|
Tržišna jedinica Srednja Europa
Trojica
znalaca u području komunikacijskih usluga nedavno su predstavili
KAMovima u našoj kompaniji te našim stručnjacima, uključenim u
prodaju usluga unutar tržišne jedinice Srednja Europa, način
funkcioniranja organizacije prodaje usluga u regiji te usluge
integracije sustava i profesionalne telekom usluge. Kao predavači
u ovoj su se prilici pojavili Dragan Fratrić, odgovoran na razini
regije za prodaju usluga, Magnus AR Andersson, odgovoran za usluge
integracije sustava te Hrvoje Benčić, odgovoran za profesionalne
telekom usluge.
Prva u
seriji planiranih prezentacija, posvećenih prodaji usluga u
Srednjoj Europi, održana je u našoj kompaniji 9. travnja. U
centru pozornosti bala su dva područja s potencijalom za veliki
rast - integracija telekom sustava i usluga te profesionalne
telekom usluge. Poziv su, naravno, uz KAMove u ETK dobili svi naši
stručnjaci uključeni u prodaju usluga, a slične prezentacije
održat će se i u drugim zemljama unutar tržišne jedinice
Srednja Europa.
"U direktnom kontaktu s KAMovima i stručnjacima za telekom
usluge nastojimo razjasniti pojedinosti funkcioniranja regionalne
organizacije za prodaju usluga te definirati kakvu podršku oni
koji rade s našim kupcima u regiji mogu očekivati u toj
organizaciji. Veoma je važno da svi zaposleni u pojedinim KAM
organizacijama u regiji shvate da je za daljnji rast poslovanja nužno
osigurati profitabilni rast prodaje usluga. Zajednički istražujući
nove poslovne mogućnosti, tijekom ovoga kratkog seminara,
trasirali smo put ka uspješnijoj suradnji. U regiji raspolažemo
stručnim i snažnim resursima u području prodaje usluga, a nizom
seminara ovoga tipa i u budućnosti ćemo ih nastojati pripremiti
za osvajanje novih izazova," komentirao je Dragan Fratrić
ciljeve s kojima se krenulo u pripremu prezentacija.
Krajnji
cilj - poslovni rast
U
uvodnome dijelu prisutnima su izložene prednosti regionalne
organizacije za prodaju usluga, a koje, između ostaloga, obuhvaćaju
povećanje Ericssonove kompetitivnosti u toj sferi, kvalitetniju
ukupnu Ericssonovu ponudu, efikasniji protok informacija i novih
stručnih znanja te usredotočenost na poslovni rast. U sklopu
projekta koji je posvećen rastu prodaje usluga u Srednjoj Europi
nastojat će se prepoznati potencijali unutar regije. U ovome
trenutku sasvim je izvjesno da su usluge integracije sustava i
profesionalne telekom usluge zasluženo u fokusu budući da je
riječ o područjima koja obećavaju.
Magnus AR Andersson, u sklopu svoga izlaganja, iznio je neke
konkretne slučajeve prodaje usluga integracije sustava. Glavna
ideja njegove prezentacije odnosila se na upoznavanje prisutnih
stručnjaka s mogućnostima unutar regije za širenje poslova
vezanih uz to područje.
Hrvoje Benčić govorio je o profesionalnim telekom uslugama
posvetivši posebnu pozornost pregledu kompetencija u regiji.
Potkrijepivši svoje prezentacije pričama o uspješno
realiziranim poslovima vezanim uz prodaju usluga i članovi
regionalnoga rukovodećega tima u području usluga predočili su
okupljenim stručnjacima način na koji valja razmišljati kada
govorimo o suvremenim telekomunikacijskim uslugama. U zadnjih
nekoliko godina telekomunikacije prati trend kontinuiranoga rasta
udjela usluga u ukupnome poslovanju.
I unutar regije Srednja Europa takav je trend sve zamjetniji.
J.
Lončar |
|