ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 10 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Naša prva godina
t.gif (43 bytes)

Tržišna jedinica Srednja Europa

Prošle godine 1. listopada osnovana je tržišna jedinica Srednja Europa (MUCE- Market Unit Central Europe) koja od toga datuma djeluje u sklopu Ericssonova tržišnog područja Europa, Srednji Istok i Afrika. Ericssonove lokalne kompanije u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Sloveniji bile su ujedinjene u jedinstvenu virtualnu organizaciju.

Izazov pred kojim su se tada našli svi Ericsonovi zaposlenici na području Srednje Europe podrazumijevao je potrebu snažnije usredotočenosti na stvaranje partnerstva s kupcima u regiji kako bi se učinkovitije zadovoljile njihove potrebe u području telekomunikacija. Jedan od načina na koji se to tijekom prve godine djelovanja nastojalo postići je objedinjavanje regionalnih kompetencija i resursa te iskorištavanje regionalne sinergije.

Predsjednik naše kompanije, Åke Enell imenovan je direktorom novoosnovane tržišne jedinice Srednja Europa, a u povodu prve obljetnice dao je sljedeću izjavu:
"Tijekom protekle godine dana uložili smo puno napora kako bismo tržišnu jedinicu Srednja Europa zajednički oblikovali u efikasnu organizaciju. Ono što smo prije svega učinili bila je promjena načina razmišljanja i širenje našeg horizonta s lokalne na regionalnu perspektivu kako bismo našim kupcima osigurali proizvode, rješenja i usluge visoke kvalitete. U realizaciji te zahtjevne zadaće koristili smo postojeće resurse i kompetencije, ali smo gradili i relevantne kompetencije u onim područjima u kojima se ukazala potreba. Tijekom te prve godine daleko smo odmakli na svome putu, ali naš posao još nije dovršen. Stoga ćemo nastaviti istraživati sve potencijale regionalne sinergije i slijediti smjernice zacrtane Ericssonovim Programom povećanja poslovne djelotvornosti kako bismo ostali konkurentni na trenutačno nestabilnom tržištu i postigli bolje poslovne rezultate."

Teška vremena iziskuju "čvrste" igrače

Nažalost, trenutačna situacija u telekomunikacijama zapravo malo pomaže tržišnoj jedinici Srednja Europa da zaplovi punim jedrima prema unaprijed. Globalno telekomunikacijsko tržište i dalje je nestabilno, a takva se je situacija donekle odrazila i na naše poslovanje.
Uzevši to u obzir, nameće nam se pitanje na koje je teško dati odgovor: Što bismo trebali učiniti kako bismo pridonijeli poboljšanju naše trenutačne pozicije? Åke Enell ponudio je odgovor:
"Vjerujem da uz usredotočenost na prave poslovne prilike i uz kontrolu troškova možemo nadvladati teškoće s kojima smo suočeni u ovome trenutku. Možda ne možemo preokrenuti situaciju na tržištu, ali možemo utjecati na našu prodaju stvarajući čvršća partnerstva s kupcima. Domišljajući se novim načinima na koje im možemo osigurati povećanje kvalitete i obujma prometa u njihovim mrežama možemo početi preokretati situaciju za naše vlastiti dobro.
Korporativni Program povećanja obujma poslovanja, usmjeren na pokretanje inicijativa koje će potaknuti Ericssonov poslovni rast, dobiva na snazi i na području Srednje Europe. Korištenjem sinergije stvorene takvim inicijativama nastojat ćemo povećati svoju prodaju ukazujući najznačajnijim operatorima u Regiji na mogućnosti proširivanja njihova poslovanja."

Ne možemo upravljati vjetrom, ali možemo upravljati jedrima na svome brodu

Malo je pokazatelja koji mogu potkrijepiti naše nade da će se situacija u telekomunikacijama stabilizirati u skoroj budućnosti. Prva godina postojanja tržišne jedinice Srednja Europa obilježena je turbulencijama u industriji, a možemo očekivati da će se takav trend nastaviti još neko vrijeme. Ericssonov je cilj vratiti se na profitabilno poslovanje tijekom 2003 godine. Kako bi se to postiglo, moramo nastaviti štedjeti. Åke Enell ukazuje na put kojim nam valja poći:
"I mi u Srednjoj Europi moramo se pridružiti korporativnim mjerama optimizacije resursa, te se nastaviti restrukturirati i smanjivati broj zaposlenika. Stvarnost je nemilosrdna i mi joj se moramo prilagoditi kako bi opstali. Uz ustrajnost, profesionalnost i predanost poslu na razini Srednje Europe usmjerili smo naš brod u dobrome pravcu. Tijekom proteklih dvanaest mjeseci našu smo regionalnu organizaciju dobro opremili za put prema uspjehu. Želio bih se u svoje osobno ime te u ime članova regionalnoga rukovodećeg tima zahvaliti svima vama koji ste pridonijeli uspješnomu djelovanju naše regionalne organizacije tijekom njene prve godine postojanja. Samo o nama ovisi na koji način ćemo se uhvatiti u koštac s izazovima koji nas očekuju u budućnosti."

J. L.

 

 

[Ake Enell, direktor tržišne jedinice Srednja Europa]

Åke Enell, direktor tržišne jedinice Srednja Europa:
"Želio bi se u svoje osobno ime te u ime članova regionalnoga rukovodećeg tima zahvaliti svima vama koji ste pridonijeli uspješnomu djelovanju tržišne jedinice Srednja Europa tijekom njene prve godine postojanja."

Tehnička podrška

©Copyright    

04-11-2002