ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 8/9 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Dan posvećen timskom duhu
t.gif (43 bytes)

Uz 54. obljetnicu Ericssona Nikole Tesle

Obiteljski dan naše kompanije, koji je 6. rujna po peti put održan na Jarunu, protekao je obasjan kasnim ljetnim sunčevim zrakama, a takvo je bilo i raspoloženje više od dvije tisuće gostiju - naših zaposlenika koji su pretežito došli u pratnji članova obitelji i koji su dobro raspoloženje podijelili s bivšim kolegama, danas umirovljenicima te uvaženim uzvanicima. U povodu 54. obljetnice i Obiteljskoga dana naše kompanije svim zaposlenicima i čitateljima kompanijskoga lista obraća se predsjednik, Åke Enell.

Cijenjene kolegice i kolege,

vrijeme u kojemu živimo i radimo zahtijeva od nas natjecateljski duh, a operativna izvrsnost kojoj težimo u poslovanju uzima nam mnogo energije. No, mi smo borci te posjedujemo nagon za borbu koji nas može podržati u suočavanju s bilo kakvim izazovom te nas prenijeti preko bilo kakve prepreke. Taj duh zajedništva i optimizma bio je očit u atmosferi u kojoj smo svi mi i naši gosti uživali tijekom našega okupljanja u sklopu Obiteljskoga dana Ericssona Nikole Tesle koji se tradicionalno upriličava na Jarunu. Bila je to istinska demonstracija našega profesionalizma, ustrajnosti i brige za ljude, dakle temeljenih odrednica naše korporativne kulture. Vjerujem da smo upravo stoga što smo te odrednice prihvatili u svemu što radimo, pa i u organiziranju ovakvih okupljanja kao što je naš Obiteljski dan, uspjeli nanizati 54 uspješne poslovne godine za Ericsson Nikolu Teslu.

Naravno, kako bismo među najboljima i ostali moramo kontinuirano poboljšavati kvalitetu našega rada. Poruke koje nam u zadnje vrijeme stižu s korporativnoga vrha ukazuju na potrebu povećanja transparentnosti i jednostavnosti naših operativnih procesa te na nužnost povećanja odgovornosti koja se pridjeljuje izvršiteljima. Međutim, Ericsson Nikola Tesla već je usvojio te principe te je poduzeo korake kako bi svoje djelovanje uskladio s njima. Naša nova organizacija s tri glavne operativne jedinice i četiri funkcije podrške veoma je jednostavna te nam omogućava da svim zahtjevima i željama naših kupaca udovoljimo na najbolji mogući način. Istodobno, rezultati istraživanja zadovoljstva naših zaposlenika u sklopu ankete Dialog koji su objavljeni početkom ove godine ukazuju na veoma visok indeks opunomoćenosti (empowerment index) naših zaposlenika - mnogo veći no što je Ericssonov korporativni cilj za 2005. godinu. To znači da smo u ovom trenutku ne samo ispunili zahtjeve prema kojima korporacija tek kreće, već da u tom pogledu možemo biti uzor ostalim Ericssonovim lokalnim kompanijama.

Nije slučajno da je tijekom prošlih nekoliko godina korporacija Ericssonu Nikoli Tesli neprekidno dodjeljivala sve više odgovornosti - mi smo ih zaslužili vrhunskim kompetencijama i osiguravanjem troškovno-učinkovite vrhunske usluge, na vrijeme svaki put, u sklopu bilo kojega projekta. Svjesni smo da ukoliko mi ne udovoljimo toj razini kvalitete netko drugi hoće - i da će stoga preuzeti naš posao. Zbog toga smo uvijek spremni udovoljiti zahtjevima naših partnera i kupaca na svim našim tržištima - domaćem, internom Ericssonovom i izvoznim tržištima. Zbog toga mislimo i djelujemo brzo, znamo što je za naše kupce najbolje rješenje te je svaki završeni posao razlog da oni budu zadovoljni i da nam svoje povjerenje poklone i ubuduće.

