ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Najbolji način da saznate 
što kupac misli o vašim uslugama
t.gif (43 bytes)

Tržišna jedinica Srednja Europa

Organizacija za rješenja kupcima i podršku prodaji koja djeluje u okviru tržišne jedinice Srednja Europa inaugurirala je zanimljivu i korisnu praksu - redovni sastanci rukovodećega tima shvaćeni su i kao prilika za susret s regionalnim KAM-ovima te predstavnicima kupaca koji djeluju u onoj srednje-europskoj zemlji u kojoj se sastanak organizira.

Budući da se za mjesto održavanja sastanka odabire uvijek druga zemlja unutar regije, do sada su se članovi regionalnoga rukovodećeg tima za rješenja kupcima i podršku prodaji sastali s predstavnicima Ericssonovih najznačajnijih kupaca u regiji te su u razgovoru s njima imali priliku jasnije definirati djelotvorne načine zadovoljavanja njihovih potreba i očekivanja.

Ne treba posebno niti isticati kako je suradnja s regionalnim KAM-ovima bila nezaobilazni uvjet u realizaciji susreta s kupcima.

Ovakva je praksa provođena gotovo od samoga uspostavljanja tržišne jedinice Srednja Europa i do sada je urodila čvršćom povezanošću s Ericssonovim kupcima u regiji. Inicijator uvođenja takve prakse bila je Gordana Kovačević, odgovorna za rješenja kupcima i podršku prodaji na regionalnoj razini.

"Ideja o pozivanju predstavnika najznačajnijih regionalnih kupaca te Ericssonovih stručnjaka za komunikacijska rješenja utemeljena je na našoj potrazi za novim poslovnim prilikama. Na temelju direktnih kontakata s kupcima organizacija za rješenja kupcima i podršku prodaji na razini tržišne jedinice Srednja Europa stvorila je solidnu platformu i za povećanje zadovoljstva kupaca suradnjom s Ericssonom i za povećanje motivacije i kreativnosti Ericssonovih zaposlenika u regiji. Otvorene diskusije s kupcima o novim načinima suradnje, njihovim očekivanjima i potrebama krajnjih korisnika glede usluga bile su usmjerene na ostvarivanje preduvjeta za obostrani rast poslovanja. Veoma često naši sastanci završavali su jasno definiranim konkretnim mjerama i akcijama što je i kod nas i kod naših kupaca stvorilo osjećaj da su stvari krenule nabolje. Osobno to smatram velikom vrijednošću."

Istraživanje vlastitih snaga

- Velike plesače velikima ne čini njihova tehnika nego njihova strast.

Martha Graham

Primjerice, sastanku u Pragu, koji je održan u srpnju ove godine, bili su nazočni predstavnici važnoga kupca iz Češke Republike - Oskara. Sastanku su prisustvovali i članovi rukovodećega tima za razvoj poslovanja na razini Srednje Europe. Generalni direktor Oskara, Ante Rupčić, održao je tom prilikom inspirativnu prezentaciju koja je sadržavala veoma jasne i sažete poruke o očekivanjima toga Ericssonova značajnoga kupca. S druge strane, predstavnici Oskara otišli su impresionirani snagom Ericssonovih regionalnih resursa i širinom njihovih kompetencija na području cjelovitih komunikacijskih rješenja.

O praksi susreta s kupcima Gordana Kovačević na kraju dodaje:
"Bila sam sretna što su se kupci spremno odazvali našem pozivu na sudjelovanje u redovnim sastancima rukovodećega tima za rješenja kupcima i podršku prodaji u Srednjoj Europi. Bio je to slučaj i na sastanku u Varšavi održanome 26. i 27. rujna na kojemu smo se sreli s predstavnikom značajnoga Ericssonova kupca iz Poljske, Polska Telefonia Cyfrowa (PTC). Rezultati koje smo tim susretima polučili iznad su očekivanja pa ćemo s takvom praksom nastaviti i ubuduće. Uvjerila sam se da stručnjaci za komunikacijska rješenja i regionalni rukovoditelji koji odlučuju o strategiji poslovanja ne mogu učinkovito djelovati ako ne uspostave blizak odnos s kupcima. Neprekidni kontakti s kupcima, jednako s onima u granicama Ericssona i onima izvan tih granica, omogućuje nam djelotvornije poslovanje."

J.Lončar

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

09-10-2002