ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 11 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Kompanijski nastup opravdao očekivanja
t.gif (43 bytes)

34. Međunarodni sajam informacijske tehnologije, telekomunikacija i novih medija - INFO 2002

Pod pokroviteljstvom Povjerenstva za internetizaciju Vlade Republike Hrvatske te uz VIPnet d.o.o. u ulozi kompanije partnera, na Zagrebačkome je Velesajmu, sredinom studenoga, održan INFO 2002. Nastup tristotinjak izlagača iz zemlje i inozemstva upotpunile su stručne konferencije, radionice i simpoziji dajući ovom sajmu status najvažnijega regionalnog poslovnog događaja te vodeće marketinške platforme u sferi komunikacijsko-informacijskih tehnologija i e-poslovanja u Jugoistočnoj Europi.
Osvajanje priznanja za visoku razinu ukupnoga nastupa na INFO-u 2002, samo je još jedna u nizu potvrda da je kompanija Ericsson Nikola Tesla i ovaj put opravdala očekivanja kupaca, poslovnih partnera i posjetitelja.

Sadržaji na izložbenom prostoru ETK

Kojem cilju streme suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije? Kada će mobilni Internet postati dijelom naše svakodnevice? Koja su nam širokopojasna komunikacijska rješenja već danas dostupna, a koja će tek za par godina postati sastavnim dijelom naših poslovnih i privatnih života? Gdje je u tome sveobuhvatnom integracijskom i razvojnom procesu korporacija Ericsson kao jedan od svjetskih lidera u komunikacijama, a gdje
mi kao "obični" pojedinci na lokalnom tranzicijskom tržištu? Koju novu kvalitetu sav taj hi-tech unosi u prosječno-korisnički vremenski prenapregnuti dnevni raspored? I naposljetku, ali ne manje važno - čemu će nam sve to?
Na ta i mnoga druga pitanja pokušali su tijekom ovogodišnjega INFO-a odgovoriti stručnjaci naše kompanije i korporacije na izložbenome prostoru Ericssona Nikole Tesle te na ostalim raznorodnim popratnim skupovima. Faktografski rečeno naša je kompanija, kao sastavni dio korporacije Ericsson, prezentirala dio ponude cjelovitih komunikacijskih rješenja i usluga za operatore, ISP-ove i poslovne korisnike, a posebni naglasak stavljen je na mobilne aplikacije i višeuslužne širokopojasne mreže. Svojim nastupom Ericsson Nikola Tesla potvrdio je čvrstu orijentaciju k izgradnji partnerskih odnosa sa strateškim partnerima, prezentirajući Future home u suradnji s Hrvatskim Telekomom te šaroliki svijet mobilnih aplikacija u suradnji s VIPnetom.
Posebno zanimanje posjetitelja pobudila je prezentacija Ericsson Mobility World-a pripremljena u suradnji s nekoliko partnerskih tvrtki. Sve one uključene su u Ericssonovu inicijativu čiji je cilj omogućiti suradnju proizvođača, operatora i ponuditelja usluga na razvoju aplikacija za mobilni Internet i to za potrebe kupaca iz čitave regije. Posjetitelji su u tzv. Application Area području mogli uživo isprobati različite funkcionalnosti prilagođene suvremenome stilu života te prisustvovati prezentacijama trenutačno "vrućih tema" vezanih uz e-learning, poslovne aplikacije, 3G, LBS, MMS i sl.
Zavaljeni u udoban naslonjač s(p)retniji su gosti mogli osjetiti djelić atmosfere doma budućnosti u kojemu su pokazane atraktivne mogućnosti ADSL tehnologije temeljene na Ericssonovom rješenju, uključujući mrežnu i korisničku opremu.
Interes poslovnih korisnika bio je usmjeren prema grupi aplikacija za podršku poslovanju te prema Ericssonovom rješenju za siguran pristup korporacijskome LAN-u neovisno o pristupnoj mreži. Ericsson Nikola Tesla prvi je Ericssonov Enterprise partner u svijetu certificiran za ovo složeno rješenje koje, uz veliku sigurnost, visoke brzine prijenosa i roaming između različitih pristupnih mreža, mobilnim profesionalcima omogućuje potpunu funkcionalnost korištenja podataka i aplikacija izvan ureda.
Fleksibilnost, jednostavnost i standardizirano sučelje osigurale su ovom recentnom proizvodu i prvi pilot projekt ugovoren između INA-e i kompanijskih Poslovnih sustava.
Posebnu pozornost novinarskih ekipa iz različitih medija, uključujući i televiziju, privukao je prototip interaktivnoga posredničkog sustava u funkciji e-learninga, razvijen i ispitan u suradnji kompanijskoga Instituta za telekomunikacije sa zagrebačkim FER-om.
Punim sadržajnim i medijskim pogotkom pokazala se i prezentacija UMTS by Ericsson kojom su na stručan, ali i atraktivan način pojašnjenje nove mogućnosti 3G mobilnih komunikacija i Ericssonova globalna, vodeća uloga u tome području. Aktualnost teme dodatno je podgrijala i vremenska podudarnost s najavom raspisivanja UMTS licenci za Hrvatsku, za prvo tromjesečje slijedeće godine. Sreća? Ili planiranje i znanje?! Prosudite sami.

