoj,
Rusiji, Sloveniji, Turskoj, Grčkoj, Izraelu, Republici Češkoj i
Mađarskoj.
Skup je otvorio Mikael Nyström, potpredsjednik CG Direct Markets
- poslovne jedinice višeuslužnih mreža (BU Multi-Service
Networks - BMSN) izloživši ukratko strategiju i poslovne ciljeve
za tekuću, 2002. godinu.
Trodnevna
predavanja obuhvatila su cjelokupnu paletu proizvoda i rješenja u
području višeuslužnih mreža uključujući AXE/IN (Intelligent
Networks), Jambala otvorenu platformu, Ericssonovo rješenje
ENGINE Integral, širokopojasne pristupne mreže, višeuslužnu IP
temeljnu mrežu te usluge. Predavanja su bila upotpunjena
prezentacijama različitih rješenja temeljenih na ENGINE
konceptu, te prikazima konkretnih uspješnih poslovnih slučajeva
s regionalnih tržišta.
Jedan od najznačajnijih ovogodišnjih ciljeva jest značajno povećanje
profitabilnost AXE sustava te osiguranje platforme za što
jednostavniju migraciju k ENGINE Integral rješenju. Istodobno će
teći postupak potpune industrijalizacije ENGINE Integral-a, što
bi trebalo znatno unaprijediti masovnu prodaju te uspostaviti
Ericssonovu vodeću poziciju na tržištu Ethernet pristupnih mreža.
Očekuje se da će kombinacija postojećih rješenja temeljenih na
Open Network Gateway-u, Engine Integral-u i Engine multimediji
omogućiti Ericssonu konkurenciju na "softswitch" tržištu.
Uz suradnju s našim najznačajnijim kupcima cilj je razviti nove
pakete usluga i aplikacija, te unaprijediti profitabilnost i
efikasnost u odnosima s Ericssonovim partnerima, na sve
zahtjevnijem komunikacijskom tržištu.
Sudionici, menadžeri i ključni Ericssonovi stručnjaci složili
su se u zaključku da poslovne napore treba koncentrirati na kupca
i njegove zahtjeve, pri čemu je poseban prioritet dobilo šestero
najznačajnijih partnera (British Telecom, Telia, TeliaDenmark,
China Telecom, Telefonica i Telecom Italia).
Prema mišljenju sudionika posebno treba istaknuti novost u
seminarima ovakvog tipa - dobro osmišljene radionice u kojim se
više isticala komponenta poslovnosti, a manje same tehnologije.
Među brojnim predavačima pozornost su privukla izlaganja naših
kolega Hrvoja Benčića, Hanija Madanija, Roberta
Njegača i Predraga Šeatovića.
Prema anketi provedenoj na kraju seminara, većina sudionika
smatra ga vrlo korisnim, uz napomenu da slična okupljanja treba
održavati barem dva put godišnje. Iako je kvaliteta predavanja u
prosjeku bila na zavidnoj razini, pojedine bi dijelove seminara
trebalo i unaprijediti.
Jedan od prijedloga, iznesenih na ENGINEers Training Campu, odnosi
se i na aktiviranje BMSN Foruma, kao idealnoga mjesta za razmjenu
iskustava i problema iz raznih tržišnih jedinica.
Voditelj ovoga projekta, u organizaciji BMNS-a, bio je Anders
Lindström iz švedskoga ETX-a, a prema nepodijeljenom mišljenju
svih prisutnih, izvrsna organizacija kojoj je značajnu podršku
pružila Ljiljana Podrepšak iz kompanijskoga MarComa, čini
ovo okupljanje vrlo uspješnim.
Željko
Popović |
|