ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
U Dialog zajedno sa cijelom Tržišnom jedinicom
Srednja Europa
t.gif (43 bytes)

ETK/L

Radionica za Dialog Project Managere

Za Dialog Project Managere tržišnih područja, poslovnih i tržišnih jedinica održana je, početkom rujna, dvodnevna radionica u Stockholmu. Svrha takvoga okupljanja bila je, kao i prošle godine u Londonu, razmjena najboljih iskustava i unaprjeđenje procesa, ali i saznanje o novostima proizašlih iz novoga ugovora između Ericssona i Research International (SIFO).

Radionicu u Stockholmu vodila je Cathrine Vincenti, Director of Knowledge Networking &Competence Management, zadužena i za proces Dialog.

Prvi dio radionice bio je predviđen za stručnjake iz Research International (SIFO) koji su prisutnima objasnili suštinu novoga ugovora s Ericssonom.

Trebalo je i naučiti kako koristiti novi način za dojavu potrebnih podataka nužnih za anketiranje zaposlenika (TellUs) te program za korištenje i pretraživanje ukupnih rezultata (IT tool ShowUs). Anonimnost podataka je i dalje zagarantirana jer se s momentom dolaska odgovora na adresu RI, link s pošiljateljem anketnoga upitnika briše.

Slijedeća novost su znatno niže cijene po sudioniku ankete i po izvještaju s rezultatima tako da ćemo za manju cijenu dobiti mnogo više izvještaja. To znači da će i manje organizacijske jedinice ove godine dobiti prikaz zadovoljstva po svim pitanjima iz Dialoga.

U drugom dijelu radionice razmjenjivali smo vlastita iskustva u provođenju Dialog procesa u našim kompanijama ili tržišnim jedinicama.

U analizi vlastitih iskustava, nacionalne i kulturne razlike su se izgubile u zajedničkome cilju - unaprijediti provođenje ovoga, vrlo važnog procesa korporacijske funkcije People&Culture.

Jedan od rezultata zajedničkog rada u radionici je i izmjena upitnika u dijelu pitanja o zadovoljstvu zaposlenika s odnosom prema kupcu. Dodana su pitanja iz odnosa prema vanjskome kupcu (izvan grupacije Ericsson), a izbačena je grupa pitanja o internom kupcu. Naime, jedno od područja na koja ćemo se trebati fokusirati jest korelacija i mjerenje odgovora kupca (Customer Satisfaction survey) i zaposlenika (Dialog survey).

Namjera je toga dijela ankete da se zaposlenici fokusiraju samo na svoj odnos prema vanjskome kupcu i da se ti odgovori mjere sa zadovoljstvom kupca. Za Ericsson je interesantno pratiti taj odnos kako bi se, tamo gdje ga ima, smanjio "gap" između zadovoljstva kupca i zadovoljstva svojim uslugama u odnosu prema kupcu Ericssonovih zaposlenika. Za Ericsson je interesantno praćenje tih odnosa i s obzirom na međusoban odnos zadovoljstva kod drugih konkurentskih kompanija.

Posebna pozornost bila je posvećena razmjeni iskustva kod planova aktivnosti koje se u organizacijskim jedinicama trebaju poduzeti kako bi se povećalo zadovoljstvo zaposlenika u područjima u kojima su izraženi problemi .

ETK s ostalim kompanijama MUCE po funkcijskoj organizacijskoj strukturi

I ove godine imat ćemo zajednički Dialog projekt, ali ovaj put sa svim zemljama unutar Tržišne jedinice Srednja Europa kojoj pripadaju: Hrvatska, Češka, Slovačka, Poljska, Mađarska, Slovenija te Bosna i Hercegovina.

Naša kompanija zadržava istu organizacijsku strukturu kao i prošle godine (uz neke manje izmjene), a za ostale zemlje će se ukupni rezultati dobiti na MU razini i to za svaku funkciju posebno. Također će se moći analizirati rezultati za svaku pojedinu organizacijsku jedinicu i za svaku kompaniju/zemlju unutar MU. Naravno, omogućit će se i dobivanje agregiranih podataka za cijelu tržišnu jedinicu.

N. Duić

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

10-10-2002