Ericssonovi
čelnici koji se bave područjem cjelovitih rješenja i podrške
prodaji u Regiji Europa, Srednji Istok i Afrika u Zagrebu
Posljednja
dva radna dana u lipnju članovi rukovodećega tima za cjelovita
komunikacijska rješenja i podršku prodaji u Europi, Srednjem
Istoku i Africi (EMEA) okupili su se u Ericssonu Nikoli Tesli na
radnome sastanku posvećenomu novim inicijativama i poslovnim mogućnostima
uz posebnu usredotočenost na stvaranje čvršćega partnerstva s
kupcima u Regiji. Prisutni su pod budnim okom Gordane Kovačević,
članice rukovodećega tima EMEA regije, te u prisustvu Ake
Enella, predsjednika naše kompanije i direktora Ericssonove tržišne
jedinice Srednja Europa, odgovor na pitanje o tomu što je važno
za uspjeh formulirali ovako: sinergija u punom zamahu.
Kako bi
se stvorili preduvjeti za djelotvornije korištenje resursa u
Europi, Srednjem Istoku i Africi na području kreiranja cjelovitih
komunikacijskih rješenja timovi stručnjaka iz 14 tržišnih
jedinica unutar Regije, koje obuhvaćaju više od stotinu zemalja,
u zadnjem su razdoblju usmjereni na definiranje tokova kojima bi u
punom zamahu mogla prostrujati regionalna sinergija. Logično je
upitati se: Zašto? Odgovor je jednostavan - udruživanje
kompetencija, iskustava i najsnažnijih potencijala unutar svake
tržišne jedinice i njihovo međusobno povezivanje i tješnja
suradnja unutar Regije usmjereni su na stvaranje čvrste platforme
za preokret ka rastućim trendovima Ericssonova poslovanja.
Uz bolju iskoristivost postojećih resursa u fokusu okupljenih
regionalnih stručnjaka za komunikacijska rješenja bili su i načini
povećanja troškovne učinkovitosti te razvoj kompetencija.
Razmjena
iskustava
U
nastojanju da se stvore preduvjeti za poslovni rast unutar Regije
Europa, Srednji Istok i Afrika na sastanku su razmatrane i mogućnosti
unaprjeđenja suradnje tržišnih jedinica s regionalnom poslovnom
jedinicom za komunikacijska rješenja i regionalnom poslovnom
jedinicom za usluge. Posebna pažnja posvećena je suradnji s KAM
organizacijom u Regiji. Partnerstvo s kupcima valja kontinuirano
njegovati i dalje jačati, jer jedino takav pristup poslovanju može
uroditi zamjetno boljim rezultatima.
Gordana
Kovačević, odgovorna za uspjeh projekta usmjerenoga na
maksimalno iskorištavanje sinergije na području Ericssonove
Regije Europa, Srednji Istok i Afrika, istakla je nužnost bržega
provođenja promjena u načinu razmišljanja i djelovanja prema
kulturi orijentiranoj na rast i razvoj kao krucijalno pitanje
ovoga trenutku:
"Najveći izazov koji danas stoji pred menadžerima je
stvaranje i predvođenje organizacije koja se brzo i djelotvorno
može prilagođavati novim uvjetima poslovanja. Zadaća nam je
Ericsson ponovno vratiti na put razvoja i rasta učinkovitijim
poslovanjem, usredotočenošću na rezultate i kontinuiranom
kontrolom troškova. Za to nam, po mom mišljenju, treba vještina
u vođenju poslovanja, brzina, stručno znanje i
inovativnost", poručila je okupljenima Gordana Kovačević.
U
definiranju načina za mobilizaciju kolektivnoga intelektualnog
kapitala na razini regije kako bi se on stavio u funkciju
efikasnoga timskoga rada i strateškoga povezivanja s kupcima
sudjelovao je i Ake Enell, predsjednik Ericssona Nikole Tesle i
direktor tržišta Srednja Europa. On je prisutnima iznio svoje viđenje
uloge regionalne sinergije utemeljene na pozitivnim primjerima
Ericssonova poslovanja u Srednjoj Europi.
Sudionici
sastanka koji na području komunikacijskih rješenja rade unutar
različitih tržišnih jedinica u Regiji pokazali su veliku
motiviranost za razmjenu znanja i iskustava ocijenivši zagrebačko
okupljanje važnim korakom prema objedinjavanju i usklađivanju
različitih praksi u Regiji. Cilj je istaći one koji postižu
najbolje rezultate te njihova praktična iskustva primjenjivati u
budućnosti.
Inicijativu
za održavanje ovoga sastanka sudionici su ocijenili veoma
korisnom, a prema mišljenju većine, naročito za one kolege koji
su tek nedavno definirali svoje organizacije na području
komunikacijskih rješenja. Razmjena znanja, ideja i informacija o
konkretnim slučajevima među tržišnim jedinicama u regiji
sigurno će rezultirati povećanjem djelotvornosti i povoljnijim
financijskim pokazateljima poslovanja. Vrijedna saznanja do kojih
se tijekom sastanka došlo svakako će unaprijediti rad na području
komunikacijskih rješenja unutar Regije.
U sklopu
sastanka organizirane su tri radionice čija je zadaća bila
analiziranje perspektiva, novih poslovnih mogućnosti i novih načina
za povećanje troškovne učinkovitosti u poslovanju. Sastanku su,
uz članove rukovodećega tima za cjelovita komunikacijska rješenja
i podršku prodaji u EMEA regiji, prisustvovali i stručnjaci s
područja komunikacijskih rješenja iz Srednje i Istočne Europe
te Srednje Azije.
Rezultat sastanka bit će baza podataka koja će upućivati na načine
boljega iskorištavanja regionalne sinergije u dizajnu i prodaji
komunikacijskih rješenja na tržištima Regije Europa, Srednji
Istok i Afrika, a izvještaj o donesenim zaključcima i s
prijedlozima potrebnih mjera prezentirat će Gordana Kovačević
na sljedećem sastanku rukovodećega tima Regije koji se planira
za sredinu srpnja.
J.
Lončar |