ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Ericssonova reorganizacija sukladna tržišnim zahtjevima
t.gif (43 bytes)

MUX - novi prodajni kanal za fiksne komunikacije

Proces reorganizacije Ericssona nastavio se u području fiksnih komunikacija. U skladu s trenutačnim tržišnim uvjetima te svom strateškom opredjeljenju da su najvažniji posao, troškovna učinkovitost i usmjerenost na kupce, korporacija reorganizira prodaju i marketing u području fiksnih komunikacija.

Nova će organizacija obuhvaćati tri virtualne tržišne jedinice (MUX) od kojih će svaka djelovati na jednom od sljedeća tri tržišna područja (Market Areas):

a) Azija i Pacifik
b) Europa, Srednji Istok i Afrika (EMEA)
c) Sjeverna i Južna Amerika.

Kako bi svoje aktivnosti u području fiksnih komunikacija proaktivno prilagodio sadašnjoj tržišnoj situaciji, Ericsson će uspostaviti nove prodajne kanale za proizvode na tom području. Tri tržišne jedinice postat će odgovorne za sav posao na području fiksnih komunikacija, svaka u okvirima svojega tržišnoga područja. Te virtualne tržišne jedinice s povećanom odgovornošću imaju kraticu MUX. Sjedišta tržišnih jedinica nalazit će se u Australiji, Velikoj Britaniji i Meksiku, a u svom radu oslanjat će se na resurse unutar svoje tržišne jedinice.

Kada je riječ o telekomunikacijama, tržišna situacija odrazila se u dramatičnom padu narudžbi unutar fiksnih komunikacija, koja je tradicionalno bila veoma profitabilno područje. Smanjenje investicije operatora predstavljaju izazov za Engine i IP proizvode, područja čiji bi uspjeh doveo do novih narudžbi i ugovora. Trenutačno se najviše investira u širokopojasni pristup, pa je to prilika za ostvarivanje rasta poslovanja. No, to u ovom trenutku nije posao velikih razmjera. Svi ovi čimbenici bili su brižno razmatrani prilikom donošenja odluke o konsolidaciji poslovanja na području fiksnih komunikacija.

Komentirajući konsolidaciju resursa u području fiksnih komunikacija Bert Nordberg, direktor korporativne poslovne jedinice Sustavi (BSYS) naglašava:
"Ključno je da se u ovom trenutku usredotočimo na naše kupce i na daljnje povećanje troškovne učinkovitosti."
Gospodin Nordberg podsjeća kako regionalizirana distribucija nije novina u Ericssonu:
"Ovaj smo model koristili i za konfiguraciju naših centara orijentiranih na ključne kupce te prilikom definiranja tri centra za isporuku od kojih svaki pokriva jedno određeno tržišno područje."

Direktorima novih MUX jedinica imenovani su: Barry Borzillo, Rory Buckley i Hans Vestberg. Oni će i dalje biti odgovorni i za tržišne jedinice kojima su upravljali i do sada - Australija i Novi Zeland, Sjeverozapadna Europa i Meksiko.

Rukovoditelji odgovorni za kupce (KAM-ovi) koji posluju u području fiksnih komunikacija od sada će biti odgovorni MUX organizacijama te će i dalje imati ključnu ulogu u stvaranju čvrstoga partnerskoga odnosa s kupcima. MUX organizacija će, pak, biti dio postojeće strukture tržišnih područja.

Ova je organizacijska promjena uvedena s ciljem da se resursi usredotoče na područje fiksnih komunikacija te da se olakša kontrola troškova i povećaju šanse za profitabilno poslovanje. Stoga se na korporacijskoj razini pretpostavlja da će nova organizacija poslovanja u području fiksnih komunikacija rezultirati smanjenjem resursa za prodaju i marketing. Direktori MUX jedinica će zajedno s direktorima tržišnih jedinica (MU) odrediti kakve kompetencije su u njihovoj regiji potrebne u skladu s prilikama za ostvarivanje poslovanja s regionalnim kupcima.

Nova će organizacija u cijelosti stupiti na snagu do 15. studenoga ove godine.

Ericsson Nikola Tesla ima potpisan ugovor sa MSN-om (višeuslužnim mrežama) o tržišnoj odgovornosti za fiksne komunikacije za veliki broj zemalja koji ističe sredinom prosinca nakon čega će biti dogovoreni uvjeti za nastavak suradnje.
Međutim, nova će reorganizacija poslovanja u fiksnim komunikacijama sigurno utjecati i na našu organizaciju, odnosno način poslovanja. S obzirom na dokazanu kvalitetu i kompetencije koje postoje u ETK u području fiksnih komunikacija, ključni centar kompetencija za srednju i istočnu Europu, srednji istok i Afriku bit će upravo u našoj kompaniji.
S obzirom da se potpuna implementacija novog MUX koncepta tek očekuje, opširnije o konkretnom utjecaju na našu organizaciju, izvjestit ćemo u skladu s daljnjim aktivnostima.

Kompanijske komunikacije

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

09-10-2002