ETK/O/C - Usluge
Pred
samo zaključenje ovoga broja "Komunikacija" dobili smo
od Branka Dronjića, direktora organizacijske jedinice Usluge i
Daria Runjea, rukovoditelja SS&I centra unutar jedinice
Usluge, iznimno važnu i dobru vijest. U petak 25. listopada
predložen je novi ugovor o specifikaciji zadataka (Assignment
Specification) za isporuku globalnih usluga (Global Service
Delivery) kojim naša kompanija, točnije Usluge, postaje Centar
kompetencija za određene usluge (Competence Center Croatia) u
okviru Bussiness Unit Global Services (BUGS).
Naš
Centar će, na razini svih Ericssonovih tržišta, imati
odgovornost za sljedeće usluge: integraciju i verifikaciju
softverskih rješenja, First Office Application (FOA),
Interoperability Test (IOT), Global Services TTM i usluge druge
linije podrške.
Novim
ugovorom za 2003. godinu zamijenjen je dosadašnji ugovor koji je
imao naš Centar za isporuku i integraciju softvera (Software
Supply&Integration - SS&I). To ujedno znači da je za iduću
godinu osigurana puna zaposlenost svih naših stručnjaka u
SS&I.
Važno je
naglasiti da su, sažimanjem dosadašnjih 13 centara kompetencija
za spomenute usluge, u Ericssonovu svijetu ostala samo 2 i to u
Hrvatskoj i Irskoj. To je još jedno priznanje visokim
kompetencijama naših stručnjaka u ETK/O/C.
Šire o
značaju dobivanja ovih novih odgovornosti pisat ćemo u jednom od
idućih brojeva naših novina.
D.
Kobsa |