Posjeti

Na kompanijskome izložbenim prostoru bilo je vrlo "prometno" tijekom cijeloga INFO sajma. Živost su stvarala nebrojena mlada lica na nezaobilaznim Internet kioscima i mnogi posjeti naših kupaca, poslovnih partnera, istaknutih političara, gospodarstvenika, predstavnika medija i široke publike. Između ostalih, posjetili su nas i čelnici naših strateških partnera: Hamid Nazeman, direktor Product Marketinga i Norbert Schmidt, pomoćnik izvršnog direktora i član uprave za mobilno poslovanje Hrvatskoga Telekoma te Christian Metz, direktor marketinga VIPneta.
Izložbeni prostor sa zanimanjem su razgledali dr. Zdravko Tomac, potpredsjednik Hrvatskoga sabora, dr. Vladimir Strugar, ministar prosvjete i športa, Davorin Spevec, direktor Zagrebačkoga Velesajma, polaznici ratne škole Vojnoga učilišta "Petar Zrinski" na čelu sa zapovjednikom general pukovnikom Franjom Feldijem, predstavnici FINA-e, brojni učenici i studenti među kojima su bili i studenti FER-a iz Zagreba i Tuzle te mnogi drugi.
Tijekom cijeloga INFO-a zamjetna je bila prisutnost mnoštva poslovnih partnera kompanijskih KAM-ova, koji su naš izložbeni prostor iskoristili kao prigodno mjesto za poslovne kontakte. Zadovoljstvo pri posjetu izrazio je i Åke Enell, predsjednik kompanije te gotovo svi članovi najvišega menadžment tima ETK.
Tijekom svih pet dana trajanja novinari i snimatelji bili su svakodnevni gosti našega izložbenog prostora. Svi su oni, kao i brojni drugi posjetitelji, naišli na spremnu ekipu naših profesionalaca, predvođenih Snježanom Bahtijari, direktoricom Kompanijskih komunikacija koji su im pružili maksimalnu podršku i dali sve tražene informacije. Poseban interes za naš nastup na INFO-u pokazali su bosansko-hercegovački mediji čiji su novinari i TV ekipa u suradnji s Ericssonom iz BiH, organizirano posjetili ovogodišnji sajam. To je nastavak suradnje koju su Kompanijske komunikacije počele prije nekoliko mjeseci, a čiji je cilj približiti Ericssonovu tehnologiju i kompetencije tamošnjoj javnosti.
Očekujemo da će prezentacije novih tehnologija i rješenja te intervju s Gordanom Kovačević, potpredsjednicom ETK i direktoricom Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku te Thomasom Svanefalkom, direktorom Izvoza 2 još dodatno osnažiti percepciju Ericssona na ovom, za nas važnom, izvoznom tržištu.

