Tržišna jedinica Srednja Europa
Organizacija
za rješenja kupcima i podršku prodaji koja djeluje u okviru tržišne
jedinice Srednja Europa inaugurirala je zanimljivu i korisnu
praksu - redovni sastanci rukovodećega tima shvaćeni su i kao
prilika za susret s regionalnim KAM-ovima te predstavnicima kupaca
koji djeluju u onoj srednje-europskoj zemlji u kojoj se sastanak
organizira.
Budući
da se za mjesto održavanja sastanka odabire uvijek druga zemlja
unutar regije, do sada su se članovi regionalnoga rukovodećeg
tima za rješenja kupcima i podršku prodaji sastali s
predstavnicima Ericssonovih najznačajnijih kupaca u regiji te su
u razgovoru s njima imali priliku jasnije definirati djelotvorne
načine zadovoljavanja njihovih potreba i očekivanja.
Ne treba
posebno niti isticati kako je suradnja s regionalnim KAM-ovima
bila nezaobilazni uvjet u realizaciji susreta s kupcima.
Ovakva je
praksa provođena gotovo od samoga uspostavljanja tržišne
jedinice Srednja Europa i do sada je urodila čvršćom povezanošću
s Ericssonovim kupcima u regiji. Inicijator uvođenja takve prakse
bila je Gordana Kovačević, odgovorna za rješenja kupcima
i podršku prodaji na regionalnoj razini.
"Ideja
o pozivanju predstavnika najznačajnijih regionalnih kupaca te
Ericssonovih stručnjaka za komunikacijska rješenja utemeljena je
na našoj potrazi za novim poslovnim prilikama. Na temelju
direktnih kontakata s kupcima organizacija za rješenja kupcima i
podršku prodaji na razini tržišne jedinice Srednja Europa
stvorila je solidnu platformu i za povećanje zadovoljstva kupaca
suradnjom s Ericssonom i za povećanje motivacije i kreativnosti
Ericssonovih zaposlenika u regiji. Otvorene diskusije s kupcima o
novim načinima suradnje, njihovim očekivanjima i potrebama
krajnjih korisnika glede usluga bile su usmjerene na ostvarivanje
preduvjeta za obostrani rast poslovanja. Veoma često naši
sastanci završavali su jasno definiranim konkretnim mjerama i
akcijama što je i kod nas i kod naših kupaca stvorilo osjećaj
da su stvari krenule nabolje. Osobno to smatram velikom vrijednošću."
Istraživanje
vlastitih snaga
-
Velike plesače velikima ne čini njihova tehnika nego
njihova strast.
Martha
Graham |
Primjerice,
sastanku u Pragu, koji je održan u srpnju ove godine, bili su
nazočni predstavnici važnoga kupca iz Češke Republike -
Oskara. Sastanku su prisustvovali i članovi rukovodećega tima za
razvoj poslovanja na razini Srednje Europe. Generalni direktor
Oskara, Ante Rupčić, održao je tom prilikom inspirativnu
prezentaciju koja je sadržavala veoma jasne i sažete poruke o očekivanjima
toga Ericssonova značajnoga kupca. S druge strane, predstavnici
Oskara otišli su impresionirani snagom Ericssonovih regionalnih
resursa i širinom njihovih kompetencija na području cjelovitih
komunikacijskih rješenja.
O praksi
susreta s kupcima Gordana Kovačević na kraju dodaje:
"Bila sam sretna što su se kupci spremno odazvali našem
pozivu na sudjelovanje u redovnim sastancima rukovodećega tima za
rješenja kupcima i podršku prodaji u Srednjoj Europi. Bio je to
slučaj i na sastanku u Varšavi održanome 26. i 27. rujna na
kojemu smo se sreli s predstavnikom značajnoga Ericssonova kupca
iz Poljske, Polska Telefonia Cyfrowa (PTC). Rezultati koje smo tim
susretima polučili iznad su očekivanja pa ćemo s takvom praksom
nastaviti i ubuduće. Uvjerila sam se da stručnjaci za
komunikacijska rješenja i regionalni rukovoditelji koji odlučuju
o strategiji poslovanja ne mogu učinkovito djelovati ako ne
uspostave blizak odnos s kupcima. Neprekidni kontakti s kupcima,
jednako s onima u granicama Ericssona i onima izvan tih granica,
omogućuje nam djelotvornije poslovanje."
J.Lončar |