|
Uz 54. obljetnicu Ericssona Nikole Tesle
Obiteljski
dan naše kompanije, koji je 6. rujna po peti put održan na
Jarunu, protekao je obasjan kasnim ljetnim sunčevim zrakama, a
takvo je bilo i raspoloženje više od dvije tisuće gostiju - naših
zaposlenika koji su pretežito došli u pratnji članova obitelji
i koji su dobro raspoloženje podijelili s bivšim kolegama, danas
umirovljenicima te uvaženim uzvanicima. U povodu 54. obljetnice i
Obiteljskoga dana naše kompanije svim zaposlenicima i čitateljima
kompanijskoga lista obraća se predsjednik, Åke Enell.
Cijenjene
kolegice i kolege,
vrijeme
u kojemu živimo i radimo zahtijeva od nas natjecateljski duh, a
operativna izvrsnost kojoj težimo u poslovanju uzima nam mnogo
energije. No, mi smo borci te posjedujemo nagon za borbu koji nas
može podržati u suočavanju s bilo kakvim izazovom te nas
prenijeti preko bilo kakve prepreke. Taj duh zajedništva i
optimizma bio je očit u atmosferi u kojoj smo svi mi i naši
gosti uživali tijekom našega okupljanja u sklopu Obiteljskoga
dana Ericssona Nikole Tesle koji se tradicionalno upriličava na
Jarunu. Bila je to istinska demonstracija našega profesionalizma,
ustrajnosti i brige za ljude, dakle temeljenih odrednica naše
korporativne kulture. Vjerujem da smo upravo stoga što smo te
odrednice prihvatili u svemu što radimo, pa i u organiziranju
ovakvih okupljanja kao što je naš Obiteljski dan, uspjeli
nanizati 54 uspješne poslovne godine za Ericsson Nikolu Teslu.
Naravno,
kako bismo među najboljima i ostali moramo kontinuirano poboljšavati
kvalitetu našega rada. Poruke koje nam u zadnje vrijeme stižu s
korporativnoga vrha ukazuju na potrebu povećanja transparentnosti
i jednostavnosti naših operativnih procesa te na nužnost povećanja
odgovornosti koja se pridjeljuje izvršiteljima. Međutim,
Ericsson Nikola Tesla već je usvojio te principe te je poduzeo
korake kako bi svoje djelovanje uskladio s njima. Naša nova
organizacija s tri glavne operativne jedinice i četiri funkcije
podrške veoma je jednostavna te nam omogućava da svim zahtjevima
i željama naših kupaca udovoljimo na najbolji mogući način.
Istodobno, rezultati istraživanja zadovoljstva naših zaposlenika
u sklopu ankete Dialog koji su objavljeni početkom ove godine
ukazuju na veoma visok indeks opunomoćenosti (empowerment index)
naših zaposlenika - mnogo veći no što je Ericssonov
korporativni cilj za 2005. godinu. To znači da smo u ovom
trenutku ne samo ispunili zahtjeve prema kojima korporacija tek
kreće, već da u tom pogledu možemo biti uzor ostalim
Ericssonovim lokalnim kompanijama.
Nije
slučajno da je tijekom prošlih nekoliko godina korporacija
Ericssonu Nikoli Tesli neprekidno dodjeljivala sve više
odgovornosti - mi smo ih zaslužili vrhunskim kompetencijama i
osiguravanjem troškovno-učinkovite vrhunske usluge, na vrijeme
svaki put, u sklopu bilo kojega projekta. Svjesni smo da ukoliko
mi ne udovoljimo toj razini kvalitete netko drugi hoće - i da će
stoga preuzeti naš posao. Zbog toga smo uvijek spremni udovoljiti
zahtjevima naših partnera i kupaca na svim našim tržištima -
domaćem, internom Ericssonovom i izvoznim tržištima. Zbog toga
mislimo i djelujemo brzo, znamo što je za naše kupce najbolje
rješenje te je svaki završeni posao razlog da oni budu
zadovoljni i da nam svoje povjerenje poklone i ubuduće.