Kako bismo to postigli moramo se osjećati motiviranima, moramo biti entuzijasti kada je u pitanju naš posao. Ovogodišnje druženje na Jarunskom jezeru ispunilo nas je dobrom mjerom motivacije i entuzijazma. To nije nimalo čudno - više od dvije tisuće ljudi koji zajedno u dobrom raspoloženju provode sunčani dan u prekrasnom prirodnom okružju kakvo je Jarun mogu stvoriti prilično mnogo pozitivne emocionalne energije. Tijekom našega ovogodišnjega Obiteljskoga dana to se je i dogodilo. Moglo se to osjetiti u osmjesima, srdačnom rukovanju i sretnim pogledima koji su se razmjenjivali između gutljaja osvježavajućih pića. Bio je to dan posvećen timskom duhu, osjećaju zajedništva i težnje za ostvarivanjem zajedničkih ciljeva. Naša kompanijska kultura koja promovira strast prema pobjedi i optimizam osjećala se u svim aktivnostima - sportskim susretima, igrama za djecu i odrasle, nastupu dva popularna domaća sastava Garcia i 4 asa, vještini žonglera i mađioničara, biciklističkim bravurama, eko-radionici, prisustvu Barbie i Kena te bez sumnje središnjom "disciplinom" našega svečarskoga dana: natjecanju u pripravi jela s roštilja, "Goli kuhar".

Svi koji su prisustvovali Obiteljskom danu Ericssona Nikole Tesle pridonijeli su njegovoj ugodnoj atmosferi. Želio bih u ovoj zgodi zahvaliti svim gostima koji su nas pohodili i svima čije je osobno zalaganje pridonijelo uspjehu toga događanja: Organizacijskom odboru zahvaljujem na odličnom vodstvu i novim idejama koje su pridonijele živopisnosti okupljanja, članovima sportskih i drugih kompanijinih sekcija zahvaljujem na energičnosti pokazanoj na terenu i vremenu koje su uložili u pripreme natjecanja te kapetanima i članovima ekipa koje su odmjeravale snage u "roštiljadi" pokazavši da je timski rad najbolji način za ostvarivanje današnjih složenih ciljeva. Hvala svima i sretno do idućega Obiteljskoga dana Ericssona Nikole Tesle kada ćemo se ponovno okupiti pokraj Jarunskoga jezera kako bismo obilježili 55. godišnjicu naše kompanije.

S poštovanjem,
Ake Enell
Predsjednik Ericssona Nikole Tesle
 


Zahvala sponzorima naše tombole

Poslovni partneri naše kompanije i ove su godine vrijednim poklonima sponzorirali tombolu koja se izvlačila tijekom Obiteljskoga dana ETK. Uz to sponzorirali su i događanja u organizaciji službe za zaštitu zdravlja zaposlenika i službe zaštite okoliša.
U fondu tombole bilo je oko 500 nagrada pa možemo reći da je gotovo svaki četvrti sudionik našega druženja postao i sretnim dobitnikom.
Iskreno zahvaljujemo svima koji su pomogli ovako uspješnom održavanju tombole jer bez takve podrške Obiteljski dan ETK, unatoč raznovrsnom zabavnom programu, ne bi mogao biti obogaćen i atmosferom slatkoga iščekivanja. Još jednom toplo zahvaljujemo tvrtkama:

Air France, Autopraonica "Ritmo", Brodić-promet iz Zagreba, C.D., Coca-Cola, Computech; Croatia Airlines, Croatia osiguranje, Časopis "Banka", Časopis "Zaposlena", Diners Club, Dr. Oetker d.o.o., ECS-Eurocomputer System, Ekokem, Elektromagic, Erste banka, Fakultet elektrotehnike i računalstva - Zagreb, Foto studio "Time", Generalturist, Gio gross, Gisdata, Hotel "Dubrovnik", Hotel "Laguna", Hotel Sheraton, Hrvatske vode, Hrvatski centar znanje za okoliš, Hrvatski Telekom, Inter-idea, Irien d.o.o., Jadran galenski laboratorij d.o.o.-Rijeka, Jamnica, Kerschoffset, Libro, Likovna sekcija ETK, Lufthansa, Lura, Magma, Makar sensor, Medical intertrade d.o.o.-Sveta Nedjelja, MGV, Ministarstvo zaštite okoliša i prostornoga uređenja RH, Mobil, Moda "Briški", Moister, More marketing, Moto RIS, MPM Trgovina, Party Time, Pellart, Piopo, Potomac, Prerada-Split, Privredna banka, PS Club, Raiffeisenbank, Ranolist, Retel, Robotica, San Kris, Sony Ericsson, Steiner, Tehničar-Copy servis, Tehnika TIN, Trgo ZAG, Velinac, VIDI, VIPnet, Vulkanizer "Bračun", Zagrebačka banka i Zagrebački Velesajam.

 

 

 

[Ake Enell, predsjednik Ericssona Nikole Tesle]

Obiteljski dan Ericssona Nikole Tesle iz sata u sat, iz događanja u događanje (364 KB)

Tehnička podrška

©Copyright    

19-04-2007