Prateći sadržaji

Tijekom INFO-a održani su brojni prateći skupovi u radu kojih su sudjelovali i naši stručnjaci. Sandra Živković, Marketing Manager u Poslovnim sustavima ETK i Miroslav Martinčić, Product Manager za Call centre predstavili su na Petoj hrvatskoj konferenciji o Call centrima "Solidus e - Care" - Ericssonovo rješenje koje se temelji na MD 110 platformi i nudi mnoge mobilne funkcije Call centra.
Željko Popović, Strategic Solution Manager ETK predstavio je na Simpoziju o strategiji i implementaciji projekta nacionalnoga informacijskog sustava u zdravstvu i telemedicini Hrvatske Ericssonov koncept rješenja informacijskoga sustava za zdravstvo. Naša je kompanija na ovom skupu preuzela i ulogu jednog od glavnih sponzora. Osim ovom Simpoziju, naši su djelatnici u većem broju prisustvovali i VIPnetovom simpoziju o budućnosti komunikacija koji je okupio utjecajne predstavnike gospodarskoga i političkog života te međunarodne stručnjake iz područja telekomunikacija. Posebnu trajniju vrijednost našem nastupu daje i već tradicionalni jedinstveni promotivni materijal - CD s prikupljenim prezentacijama, brošurama o proizvodima i rješenjima te promotivnim filmovima i prigodnim elektronskim poklonima za posjetitelje koji je i ove godine pripremljen i produciran in house. Također valja istaknuti da su svi važni dnevni događaji vezani uz nastup ETK na INFO-u bili on line prezentirani na našim intranet i Internet stranicama.

Priznanje za visoku razinu ukupnoga nastupa

INFO 2002 bio je prema mišljenju većine posjetitelja još jedan u nizu uspješnih nastupa Ericssona Nikole Tesle na međunarodnim stručnim izložbama i sajmovima kojim naša kompanija potvrđuje svoje vodeće mjesto u području suvremenih komunikacija na domaćem i regionalnom tržištu. Posebno ističemo priznanje za visoku razinu ukupnoga nastupa koje je naša kompanija osvojila u jakoj međunarodnoj konkurenciji na najvećem sajmu te vrste u Jugoistočnoj Europi. Uspješan nastup Ericssona Nikole Tesle na INFO-u 2002 neupitno je rezultat kompetentnoga, kreativnog i složnog timskog rada stručnjaka iz mnogih organizacijskih cjelina naše kompanije:
ponajprije Kompanijskih komunikacija, Centra za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku, Podrške poslovanju, Instituta za telekomunikacije te kolega iz naših prodaja na domaćem i inozemnim trčištima, bez čije je čvrste međusobne suradnje gotovo nemoguće organizirati ovako složene javne nastupe.
No, osim pitanja postavljenih u uvodu ovoga članka temeljna dvojba ovogodišnjega INFO-a nije kvaliteta pojedinačnih nastupa, bilo našega ili naših konkurenata. Temeljno je pitanje može li INFO kao manifestacija ostati gotovo nedodirljiv za tehnologiju i rješenja koja promovira? Jer usprkos brojci od 50 tisuća "fizički" prisutnih posjetitelja, broj onih koji su sajam posjetili koristeći se Internetom potpuna je nepoznanica. Baš kao što je manjkav i sadržaj koji je tim putem bio ponuđen. Nije li vrijeme za promjenu scenarija i djelotvornije korištenje tehnologija koje ta priredba približava medijima, poslovnim i "običnim" smrtnicima. Čini se da je baš to temeljna teza s kojom će se uskoro morati suočiti i organizatori INFO-a, ali i većina nas izlagača.

Jasna Glavaš

 

 

[Izložbeni prostor ETK obišao je i Ake Enell, predsjednik kompanije]

[Gordana Kovačević, potpredsjednica ETK i direktorica Centra  za komunikacijska rješenja, usluge i logistiku daje intervju za NTV Hayat]

[Dio tima na čelu sa Snježanom Bahtijari, direktoricom ETK/A koji je uspješno realizirao projekt ETK na INFO 2002 sa priznanjem za visoku razinu ukupnog nastupa]

[Željko Popović je na Simpoziju o strategiji i implementaciji projekta nacionalnoga informacijskog sustava u zdravstvu i telemedicini Hrvatske izložio Ericssonov koncept rješenja informacijskoga sustava za zdravstvo.]

Suradnja ETK i EBA - 
Za veću Ericssonovu prisutnost u javnosti

 

Tehnička podrška

©Copyright    

29-11-2002