ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 5 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Program smanjenja troškova u ETK
t.gif (43 bytes)

S obzirom na recesiju u telekomunikacijskoj industriji i prisutni zastoj u investiranju u tom gospodarskom segmentu, teško je predviđati budućnost, odnosno gotovo je nemoguće sa sigurnošću predvidjeti sve utjecaje svjetske krize na globalnome, regionalnom i lokalnom planu. Situacija se stalno mijenja, a tržišta burno reagiraju na sve informacije koje dolaze iz svjetskih financijskih i analitičkih krugova.
Kao što smo mogli pročitati iz pisma Kurta Hellstrőma, predsjednika i generalnoga direktora Ericssona, koje je uputio svim zaposlenicima u korporaciji, proizlazi da je s obzirom na složenu situaciju nužno kontinuirano smanjenje Ericssonovih operativnih troškova, povećanje interne djelotvornosti te poboljšanja načina rada.
Kao dio korporacije Ericsson, Ericsson Nikola Tesla, kao kompanija u tranziciji, također osjeća aktualne probleme. U kojem obimu i na koji način će se mjere koje je Ericsson objavio na globalnoj razini odraziti na Ericsson Nikolu Teslu, najbolje će pokazati vrijeme.
Međutim, da bi, što je bolje moguće, sagledao buduće scenarije, ne samo u korporaciji Ericsson nego i u cijelome području telekomunikacija, menadžment ETK pokrenuo je novi Program smanjenja troškova (Cost Reduction Program
Program je u fazi definiranja, a za sada možemo reći da će se aktivnosti odvijati u tri osnovna smjera i to u - području učinkovitosti, odnosno, smanjenja troškova poslovanja, optimizacije ljudskih resursa i izdvajanja pojedinih dijelova kompanije.
Posebno tijelo (Steering Group) na razini kompanije, kojega predvodi Åke Enell, predsjednik ETK, pomno će pratiti rad zaduženih timova za pojedina područja smanjenja troškova.
U međuvremenu, kompanija nastavlja sa svojim redovnim aktivnostima. Kao i dosada prilagodbe tržišnim i tehnološkim uvjetima naša su realnost pa će optimalno pozicionirane kompanije u tome smislu i nadalje ostati prioritetan zadatak.
O daljnjim aktivnostima i radu pojedinih timova redovito ćemo obavještavati zaposlene.

S. Bahtijari

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-06-2002