ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 4 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Prodaja usluga u fokusu
t.gif (43 bytes)

Tržišna jedinica Srednja Europa

Trojica znalaca u području komunikacijskih usluga nedavno su predstavili KAMovima u našoj kompaniji te našim stručnjacima, uključenim u prodaju usluga unutar tržišne jedinice Srednja Europa, način funkcioniranja organizacije prodaje usluga u regiji te usluge integracije sustava i profesionalne telekom usluge. Kao predavači u ovoj su se prilici pojavili Dragan Fratrić, odgovoran na razini regije za prodaju usluga, Magnus AR Andersson, odgovoran za usluge integracije sustava te Hrvoje Benčić, odgovoran za profesionalne telekom usluge.

Prva u seriji planiranih prezentacija, posvećenih prodaji usluga u Srednjoj Europi, održana je u našoj kompaniji 9. travnja. U centru pozornosti bala su dva područja s potencijalom za veliki rast - integracija telekom sustava i usluga te profesionalne telekom usluge. Poziv su, naravno, uz KAMove u ETK dobili svi naši stručnjaci uključeni u prodaju usluga, a slične prezentacije održat će se i u drugim zemljama unutar tržišne jedinice Srednja Europa.
"U direktnom kontaktu s KAMovima i stručnjacima za telekom usluge nastojimo razjasniti pojedinosti funkcioniranja regionalne organizacije za prodaju usluga te definirati kakvu podršku oni koji rade s našim kupcima u regiji mogu očekivati u toj organizaciji. Veoma je važno da svi zaposleni u pojedinim KAM organizacijama u regiji shvate da je za daljnji rast poslovanja nužno osigurati profitabilni rast prodaje usluga. Zajednički istražujući nove poslovne mogućnosti, tijekom ovoga kratkog seminara, trasirali smo put ka uspješnijoj suradnji. U regiji raspolažemo stručnim i snažnim resursima u području prodaje usluga, a nizom seminara ovoga tipa i u budućnosti ćemo ih nastojati pripremiti za osvajanje novih izazova," komentirao je Dragan Fratrić ciljeve s kojima se krenulo u pripremu prezentacija.

Krajnji cilj - poslovni rast

U uvodnome dijelu prisutnima su izložene prednosti regionalne organizacije za prodaju usluga, a koje, između ostaloga, obuhvaćaju povećanje Ericssonove kompetitivnosti u toj sferi, kvalitetniju ukupnu Ericssonovu ponudu, efikasniji protok informacija i novih stručnih znanja te usredotočenost na poslovni rast. U sklopu projekta koji je posvećen rastu prodaje usluga u Srednjoj Europi nastojat će se prepoznati potencijali unutar regije. U ovome trenutku sasvim je izvjesno da su usluge integracije sustava i profesionalne telekom usluge zasluženo u fokusu budući da je riječ o područjima koja obećavaju.
Magnus AR Andersson, u sklopu svoga izlaganja, iznio je neke konkretne slučajeve prodaje usluga integracije sustava. Glavna ideja njegove prezentacije odnosila se na upoznavanje prisutnih stručnjaka s mogućnostima unutar regije za širenje poslova vezanih uz to područje.
Hrvoje Benčić govorio je o profesionalnim telekom uslugama posvetivši posebnu pozornost pregledu kompetencija u regiji.
Potkrijepivši svoje prezentacije pričama o uspješno realiziranim poslovima vezanim uz prodaju usluga i članovi regionalnoga rukovodećega tima u području usluga predočili su okupljenim stručnjacima način na koji valja razmišljati kada govorimo o suvremenim telekomunikacijskim uslugama. U zadnjih nekoliko godina telekomunikacije prati trend kontinuiranoga rasta udjela usluga u ukupnome poslovanju.
I unutar regije Srednja Europa takav je trend sve zamjetniji.

J. Lončar

 

 

[Hrvoje Benčić, Magnus AR Andersson i Dragan Fratrić]

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002