ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 11 - 2002.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
O Androklu, lavovima i još koječemu
t.gif (43 bytes)

Iz Centra za razvoj kompetencija

Tečajevi "Vještine prezentiranja i komuniciranja" i "Briga za kupce" koje vodi predavačica iz ETK Centra za razvoj kompetencija, Nevenka Mesarov uz asistenciju snimateljice prezentacija Vedrane Zaninović kontinuirano privlače nove polaznike. Od 15. do 17. listopada 2002. godine u novim prostorima u Poljičkoj bb u Splitu svoje prezentacijske vještine usavršavala je nekolicina naših splitskih stručnjaka, a od 18. i 19. studenoga 2002. tečaju posvećenome komunikaciji s kupcima prisustvovali su, uz stručnjake naše kompanije, i gosti iz Telekoma Crne Gore.

Nevenka Mesarov interes koji u našoj kompaniji i kod naših poslovnih partnera vlada za usavršavanje prezentacijskih vještina tumači ovako:

  • "Poznati Androklov efekt još uvijek vrijedi. Androklo je prema antičkoj priči bio rob, bačen u arenu s lavom kao jedan od jadnika koji su svojim mukama trebali zabaviti dokoni rimski puk. U trenutku kobnoga susreta u rimskoj areni, Androklo je nešto šapnuo lavu, a ovaj se uplašio, podvio rep i vratio u svoj kavez. Na upit cara što mu je rekao, Androklo je odgovorio da je lavu poručio kako će nakon objeda morati održati govor za nazočne. Evo, nakon tisuću i nekoliko stotina godina kasnije, Androklo je i dalje među nama.
    Prema najnovijim istraživanjima neki se ljudi više boje javnoga govorenja nego umiranja. Strah od javnoga nastupa je najčešći strah koji nadmašuje strah od letenja, zmija, pauka, visine pa čak i smrti. Postoje i oni kojima će i sama pomisao na to da trebaju stati ispred skupine ljudi izazvati drhtanje, sušenje usnica, crvenilo, znojenje dlanova, nervozu želuca, lupanje srca. Ako se i vi ubrajate među one koji su sebi priznali da ih više plaši govor ili prezentacija nego opasnost od zarazne bolesti, bankrota ili posjeta punice, nudimo vam pomoć i želimo vam dobrodošlicu na tečaj o vještinama prezentiranja i komuniciranja. Odvojite tri dana za tečaj i naučit ćete osnove uspješnoga govorništva i pobijediti strah od nastupa u javnosti, jer dobra prezentacija misli i ideja jedan je od načina da se uspješno predstavite i širom otvorite vrata zanimanju drugih ljudi za ono što ćete im govoriti. Pozitivan osobni stav, jasan govor i dobra kontrola tijela čine dobru prezentaciju. To ste vi - vi ste osnova dobre prezentacije."

Polaznici tečaja održanoga u Splitu potvrđuju riječi N. Mesarov te preporučuju svima koji u sklopu svojega posla moraju javno nastupati da će to lakše i kvalitetnije činiti nakon sudjelovanja na tečaju "Vještine prezentiranja i komuniciranja".

Briga za kupce i profesionalno pružanje usluga kupcima

Komunikacija s kupcima također je jedna od vještina nužnih našim stručnjacima radi sve veće usmjerenosti Ericssona Nikole Tesle na zadovoljavanje potreba i želja naših kupaca. Stoga je i tečaj "Briga za kupce", kojega također organizira i izvodi Nevenka Mesarov, veoma tražen i posjećen. Na sesiji održanoj 18. i 19. studenoga 2002. polaznicima iz naše kompanije pridružili su se i stručnjaci iz Telekoma Crne Gore iz Podgorice.
Nevenka Mesarov i sadržaj ovoga tečaja slikovito prikazuje:

  • "Ako gledate natjecanja sportaša na svjetskim prvenstvima onda ste primijetili da se razlike u postignutim vremenima mjere desetinkama, pa i stotinkama sekunde. Isto se događa i na tržištu. Konkurencija je vrlo sposobna. Nemojte pogriješiti zamišljajući posao prodavača u ružičastim bojama. Prodaja je rudarski posao, kažu neki autori. Morat ćete se boriti kako biste se izborili za kupce i zadržali ih. Morat ćete stvarati kupce i tržišta. Morat ćete raditi s ljudima s kojima privatno ne biste razgovarali. Morat ćete brzo razmišljati i često raditi pod intenzivnim stresom. Morat ćete stalno učiti iz novih situacija, iz svojih i tuđih grešaka. Morat ćete naučiti svladati strah od neuspjeha. No, svaki uspjeh pružit će vam ponovo potvrdu vaših vrijednosti."

Znanja i vještine stečene na tečaju "Briga za kupce" mogu vam pomoći da u tržišnoj utrci stignete prvi. Potvrđuju to i komentari nekih sudionika zadnje sesije:
"Poruke seminara primjenjive su u svakodnevnom životu, a ne samo u poslovnom okruženju", kaže Goran Svalina, sistem inženjer iz jedinice za Usluge. Njegov kolega iz iste jedinice, Vjekoslav Budimir preporučuje tečaj svim menadžerima u kompaniji koji ga do sada još nisu pohađali, a Boris Jakolić, također iz jedinice za Usluge, ističe: "Briga za kupce je jedan od naših prioriteta i smatram da bi ovaj tečaj trebao biti obavezni dio izobrazbe za svakoga djelatnika kompanije." Gosti iz Telekoma Crne Gore, Milica Kekić, koordinator prodaje i Mladen Koljenšić, rukovoditelj Sektora prodaje dijele takva razmišljanja:
"Tečaj posvećen komunikaciji s kupcima otkrio nam je niz pojedinosti koje će nam pomoći da ostvarimo kvalitetniji i profesionalniji odnos s kupcima. To nam može osigurati veći ugled kod naših poslovnih partnera, a uz to i veći prihod."

Na bilo koji od ova dva tečaja možete se prijaviti i vi - za vaše sudjelovanje dovoljan je samo jedan telefonski poziv upućen u ETK Centar za izobrazbu.

J. Lončar

 

 

[Nevenka Mesarov iz pozadine budnim okom prati polaznike dok Vedrana Zaninović kamerom bilježi njihove prezentacije.]

Tehnička podrška

©Copyright    

03-12-2002