ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 5 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Nova organizacija Ericssona i Ericssona Nikole Tesle
t.gif (43 bytes)

U skladu s okolnostima u telekom industriji

Prilike na području globalnih telekomunikacija iziskuju maksimalnu fleksibilnost te brzu i učinkovitu prilagodljivost novim uvjetima poslovanja. Korporacija Ericsson već je poduzela nove korake kako bi svoju organizaciju preustrojila prema trenutačnim zahtjevima telekom tržišta. U sklopu izvještaja o Ericssonovu poslovanju tijekom prvoga tromjesečja ove godine najavljeno je objedinjavanje područja fiksne i mobilne telefonije u jedinicu Sustavi (Systems), dok su TDMA, PDC i AXE područja integrirana u poslovnu jedinicu Globalne usluge. U tijeku je i reorganizacija Ericssonovih istraživačko-razvojnih centara s ciljem da se stručne kompetencije Ericssonovih zaposlenika približe kupcima. Odluka o prilagodbi organizacije novonastalim okolnostima u telekom industriji podrazumijeva djelotvornije iskorištenje sinergije korporativnih resursa uz povećanje poslovne djelotvornosti.
Kompanija Ericsson Nikola Tesla slijedi te reorganizacijske principe pa se u zadnje vrijeme detaljno promišljalo o kompanijskome novom ustroju. Od 15. svibnja na snazi je, dakle, nova organizacija usmjerena na povećanje troškovne učinkovitosti i efikasniji raspored stručnih potencijala.

Nova organizacija: 2+2+4

U novoj organizaciji Ericssona Nikole Tesle ističu se dvije prodajne i dvije operativne cjeline: Hrvatska (Croatia), Izvoz (Export), Centar za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku (Operations) te Institut za telekomunikacije (Research and Development Centre).
Jedinica nazvana Hrvatska, obuhvaća ETK KAM organizaciju koja pokriva naše najznačajnije kupce na domaćem tržištu: HT i VIPnet, a unutar KAM-a Ostalo djeluju jedinice za Posebne sustave, Isporučitelje Internet usluga, Poslovne sustave i UMTS/3G sustave. Primjećujemo izostanak KAM-a za Individualne korisnike, što je rezultat pokretanja zajedničke kompanije Sonyja i Ericssona te objedinjavanje KAM-ova za višeuslužne mreže za HT i mobilnu telefoniju za HT u jednu jedinicu.
Izvoz se, kao i do sada, dijeli na Izvoz 1 i Izvoz 2.
O reorganizaciji Instituta za telekomunikacije izvještavali smo prije dva mjeseca i, u odnosu na to zadnje izvješće, nema značajnih promjena. Institut se, dakle, sastoji od tri operativne jedinice - Upravljanje prometom i signalizacija, Mrežno povezivanje i Novi proizvodi. Uz navedene operativne jedinice, u Institutu djeluju i tri jedinice za podršku -Istraživanje, Logistika i Upravljanje poslovanjem i operativni razvoj.
Najveća promjena koju je donijela nova organizacija odnosi se na grupiranje Centra za projektiranje i komunikacijska rješenja te jedinica Usluge i Naručivanje i logistika u jedinstvenu organizacijsku cjelinu - Centar za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku, kojim će rukovoditi Gordana Kovačević.
Uz ove ključne cjeline u kompanijskoj novoj organizaciji definirane su i četiri funkcije podrške: Upravljanje ljudskim potencijalima, Opće usluge, Komunikacije te Podrška poslovanju koja će obuhvatiti, i prethodno samostalnu jedinicu, Pravne poslove.
Jedinica za Razvoj poslovanja i marketing u novoj će organizaciji djelovati u okviru menadžmenta kompanije.

Cilj: povećana učinkovitost i smanjeni operativni troškovi

Nova je organizacija naše kompanije usklađena s korporativnim ustrojem te najnovijim kretanjima u telekomunikacijskoj industriji. S obzirom na smanjeni opseg poslovanja na tome području te produženu stanku u investicijskim projektima operatora, vezanim za unaprjeđivanje njihovih mreža i sustava, nova organizacija nastavak je naših zajedničkih napora da, uz povećanu učinkovitost te smanjenje troškova poslovanja, ostvarimo profitabilnije poslovanje i snažniji pozitivni novčani tok. Pregrupiranje postojećih resursa kako bi se oni koristili na optimalniji način urodit će, nadamo se, povećanom djelotvornošću.

SENIOR MANAGEMENT TEAM

Ake Enell ETK President
Rajko Pfaff ETK Deputy
Antun Carić Business Development & Marketing
Sead Kotlo Business Development & Marketing
Bjorn Dellas Research & Development Centre
Gordana Kovačević Operations
Ana Jožinec People & Culture
Ivan Vilić General Services
Lars Jacobson Business Support
Josip Jakovac Export 1
Thomas Svanefalk Export 2
Milivoj Pejković KAM Vip-Net
Tihomir Šicel KAM HT
Tibor Jerger KAM Other
Snježana Bahtijari Communication

J. Lončar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002