|
Aktualnosti
Potrebe
za kvalitetnim i suvremenim konferencijskim i prezentacijskim
prostorom opremljenim primjerenom opremom u našoj kompaniji u
zadnje su se vrijeme povećale, budući da su prezentacije postale
sve učestaliji oblik poslovne komunikacije. Prostor i nije
predstavljao problem, jer je Velika konferencijska dvorana u
poslovnoj zgradi na zadovoljavajući način služila svrsi. Međutim,
za osiguranje veće kvalitete izvedbe prezentacija te
djelotvorniju kontrolu tijeka prezentacija bilo je nužno staru
opremu zamijeniti novom. To je i učinjeno tijekom listopada i
studenoga ove godine te sada oprema nove generacije koja je
instalirana u našoj velikoj dvorani osigurava niz prezentacijskih
mogućnosti u skladu sa suvremenim standardima.
Najveću
novinu predstavljaju četiri stolna terminala ugrađena u
prezentacijski pult postavljen na podiju ispred velikoga ekrana.
Uz četiri prateća, moderno dizajnirana, mikrofona koji
osiguravaju vrhunsku kvalitetu zvuka mogu se istodobno priključiti
četiri prijenosna računala, a jednostavnim pritiskom na određenu
tipku odabire se s kojega od njih će se slajd projicirati na
veliki ekran. Također, budući da svaki od mikrofona ima i tonski
izlaz, sada su moguće prezentacije sa zvučnom kulisom.
Oprema za kontrolu i upravljanje sustavom smještena je u
pokrajnjoj prostoriji popularno nazvanoj "režija". Od
tuda se putem nekoliko kontrolnih monitora može, ne samo pratiti
situaciju u dvorani i na ekranu, već i odrediti s kojega
prijenosnog računala će se projicirati prezentacija na ekran.
Postoji i mogućnost da se zbivanja u dvorani snimaju digitalnom
kamerom te da se povremeno, prema potrebi i dogovoru s izlagačem,
određeni kadrovi projiciraju na ekran.
"Važno je istaći", tvrdi Marinko Kovačević,
marketing komunikator iz jedinice za Kompanijske komunikacije koji
je preuzeo brigu o opremi u velikoj dvorani, "da se dio nove
opreme može koristiti kao izdvojeni stupanj i na drugim
lokacijama u kompaniji i izvan nje. Taj mobilni dio opreme ubuduće
će koristiti prilikom naših mjesečnih rođendanskih proslava
ili nastupa kompanije na različitim sajmovima, konferencijama i
drugim poslovnim okupljanjima."
No, tu priči nije kraj - u tijeku je spajanje digitalnoga
satelitskog sustava koji će u skoroj budućnosti omogućiti
gledanje TV programa na velikom ekranu u dvorani.
Predavači iz naše kompanije i gosti koji su već imali prilike
raditi s novom opremom izrazili su veliko zadovoljstvo s navedenim
mogućnostima. One značajno pridonose kvaliteti njihova nastupa
te im olakšavaju prenošenje poruka i znanja publici. Tako se i u
ovom segmentu poslovnoga života naša kompanija približila
svjetskim standardima.
Na kraju podsjećamo da se za rezervaciju termina u velikoj
dvorani trebate obratiti Gordani Tufarević iz jedinice za
Opće usluge.
J.
Lončar
|
|