ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 4 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Olakšajte sebi i svojim gostima
t.gif (43 bytes)
VISOR - Aplikacija za upravljanje posjetima

Nakon četiri mjeseca uspješnoga produkcije predstavljamo Vam VISOR - Intranet orijentiranu aplikaciju za evidenciju posjetilaca i kontrolu posjeta. Omogućuje centralnu evidenciju svih relevantnih podataka i njihovo korištenje sa svih lokacija koje imaju pristup kompanijskom intranetu.

Na lokaciji Krapinska 45 djeluje niz kompanija. Svaku od njih iz različitih razloga dnevno posjećuje veliki broj posjetilaca. Pred internu službu odgovornu za nadzor sigurnosnih mjera postavlja se niz zahtjeva vezanih uz praćenje praćenja posjetilaca, trenutnog stanja i izrade različitih izvještaja.
Recepcija je u velikoj mjeri ogledalo kompanije i tadašnji, zastarjeli način ručne evidencije pokazao se kao neefikasan, često nepotpun ili netočan ne pružajući mogućnosti adekvatnog i efikasnog korištenja informacija o posjetu. Sa idejom da se cijeli posao na recepcijama olakša i ubrza te omogući kvalitetno izvještavanje pokrenut je projekt VISOR koji bi trebao koristeći raspoložive tehničke mogućnosti osigurati alat matičnoj kompaniji ERICSSON Nikola Tesla i ostalim kompanijama na lokaciji efikasno upravljanje posjetima.

ORGANIZACIJA PROJEKTA

Sponzor Projekta: Ivan Vilić
Grupa za nadzor:  Gjuro Mesić,
Miran Starešinčić
Projektni tim:  Ante Krpan
Miroslav Kovačević
Nada Nikolić-Vaci
Kornelija Petrović
Dinko Komadina
Zdravko Čolić
Petar Maturanec
Daut Damarija

 Daut Damarija

Tijekom studenoga i prosinca 2001., na temelju postavljenih ciljeva koje je definirao ETK/R, razvijena je u našem IS/IT timu aplikacija pod nazivom VISOR (VISitOrs Reception).

Probno je puštena u rad 20.12. prošle godine, a već od 1.1.2002 je u redovnoj upotrebi. Od početka travnja ove godine u funkciji je nova poboljšana verzija aplikacije, a do 1. lipnja predviđena je dogradnja novih funkcija i poboljšanje postojećih u skladu s do sada evidentiranim sugestijama korisnika.
Postavljeni ciljevi aplikacije zadovoljeni su već prvom instaliranom verzijom (slika 1). To znači da je:

  • Značajno ubrzan posao recepcije korištenjem podataka iz najave posjeta i ostvarenih posjeta
  • Omogućeno efikasno korištenje podataka za različite izvještaje i on-line upite, a u konačnoj verziji bit će uključen cijeli niz izvještaja korisnih za rukovodeći tim kompanije.
  • Osigurani preduvjeti za neke buduće namjene (izrada aktivne kartice za posjetitelja, rezervacija obroka u restorani i t. d.).
    Korištenje aplikacije VISOR vrlo je jednostavno i dostupno svim zaposlenicima. Mogu se koristiti sljedeće funkcije:

Administracija

  • definiranje izgleda ekrana
  • definiranje vremenskoga okvira za koji će biti prikazani neki ekrani
  • postavljanje parametara zajedničkih za sve kompanije koje koriste aplikaciju
  • dodavanje novih kompanija i dodjeljivanje ovlaštenja na razini kompanija

Najava posjeta

  • najava posjeta
  • pregled vlastitih najava

Posjet

registracija posjeta

  • korištenjem podataka iz najave posjeta i ranije ostvarenih posjeta
  • izravnim unosom svih podataka (registracija posjeta koji su ostvareni ranije a nisu registrirani)

Odjava posjeta

Pregledi

  • pregled najavljenih posjeta
  • pregled posjeta u tijeku

Izvještaji

  • broj ostvarenih posjeta po mjesecu u zadanom periodu
  • pregled ostvarenih posjeta u zadanom periodu po različitim kriterijima

Svaki korisnik, može koristiti samo neke od navedenih funkcija, koje za svaki profil dodjeljuju supervisor (administrator sustava) ili administrator (administrator na nivou kompanije).

