|
Ericsson
Nikola Tesla danas i sutra
Članovi
ETK Menadžment foruma okupili su se 16. rujna na redovnom
sastanku. Predsjednik kompanije, Ake Enell prisutnima je
prezentirao trenutačnu situaciju u korporaciji i njene
implikacije na Ericsson Nikolu Teslu te rezultate poslovanja naše
kompanije u trećem tromjesečju ove godine i predstojeće
organizacijske promjene.
Uvid u
Ericssonovo poslovanje u prvom dijelu ove godine, naglasio je Åke
Enell, samo je dodatno učvrstio uvjerenje kako treba nastaviti
provoditi strategiju usmjerenu na povećanje poslovne
djelotvornosti, smanjenje troškova poslovanja i optimizaciju
ljudskih resursa. Nova organizacija na području marketinga i
prodaje fiksnih komunikacija dodatno bi trebala pridonijeti
povratku korporacije Ericsson uspješnome poslovanju. Očigledno,
pred nama je jesen koja će biti ispunjena zahtjevnim zadaćama.
Jedna od tih zadaća svakako će se odnositi na postizanje višestruke
funkcionalnosti u organizaciji pri čemu će pojedini stručnjaci
i stručni timovi djelovati na nekoliko područja, odnosno tržišta.
U nastavku svoje prezentacije predsjednik naše kompanije izložio
je rezultate poslovanja Ericssona Nikole Tesle u trećem tromjesečju
tekuće godine. Osvrt na poslovanje naše kompanije u skoroj budućnosti
bio je mahom posvećen organizacijskim promjenama kojima će
Ericsson Nikola Tesla svoju strukturu uskladiti s korporativnom.
Treće
poslovno tromjesečje obilježavaju dobri rezultati Ericssona
Nikole Tesle
Glavne
naznake trenutačne situacije u Ericssonu bez sumnje se odražavaju
i na poslovanje i organizaciju Ericssona Nikole Tesle. No, premda
korporacija i dalje nastoji raznim mjerama ostvariti povratak
profitabilnome poslovanju, naša je kompanija u trećem tromjesečju
ponovno ostvarila rast gotovo svih ključnih pokazatelja
poslovanja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Porast narudžbi za 27%, porast neto prodaje za 11% te smanjenje
troškova poslovanja za više od 40% rezultati su koji obećavaju
još jednu uspješnu godinu za Ericsson Nikolu Teslu. Čelništvo
kompanije jedino je zabrinuto zbog toga što dobit prije
oporezivanja u odnosu na prošlogodišnje treće tromjesečje ima
negativan predznak, što je rezultat nepovoljnoga odnosa kune i
dolara.
Kada je riječ o tržištima, posebno nas raduje što se Hrvatska
vratila kao najznačajnije tržište naše kompanije, istaknuo je
Åke Enell. Prodaja usluga na domaćem tržištu te posao
sklopljen s Hrvatskim željeznicama tome su uveliko pridonijeli.
Tržište Bosne i Hercegovine i dalje se nalazi među najznačajnijim
izvoznim tržištima, dok tržišta Istočne Europe već
tradicionalno donose dobre rezultate. Na afričkim tržištima
Ericsson Nikola Tesla uspješno se probija kao odabrani dobavljač
suvremenih komunikacija uz prve isporuke u Botsvanu.
Naše
prednosti - temelj za budućnost
Ericsson
Nikola Tesla kompanija je s dugom tradicijom uspješnoga
poslovanja, bogatim iskustvom u prilagođavanju tržišnim
promjenama i novim tehnologijama. U ovim teškim vremenima za
telekomunikacije to iskustvo stvorilo je preduvjete ne samo za
opstanak u nepovoljnim uvjetima, već i za daljnji rast. Naša snažna
prisutnost u regiji, stručni ljudski potencijali i dokazana
predanost kvaliteti i profesionalizmu naše su prednosti koje
valja iskoristiti. No, izazovi poput smanjenih ulaganja telekom
operatora, nalažu nove organizacijske prilagodbe. Upravo na to
upozorio je Åke Enell u završnom dijelu svojega izlaganja.
O tomu kako će se nova Ericssonova organizacija na području
marketinga i prodaje fiksnih komunikacija odraziti na našu
kompanijsku organizaciju već smo izvještavali u rubrici
Aktualnosti kompanijskoga intraneta, a u ovom broju Komunikacija
objavljujemo i poseban članak na tu temu.
Restrukturiranje ETK Instituta za telekomunikacije, kako je
naglasio u nastavku svoje prezentacije predsjednik kompanije, također
je jedna od organizacijskih promjena kojom se naša kompanija
usklađuje s korporativnim principima poslovanja. Više o tome možete
se informirati u opširnom članku ovomjesečnih Komunikacija
Uz navedene dvije organizacijske promjene, na ustroj naše
kompanije svakako će utjecati i aktivnosti naših stručnjaka u
okviru Projekta posvećenoga maksimalnom iskorištavanju sinergije
na području Europe, Srednjega istoka i Afrike. Voditelj toga
projekta od korporativnoga značaja je Gordana Kovačević,
direktorica ETK Centra za komunikacijska rješenja, usluge i
logistiku. Našim stručnjacima za komunikacijska rješenja i podršku
prodaji nesumnjivo predstoje dani ispunjeni novim izazovima.
Na način poslovanja naše kompanije također će utjecati i nove
korporativne direktive o povećanju učinkovitosti i daljnjem
smanjenju troškova poslovanja. U Ericssonu Nikoli Tesli se, kao
prioritetni projekt, provodi program optimizacije
administrativnoga osoblja koji također slijedi nove korporativne
odrednice usmjerene na prilagođavanje strukture i broja
zaposlenika u Ericssonu trenutačnoj situaciji u telekom
industriji.
Svoju je prezentaciju Ake Enell završio u optimističnom tonu
zaključivši: "Raspolažemo ključnim znanjima, dokazali smo
da razmišljamo kao pobjednici i da nas u radu inspirira strast za
kvalitetnim poslovanjem. Osim toga - znamo što želimo!"
Valja nam, stoga, naše prednosti staviti u službu cilja kojemu
težimo.
J.
Lončar |
|