ETK/L
Radionica
za Dialog Project Managere
Za Dialog
Project Managere tržišnih područja, poslovnih i tržišnih
jedinica održana je, početkom rujna, dvodnevna radionica u
Stockholmu. Svrha takvoga okupljanja bila je, kao i prošle godine
u Londonu, razmjena najboljih iskustava i unaprjeđenje procesa,
ali i saznanje o novostima proizašlih iz novoga ugovora između
Ericssona i Research International (SIFO).
Radionicu
u Stockholmu vodila je Cathrine Vincenti, Director of
Knowledge Networking &Competence Management, zadužena i za
proces Dialog.
Prvi dio
radionice bio je predviđen za stručnjake iz Research
International (SIFO) koji su prisutnima objasnili suštinu novoga
ugovora s Ericssonom.
Trebalo
je i naučiti kako koristiti novi način za dojavu potrebnih
podataka nužnih za anketiranje zaposlenika (TellUs) te program za
korištenje i pretraživanje ukupnih rezultata (IT tool ShowUs).
Anonimnost podataka je i dalje zagarantirana jer se s momentom
dolaska odgovora na adresu RI, link s pošiljateljem anketnoga
upitnika briše.
Slijedeća
novost su znatno niže cijene po sudioniku ankete i po izvještaju
s rezultatima tako da ćemo za manju cijenu dobiti mnogo više
izvještaja. To znači da će i manje organizacijske jedinice ove
godine dobiti prikaz zadovoljstva po svim pitanjima iz Dialoga.
U drugom
dijelu radionice razmjenjivali smo vlastita iskustva u provođenju
Dialog procesa u našim kompanijama ili tržišnim jedinicama.
U analizi
vlastitih iskustava, nacionalne i kulturne razlike su se izgubile
u zajedničkome cilju - unaprijediti provođenje ovoga, vrlo važnog
procesa korporacijske funkcije People&Culture.
Jedan od
rezultata zajedničkog rada u radionici je i izmjena upitnika u
dijelu pitanja o zadovoljstvu zaposlenika s odnosom prema kupcu.
Dodana su pitanja iz odnosa prema vanjskome kupcu (izvan grupacije
Ericsson), a izbačena je grupa pitanja o internom kupcu. Naime,
jedno od područja na koja ćemo se trebati fokusirati jest
korelacija i mjerenje odgovora kupca (Customer Satisfaction
survey) i zaposlenika (Dialog survey).
Namjera
je toga dijela ankete da se zaposlenici fokusiraju samo na svoj
odnos prema vanjskome kupcu i da se ti odgovori mjere sa
zadovoljstvom kupca. Za Ericsson je interesantno pratiti taj odnos
kako bi se, tamo gdje ga ima, smanjio "gap" između
zadovoljstva kupca i zadovoljstva svojim uslugama u odnosu prema
kupcu Ericssonovih zaposlenika. Za Ericsson je interesantno praćenje
tih odnosa i s obzirom na međusoban odnos zadovoljstva kod drugih
konkurentskih kompanija.
Posebna
pozornost bila je posvećena razmjeni iskustva kod planova
aktivnosti koje se u organizacijskim jedinicama trebaju poduzeti
kako bi se povećalo zadovoljstvo zaposlenika u područjima u
kojima su izraženi problemi .
ETK s
ostalim kompanijama MUCE po funkcijskoj organizacijskoj strukturi
I ove
godine imat ćemo zajednički Dialog projekt, ali ovaj put sa svim
zemljama unutar Tržišne jedinice Srednja Europa kojoj pripadaju:
Hrvatska, Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska, Slovenija te
Bosna i Hercegovina.
Naša
kompanija zadržava istu organizacijsku strukturu kao i prošle
godine (uz neke manje izmjene), a za ostale zemlje će se ukupni
rezultati dobiti na MU razini i to za svaku funkciju posebno. Također
će se moći analizirati rezultati za svaku pojedinu
organizacijsku jedinicu i za svaku kompaniju/zemlju unutar MU.
Naravno, omogućit će se i dobivanje agregiranih podataka za
cijelu tržišnu jedinicu.
N.
Duić |