ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 10 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
I dalje usredotočeni na biznis i troškove
t.gif (43 bytes)


Pismo Kurta Hellströma, predsjednika i generalnoga direktora korporacije Ericsson svim zaposlenicima

Danas smo predočili naše rezultate za treće tromjesečje. Usprkos teškoj situaciji na tržištu i smanjenom priljevu narudžbi, uspjeli smo kontrolirati troškove i ojačati svoj položaj na tržištu unutar GSM-a i WCDMA.

U pogledu ušteda na troškovima impresionira me predanost i odanost koju su pokazali zaposlenici. To upućuje na razumijevanje situacije i onoga što treba učiniti kako bi se stanje poboljšalo i na tomu vam svima želim zahvaliti.

Još uvijek ne vidimo da će doći do zaokreta na tržištu u bliskoj budućnosti. No, usprkos tim okolnostima branimo svoj položaj na tržištu i ne uzmičemo pred našim konkurentima. Kad je riječ o MMS-u, naš sve jači položaj na tržištu pokazali su nedavno sklopljeni poslovi u Austriji i na Islandu. Na području usluga i dalje uzimamo nove ugovore i sad smo postali vodeći dobavljač usluga među dobavljačima telekomunikacija. Također smo se uvjerili da naši poslovi s licencama dobro napreduju. Nedavno smo potpisali ugovore s firmom Mobile Telecom u Kini i VIA Technologies, Inc. na Tajvanu.

Kada govorimo o 3G treba reći, da smo nedavno potpisali ugovor sa slovenskim Mobitelom, i to je naš prvi posao u području treće generacije sustava u Istočnoj Europi. U Austriji smo 3G, s operatorom Mobilkom Austria, uveli prije roka. Istodobno je teška situacija na tržištu potaknula mnoge operatore na otkazivanje narudžbi, uglavnom u poslovanju s 3G. Operatori su počeli rješavati međusobna dugovanja, te možemo očekivati konsolidaciju u ovoj industrijskoj grani. To će nam ići u prilog, jer će stvoriti stabilniju bazu kupaca.

Trenutačno se poduzimaju brojne mjere kako bi se povećao promet u mobilnim mrežama operatora. Jedan primjer je odluka operatora Orange da danskim pretplatnicima naplaćuje jednako mobilne i fiksne pozive. Ovakav razvoj događaja će povećati govorni promet, što će opet potaknuti nova ulaganja u mobilne mreže. S našom vlastitom inicijativom za rast poslovanja na različite načine radimo zajedno s našim kupcima na pronalaženju drugih načina povećanja prometa kao i kvalitete u mrežama.

Predstoji nam puno teškog rada kad je riječ o smanjenju troškova. Ljudi me ponekad pitaju ne ugrožavaju li velika smanjenja osoblja kompaniju i kompetencije koje smo u njoj izgradili tijekom godina. Pošten odgovor na to jest da sada moramo donijeti mnoge teške odluke i pritom voditi računa o mnogim različitim interesima. Radi jasnoće moram ovdje naglasiti da nijednu takvu odluku nismo donijeli bez prethodne pažljive analize. Moj rukovodni tim i ja težimo k tomu da kompaniju izvedemo iz tih teškoća na najbolji mogući način, kako za suradnike, tako i za poslovanje.

Što Ericssonu donosi budućnost? U medijima ima puno nagađanja, čak je bilo sugestija da noću ležim budan, u brigama zbog kompanije. To nije istina; spavam bez problema, jer znam da je Ericsson dobra kompanija s jakim financijama, aktivna u industriji u kojoj će dugoročno doći do rasta. A mi na taj razvoj možemo utjecati u velikoj mjeri ako nastavimo raditi imajući na umu tri ključne riječi: poslovanje, usredotočenost, troškovi.

 

 

 

Tehnička podrška

©Copyright    

04-11-2002