ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Održan ETK Menadžment forum
t.gif (43 bytes)
Ericsson Nikola Tesla danas i sutra

Članovi ETK Menadžment foruma okupili su se 16. rujna na redovnom sastanku. Predsjednik kompanije, Ake Enell prisutnima je prezentirao trenutačnu situaciju u korporaciji i njene implikacije na Ericsson Nikolu Teslu te rezultate poslovanja naše kompanije u trećem tromjesečju ove godine i predstojeće organizacijske promjene.

Uvid u Ericssonovo poslovanje u prvom dijelu ove godine, naglasio je Åke Enell, samo je dodatno učvrstio uvjerenje kako treba nastaviti provoditi strategiju usmjerenu na povećanje poslovne djelotvornosti, smanjenje troškova poslovanja i optimizaciju ljudskih resursa. Nova organizacija na području marketinga i prodaje fiksnih komunikacija dodatno bi trebala pridonijeti povratku korporacije Ericsson uspješnome poslovanju. Očigledno, pred nama je jesen koja će biti ispunjena zahtjevnim zadaćama.
Jedna od tih zadaća svakako će se odnositi na postizanje višestruke funkcionalnosti u organizaciji pri čemu će pojedini stručnjaci i stručni timovi djelovati na nekoliko područja, odnosno tržišta.
U nastavku svoje prezentacije predsjednik naše kompanije izložio je rezultate poslovanja Ericssona Nikole Tesle u trećem tromjesečju tekuće godine. Osvrt na poslovanje naše kompanije u skoroj budućnosti bio je mahom posvećen organizacijskim promjenama kojima će Ericsson Nikola Tesla svoju strukturu uskladiti s korporativnom.

Treće poslovno tromjesečje obilježavaju dobri rezultati Ericssona Nikole Tesle

Glavne naznake trenutačne situacije u Ericssonu bez sumnje se odražavaju i na poslovanje i organizaciju Ericssona Nikole Tesle. No, premda korporacija i dalje nastoji raznim mjerama ostvariti povratak profitabilnome poslovanju, naša je kompanija u trećem tromjesečju ponovno ostvarila rast gotovo svih ključnih pokazatelja poslovanja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Porast narudžbi za 27%, porast neto prodaje za 11% te smanjenje troškova poslovanja za više od 40% rezultati su koji obećavaju još jednu uspješnu godinu za Ericsson Nikolu Teslu. Čelništvo kompanije jedino je zabrinuto zbog toga što dobit prije oporezivanja u odnosu na prošlogodišnje treće tromjesečje ima negativan predznak, što je rezultat nepovoljnoga odnosa kune i dolara.
Kada je riječ o tržištima, posebno nas raduje što se Hrvatska vratila kao najznačajnije tržište naše kompanije, istaknuo je Åke Enell. Prodaja usluga na domaćem tržištu te posao sklopljen s Hrvatskim željeznicama tome su uveliko pridonijeli. Tržište Bosne i Hercegovine i dalje se nalazi među najznačajnijim izvoznim tržištima, dok tržišta Istočne Europe već tradicionalno donose dobre rezultate. Na afričkim tržištima Ericsson Nikola Tesla uspješno se probija kao odabrani dobavljač suvremenih komunikacija uz prve isporuke u Botsvanu.

Naše prednosti - temelj za budućnost

Ericsson Nikola Tesla kompanija je s dugom tradicijom uspješnoga poslovanja, bogatim iskustvom u prilagođavanju tržišnim promjenama i novim tehnologijama. U ovim teškim vremenima za telekomunikacije to iskustvo stvorilo je preduvjete ne samo za opstanak u nepovoljnim uvjetima, već i za daljnji rast. Naša snažna prisutnost u regiji, stručni ljudski potencijali i dokazana predanost kvaliteti i profesionalizmu naše su prednosti koje valja iskoristiti. No, izazovi poput smanjenih ulaganja telekom operatora, nalažu nove organizacijske prilagodbe. Upravo na to upozorio je Åke Enell u završnom dijelu svojega izlaganja.
O tomu kako će se nova Ericssonova organizacija na području marketinga i prodaje fiksnih komunikacija odraziti na našu kompanijsku organizaciju već smo izvještavali u rubrici Aktualnosti kompanijskoga intraneta, a u ovom broju Komunikacija objavljujemo i poseban članak na tu temu.
Restrukturiranje ETK Instituta za telekomunikacije, kako je naglasio u nastavku svoje prezentacije predsjednik kompanije, također je jedna od organizacijskih promjena kojom se naša kompanija usklađuje s korporativnim principima poslovanja. Više o tome možete se informirati u opširnom članku ovomjesečnih Komunikacija
Uz navedene dvije organizacijske promjene, na ustroj naše kompanije svakako će utjecati i aktivnosti naših stručnjaka u okviru Projekta posvećenoga maksimalnom iskorištavanju sinergije na području Europe, Srednjega istoka i Afrike. Voditelj toga projekta od korporativnoga značaja je Gordana Kovačević, direktorica ETK Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku. Našim stručnjacima za komunikacijska rješenja i podršku prodaji nesumnjivo predstoje dani ispunjeni novim izazovima.
Na način poslovanja naše kompanije također će utjecati i nove korporativne direktive o povećanju učinkovitosti i daljnjem smanjenju troškova poslovanja. U Ericssonu Nikoli Tesli se, kao prioritetni projekt, provodi program optimizacije administrativnoga osoblja koji također slijedi nove korporativne odrednice usmjerene na prilagođavanje strukture i broja zaposlenika u Ericssonu trenutačnoj situaciji u telekom industriji.
Svoju je prezentaciju Ake Enell završio u optimističnom tonu zaključivši: "Raspolažemo ključnim znanjima, dokazali smo da razmišljamo kao pobjednici i da nas u radu inspirira strast za kvalitetnim poslovanjem. Osim toga - znamo što želimo!" Valja nam, stoga, naše prednosti staviti u službu cilja kojemu težimo.

J. Lončar

 

 

[Menadžeri naše kompanije pažljivo prate izlaganje Ake Enella, predsjednika ETK]

Tehnička podrška

©Copyright    

09-10-2002