VISOR je internet aplikacija dostupna svim korisnicima koji imaju pristup našoj lokalnoj mreži. To znači da svi naši zaposlenici mogu koristiti VISOR u kompaniji, bilo gdje u Ericssonu gdje im je dostupna mreža, na putu ili od kuće koristeći biranu liniju i RACOM.

Korištenjem VISOR-a pomoći ćete recepciji da brže i bolje obavi svoj posao, Vašem poslovnom partneru će omogućiti sigurniji i brži kontakt s Vama a svi skupa ostaviti ćemo bolji dojam o nama i našoj kompaniji svim našim posjetiocima.
Lijepo je doći u kompaniju u kojoj te već očekuju i ponešto znaju o tebi. Znak je to dobrodošlice i brige o svakom vašem posjetiocu.

Vama s druge strane omogućuje dostup do kasnije možda potrebnih a zaboravljenih informacija o ranije ostvarenom posjetu.

Zato još jednom molimo sve naše zaposlenike:
Koristite VISOR, najavite Vaše posjetioce.
Upotreba je vrlo jednostavna a ako se i pojavi kakav problem samo slijedite upute u Help-u.
Vaše primjedbe i sugestije su dobrodošle i nastojati ćemo ih zadovoljiti u verziji 2 planiranoj za 1. lipnja 2002.

Ante Krpan

VISOR kao sastavni dio poslovnoga procesa

Ovom prilikom razgovarali smo i s voditeljem projekta VISOR te s našim recepcionarom koji najčešće u praksi koristi ovu aplikaciju.

Vrlo brzo i dobro obavljen posao
Miroslav Kovačević, Security Manager u ETK/R&S i voditelj projekta:

- Inicijativu za razvoj ove aplikacije dao je gospodin Vilić. Potreba se rodila zbog zahtjeva posla jer, u našu kao i ostale kompanije na lokaciji, svakodnevno dolazi više desetaka poslovnih posjetitelja. Kao voditelj projekta dao sam razvojnom timu u IS/IT sve potrebne ulazne dokumente kako bi razumjeli koje su potrebe našega posla na unapređenju sigurnosti kompanije.
Mislim da je posao napravljen vrlo dobro i brzo. Ovu Internet orijentiranu aplikaciju, iako zahtjevnu za razvojni tim, vrlo jednostavno upotrebljavaju krajnji korisnici. Ona je i vrlo efikasna jer, autoriziranoj skupini zaposlenih, osigurava brzi uvid i mogućnost različitih analiza. U budućnosti bi se na osnovu tih podataka mogle planirati potrebe za poslovnim ručkovima u kompanijskome restoranu, vrste i količine poklona u našem Gift shopu i slično.
Kako većina drugih kompanija još uvijek ručno unosi podatke o posjetiteljima, vjerujem da bismo VISOR mogli plasirati i na tržište.

Naši posjetitelji su vrlo zadovoljni
Franjo Odlešić, recepcionar u poslovnoj zgradi ETK:

- Moram priznati da smo vrlo zadovoljni ovim unaprjeđenjem. Aplikacija je doista vrlo jednostavna za korištenje i lako smo se svi na nju navikli. Na recepciju u poslovnu zgradu dolazi najviše poslovnih posjetitelja, ali je protok sada vrlo brz.
Reakcije gostiju na takav način rada su vrlo pozitivne, tim više, jer se podaci čuvaju pa znamo da nas je netko već posjetio i da nam više nije "stranac" . To je za posjetitelje ugodno iznenađenje. Takav pristup stvara vrlo dobru sliku o ETK kao informatiziranoj i organiziranoj kompaniji.
Preostaje još jedno da svi prihvatimo VISOR kao sastavni dio kompanijskoga procesa rada. Za sada još uvijek postoji određeni postotak domaćina koji zaborave unaprijed najaviti svoje goste. Siguran sam, međutim, da ćemo tijekom vremena steći i tu naviku.

D. K.

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002