Kako
bismo to postigli moramo se osjećati motiviranima, moramo biti
entuzijasti kada je u pitanju naš posao. Ovogodišnje druženje
na Jarunskom jezeru ispunilo nas je dobrom mjerom motivacije i
entuzijazma. To nije nimalo čudno - više od dvije tisuće ljudi
koji zajedno u dobrom raspoloženju provode sunčani dan u
prekrasnom prirodnom okružju kakvo je Jarun mogu stvoriti prilično
mnogo pozitivne emocionalne energije. Tijekom našega ovogodišnjega
Obiteljskoga dana to se je i dogodilo. Moglo se to osjetiti u
osmjesima, srdačnom rukovanju i sretnim pogledima koji su se
razmjenjivali između gutljaja osvježavajućih pića. Bio je to
dan posvećen timskom duhu, osjećaju zajedništva i težnje za
ostvarivanjem zajedničkih ciljeva. Naša kompanijska kultura koja
promovira strast prema pobjedi i optimizam osjećala se u svim
aktivnostima - sportskim susretima, igrama za djecu i odrasle,
nastupu dva popularna domaća sastava Garcia i 4 asa, vještini žonglera
i mađioničara, biciklističkim bravurama, eko-radionici,
prisustvu Barbie i Kena te bez sumnje središnjom
"disciplinom" našega svečarskoga dana: natjecanju u
pripravi jela s roštilja, "Goli kuhar".
Svi
koji su prisustvovali Obiteljskom danu Ericssona Nikole Tesle
pridonijeli su njegovoj ugodnoj atmosferi. Želio bih u ovoj zgodi
zahvaliti svim gostima koji su nas pohodili i svima čije je
osobno zalaganje pridonijelo uspjehu toga događanja:
Organizacijskom odboru zahvaljujem na odličnom vodstvu i novim
idejama koje su pridonijele živopisnosti okupljanja, članovima
sportskih i drugih kompanijinih sekcija zahvaljujem na energičnosti
pokazanoj na terenu i vremenu koje su uložili u pripreme
natjecanja te kapetanima i članovima ekipa koje su odmjeravale
snage u "roštiljadi" pokazavši da je timski rad
najbolji način za ostvarivanje današnjih složenih ciljeva.
Hvala svima i sretno do idućega Obiteljskoga dana Ericssona
Nikole Tesle kada ćemo se ponovno okupiti pokraj Jarunskoga
jezera kako bismo obilježili 55. godišnjicu naše kompanije.
S
poštovanjem,
Ake Enell
Predsjednik Ericssona Nikole Tesle
|
|
|
Zahvala sponzorima naše tombole
Poslovni
partneri naše kompanije i ove su godine vrijednim poklonima
sponzorirali tombolu koja se izvlačila tijekom Obiteljskoga dana
ETK. Uz to sponzorirali su i događanja u organizaciji službe za
zaštitu zdravlja zaposlenika i službe zaštite okoliša.
U fondu tombole bilo je oko 500 nagrada pa možemo reći da je
gotovo svaki četvrti sudionik našega druženja postao i sretnim
dobitnikom.
Iskreno zahvaljujemo svima koji su pomogli ovako uspješnom održavanju
tombole jer bez takve podrške Obiteljski dan ETK, unatoč
raznovrsnom zabavnom programu, ne bi mogao biti obogaćen i
atmosferom slatkoga iščekivanja. Još jednom toplo zahvaljujemo
tvrtkama:
Air
France, Autopraonica "Ritmo", Brodić-promet iz Zagreba,
C.D., Coca-Cola, Computech; Croatia Airlines, Croatia osiguranje,
Časopis "Banka", Časopis "Zaposlena", Diners
Club, Dr. Oetker d.o.o., ECS-Eurocomputer System, Ekokem,
Elektromagic, Erste banka, Fakultet elektrotehnike i računalstva
- Zagreb, Foto studio "Time", Generalturist, Gio gross,
Gisdata, Hotel "Dubrovnik", Hotel "Laguna",
Hotel Sheraton, Hrvatske vode, Hrvatski centar znanje za okoliš,
Hrvatski Telekom, Inter-idea, Irien d.o.o., Jadran galenski
laboratorij d.o.o.-Rijeka, Jamnica, Kerschoffset, Libro, Likovna
sekcija ETK, Lufthansa, Lura, Magma, Makar sensor, Medical
intertrade d.o.o.-Sveta Nedjelja, MGV, Ministarstvo zaštite okoliša
i prostornoga uređenja RH, Mobil, Moda "Briški",
Moister, More marketing, Moto RIS, MPM Trgovina, Party Time,
Pellart, Piopo, Potomac, Prerada-Split, Privredna banka, PS Club,
Raiffeisenbank, Ranolist, Retel, Robotica, San Kris, Sony
Ericsson, Steiner, Tehničar-Copy servis, Tehnika TIN, Trgo ZAG,
Velinac, VIDI, VIPnet, Vulkanizer "Bračun", Zagrebačka
banka i Zagrebački Velesajam.
|
|