ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 6/7 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Što je važno za uspjeh?
t.gif (43 bytes)
Ericssonovi čelnici koji se bave područjem cjelovitih rješenja i podrške prodaji u Regiji Europa, Srednji Istok i Afrika u Zagrebu

Posljednja dva radna dana u lipnju članovi rukovodećega tima za cjelovita komunikacijska rješenja i podršku prodaji u Europi, Srednjem Istoku i Africi (EMEA) okupili su se u Ericssonu Nikoli Tesli na radnome sastanku posvećenomu novim inicijativama i poslovnim mogućnostima uz posebnu usredotočenost na stvaranje čvršćega partnerstva s kupcima u Regiji. Prisutni su pod budnim okom Gordane Kovačević, članice rukovodećega tima EMEA regije, te u prisustvu Ake Enella, predsjednika naše kompanije i direktora Ericssonove tržišne jedinice Srednja Europa, odgovor na pitanje o tomu što je važno za uspjeh formulirali ovako: sinergija u punom zamahu.

Kako bi se stvorili preduvjeti za djelotvornije korištenje resursa u Europi, Srednjem Istoku i Africi na području kreiranja cjelovitih komunikacijskih rješenja timovi stručnjaka iz 14 tržišnih jedinica unutar Regije, koje obuhvaćaju više od stotinu zemalja, u zadnjem su razdoblju usmjereni na definiranje tokova kojima bi u punom zamahu mogla prostrujati regionalna sinergija. Logično je upitati se: Zašto? Odgovor je jednostavan - udruživanje kompetencija, iskustava i najsnažnijih potencijala unutar svake tržišne jedinice i njihovo međusobno povezivanje i tješnja suradnja unutar Regije usmjereni su na stvaranje čvrste platforme za preokret ka rastućim trendovima Ericssonova poslovanja.
Uz bolju iskoristivost postojećih resursa u fokusu okupljenih regionalnih stručnjaka za komunikacijska rješenja bili su i načini povećanja troškovne učinkovitosti te razvoj kompetencija.

Razmjena iskustava

U nastojanju da se stvore preduvjeti za poslovni rast unutar Regije Europa, Srednji Istok i Afrika na sastanku su razmatrane i mogućnosti unaprjeđenja suradnje tržišnih jedinica s regionalnom poslovnom jedinicom za komunikacijska rješenja i regionalnom poslovnom jedinicom za usluge. Posebna pažnja posvećena je suradnji s KAM organizacijom u Regiji. Partnerstvo s kupcima valja kontinuirano njegovati i dalje jačati, jer jedino takav pristup poslovanju može uroditi zamjetno boljim rezultatima.

Gordana Kovačević, odgovorna za uspjeh projekta usmjerenoga na maksimalno iskorištavanje sinergije na području Ericssonove Regije Europa, Srednji Istok i Afrika, istakla je nužnost bržega provođenja promjena u načinu razmišljanja i djelovanja prema kulturi orijentiranoj na rast i razvoj kao krucijalno pitanje ovoga trenutku:
"Najveći izazov koji danas stoji pred menadžerima je stvaranje i predvođenje organizacije koja se brzo i djelotvorno može prilagođavati novim uvjetima poslovanja. Zadaća nam je Ericsson ponovno vratiti na put razvoja i rasta učinkovitijim poslovanjem, usredotočenošću na rezultate i kontinuiranom kontrolom troškova. Za to nam, po mom mišljenju, treba vještina u vođenju poslovanja, brzina, stručno znanje i inovativnost", poručila je okupljenima Gordana Kovačević.

U definiranju načina za mobilizaciju kolektivnoga intelektualnog kapitala na razini regije kako bi se on stavio u funkciju efikasnoga timskoga rada i strateškoga povezivanja s kupcima sudjelovao je i Ake Enell, predsjednik Ericssona Nikole Tesle i direktor tržišta Srednja Europa. On je prisutnima iznio svoje viđenje uloge regionalne sinergije utemeljene na pozitivnim primjerima Ericssonova poslovanja u Srednjoj Europi.

Sudionici sastanka koji na području komunikacijskih rješenja rade unutar različitih tržišnih jedinica u Regiji pokazali su veliku motiviranost za razmjenu znanja i iskustava ocijenivši zagrebačko okupljanje važnim korakom prema objedinjavanju i usklađivanju različitih praksi u Regiji. Cilj je istaći one koji postižu najbolje rezultate te njihova praktična iskustva primjenjivati u budućnosti.

Inicijativu za održavanje ovoga sastanka sudionici su ocijenili veoma korisnom, a prema mišljenju većine, naročito za one kolege koji su tek nedavno definirali svoje organizacije na području komunikacijskih rješenja. Razmjena znanja, ideja i informacija o konkretnim slučajevima među tržišnim jedinicama u regiji sigurno će rezultirati povećanjem djelotvornosti i povoljnijim financijskim pokazateljima poslovanja. Vrijedna saznanja do kojih se tijekom sastanka došlo svakako će unaprijediti rad na području komunikacijskih rješenja unutar Regije.

U sklopu sastanka organizirane su tri radionice čija je zadaća bila analiziranje perspektiva, novih poslovnih mogućnosti i novih načina za povećanje troškovne učinkovitosti u poslovanju. Sastanku su, uz članove rukovodećega tima za cjelovita komunikacijska rješenja i podršku prodaji u EMEA regiji, prisustvovali i stručnjaci s područja komunikacijskih rješenja iz Srednje i Istočne Europe te Srednje Azije.
Rezultat sastanka bit će baza podataka koja će upućivati na načine boljega iskorištavanja regionalne sinergije u dizajnu i prodaji komunikacijskih rješenja na tržištima Regije Europa, Srednji Istok i Afrika, a izvještaj o donesenim zaključcima i s prijedlozima potrebnih mjera prezentirat će Gordana Kovačević na sljedećem sastanku rukovodećega tima Regije koji se planira za sredinu srpnja.

J. Lončar

 

 

[Kreativni nered - radilo se i u pauzama]

 

[Gordana Kovačević s dijelom članova rukovodećega tima za cjelovita komunikacijska rješenja i podršku prodaji u EMEA regiji]

Tehnička podrška

©Copyright    

17-07-2002