ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 10 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Steiner telekomunikacije - profesionalnost iznad svega
t.gif (43 bytes)

Naši poslovni partneri

Jedan od Zlatnih partnera Ericssona Nikole Tesle, tvrtka Steiner d.o.o., svojom dugogodišnjom vjernošću Ericssonu, prokrčio je svoj put prema statusu visoko pozicionirane kompanije u području telekomunikacija u Hrvatskoj. Tvrtka je u travnju ove godine proslavila deset godina rada koje obilježava kontinuirani rast, profesionalni pristup poslovanju i briga za razvoj kompetencija koje prate razvoj suvremenih tehnologija. Steiner telekomunikacije postale su zvučno ime u hrvatskim razmjerima, a direktor i vlasnik tvrtke, Ivica Steiner ističe:"Našu opredijeljenost za kvalitetnu Ericssonovu opremu i profesionalizam prepoznali su i naši krajnji korisnici".

Od osnutka, dakle, već deset godina tvrtka Steiner, sa sjedištem u Svetoj Nedelji, petnaestak kilometara udaljenoj od centra Zagreba, posluje kao partner naše kompanije. Djelatnost te tvrtke obuhvaća projektiranje, prodaju, instaliranje i održavanje hardvera i softvera telekomunikacijskih sustava po principu "ključ u ruke". U prošloj i pretprošloj godini Steiner je bio najuspješniji partner Ericssona Nikole Tesle u prodaji Ericssonovih poslovnih sustava u Hrvatskoj. Vjernost Ericssonu ta tvrtka dokazuje i svojim programom u kojem je 90% Ericssonove opreme. Ostalih desetak posto odnosi se na instalacijske i druge radove. Tvrtka Steiner danas zapošljava 25 djelatnika s prosječnom dobi od 30 godina. No, ne dajte se zavarati tim mladim godinama - riječ je o stručnom timu u kojemu više od polovice članova ima neki od certifikata za poslovne sustave MD 110, BusinessPhone ili iz oba područja. Usmjerenost na razvoj kompetencija postaje očigledna kroz činjenicu da je ove godine dvoje zaposlenika uspješno završilo VUE certifikaciju za MD 110, koju izdaje Ericssonovo sjedište u Stockholmu.

Partnerstvo utemeljeno na uzajamnom nadopunjavanju

Suradnja tvrtke Steiner i Ericssona Nikole Tesle počiva na međusobnom nadopunjavanju uloga u prodajnom lancu. Ivica Steiner komentira:
"Nadopunjavanje interesa i načina poslovanja glavna je odlika odnosa kojega su Steiner i Ericsson Nikola Tesla uspostavili tijekom desetljeća suradnje. Kao mala tvrtka koja je svakodnevno u direktnom kontaktu s kupcem mi smo fleksibilniji i brži u prilagođavanju potrebama tržišta no Ericsson Nikola Tesla, veliki sustav kojemu za pravu reakciju u pravo vrijeme ipak treba više vremena. S druge strane, Ericsson je prepoznatljivo ime i garancija krajnjem korisniku da se radi o opremi visoke pouzdanosti i kvalitete. Suradnjom s Ericssonom Nikolom Teslom veoma smo zadovoljni. Putem dogovora u hodu rješavamo sve probleme kojih uvijek ima u poslovanju. Uglavnom smo mi ti koji preuzimaju ulogu "pokretača problema". To je normalno, jer smo bliže kupcu pa prije i točnije možemo detektirati područja koja još treba usavršiti kako bi kupac bio maksimalno zadovoljan. No, kada se ti problemi riješe, korist i zadovoljstvo su obostrani. Suglasni smo u zajedničkoj usmjerenosti na zadovoljstvo krajnjega korisnika. "

Spremni za nove izazove

Odabrani put u telekomunikacije je putovanje bez kraja. Zato Steinerov strateški put vodi u daljnja usavršavanja, nove tehnologije i nove izazove. Ocjenjujući suradnju s Ericssonom Nikolom Teslom to potvrđuje i Zlatko Horvat, tehnički voditelj, odgovoran za prodaju i operativu, servis i raspored ljudi prema poslovima:
"Budući da smo isključivo usmjereni na prodaju Ericssonovih poslovnih sustava trudimo se da suradnjom budemo obostrano zadovoljni. Neprekidno pratimo novosti iz svijeta telekomunikacija i radimo na uvođenju novih rješenja. Nadam se da ćemo uskoro krenuti s primjenom IP telefonije. U svojim bi nastojanjima bili uspješniji uz još jasnije definiranu podršku Ericssona Nikole Tesle."
U Steineru su nedavno završili i ISO 9001/2000 certifikaciju. Dio odgovornosti za ovaj značajni poslovni korak ponijela je Suzana Dragoša, poslovna tajnica te voditeljica projekta vezanoga uz ISO kvalitetu i interni Auditor:
"Stjecanje ISO 9001/2000 certifikata našoj će tvrtki donijeti nove bodove za prepoznatljivost i kvalitetu na tržištu, a pomoći će nam i u prezentaciji našega partnera - kompanije Ericssona Nikola Tesla."
Unaprjeđenju poslovanja te atraktivnijoj prezentaciji Steinerove ponude će također pridonijeti i nedavno oformljen vlastiti prezentacijski centar i videokonferencijski salon. Steiner raspolaže i maketama svih centrala koje isporučuje, tvrtka je umrežena putem optičkoga kabela, a njeni zaposlenici na raspolaganju imaju i nekoliko PRA (Primary Rate Access) pristupa. Steiner je i vlasnik koncesije za IP usluge i telefone s dodatnom vrijednošću 060, a odnedavna u tvrtki djeluje i Call Centar koji svima zainteresiranim pozivom besplatnoga info telefona 0800 0333 omogućuje dostup informacijama o Ericssonovim poslovnim sustavima i mrežama, mogućnostima nabave telefonskih centrala tipa BusinessPhone i MD 110, mogućnostima proširenja postojećih centrala i mreža te brojnim drugim korisnim informacijama. Uz to, kako bi ponuda i usluga bila cjelovita i brza, Steiner se pobrinuo za dovoljnu zalihu svih tipova Ericssonovih poslovnih centrala, rezervnih dijelova i telefonskih aparata.
Ukazujući na poslovni rast i razvoj tvrtke Ivica Steiner također ponosno ističe:
"Nedavno smo uveli jedinstveni sustav u Republici Hrvatskoj za nadzor i održavanje poslovnih sustava koji radi 24 sata dnevno, a nadziremo gotovo tri stotine centrala. Oformili smo tim za IP telefoniju i krećemo s prvim projektima na ovom području pod vodstvom sistem inženjera za ICT Hrvoja Fruehwirtha. Izgradili smo vlastiti antenski stup visine 25 metara kao sastavni dio novoga projekta. Otvorili smo poslovnicu u Rijeci, a u prostoru u Frankopanskoj u Zagrebu imamo servisni centar za popravak elektroničkih sklopova centrala i telefona. Važno je reći i to da u razvojnom procesu tvrtke znatna sredstva ulažemo u edukaciju zaposlenika. Bez obzira na trenutačne poteškoće, na tom području nimalo ne štedimo, jer se na razvoju kompetencija temelje naši strateški ciljevi i naš opstanak."

J. Lončar

 

 

[Ivica Steiner, direktor tvrtke d.o.o.]

 

 

[Dio Steinerove Help Desk službe za nadzor i održavanje telefonskih centrala i sustava]

Tehnička podrška

©Copyright    

12-11-2002