ERICSSON
Home Products Services Technologies Support About Ericsson
rul_header_1x55.gif (60 bytes)
Ericsson Nikola Tesla > Podaci o kompaniji > "Komunikacije" > Komunikacije 11/12 - 2003.
"Komunikacije" t.gif (43 bytes)
"Komunikacije"
t.gif (43 bytes)
t.gif (43 bytes)
Najvažnije teme broja
Sadržaj broja
Učite putem mreže
t.gif (43 bytes)


Ericsson Competence Site

Posjetite Ericsson Competence Site i saznajte što i kako možete naučiti putem korporativnih intranet edukativnih programa.

Nedavno su otvorene centralizirane korporativne edukativne intranet stranice koje svim zaposlenicima nude pregršt sadržaja, od onih u usko specijaliziranim područjima telekomunikacija do općih tema o poslovanju, poput tečaja o poslovnom pregovaranju ili osnovama financija.
Usavršavanje kompetencija "na daljinu", putem intranet programa dostupnih na Ericssonovoj internoj mreži učinkovito je, većina tečajeva je interaktivna, pa polaznici imaju povratnu informaciju o vlastitoj uspješnosti, a u paket je obično uključen i certifikat koji vlasniku često otvara vrata prema Ericssonovim globalnim projektima.

Ericsson Competence Site stranice pregledne su, nude uvodne informacije o svakom tečaju te upute o tomu što valja učiniti kako bi se u određeni program zainteresirani zaposlenici uključili.

Uz činjenicu da su dostupni svim Ericssonovim zaposlenicima, korporativni intranet edukativni programi štede i vrijeme i novac, a svaki "polaznik" tečaja može tempo savladavanja gradiva prilagoditi sebi.

Učenje je proces koji nema kraja

Cathrine Vincenti, rukovoditeljica za Kompetencije u korporativnoj jedinici za Upravljanje ljudskim potencijalima, ističe kako je proces definiranja područja u kojima Ericssonovi zaposlenici trebaju razvijati svoje kompetencije još uvijek u tijeku. S obzirom na promjenjivost uvjeta na telekom tržištu i na brzinu s kojom se smjenjuju komunikacijske tehnologije i potrebe za razvojem kompetencija podložne su promjenama. Stoga će se i sadržaj na Ericsson Competence Site stranicama s vremenom mijenjati, nadopunjavati i usklađivati s trenutačnim potrebama za razvojem kompetencija u korporaciji. Ono o čemu će se posebno voditi računa je troškovna učinkovitost, pa se u pripremi tečajeva nastoji što više iskoristiti interne snage i znanja te ograničiti podrška vanjskih suradnika i savjetnika.
Također je važno spomenuti i to da korporacija vodi brigu i o potrebama svojih kupaca, pa će se na listi tečajeva dostupnih putem Ericsson Competence Site stranica naći i sadržaji koji podržavaju razvoj kompetencija Ericssonovih kupaca i partnera.

Za više informacija posjetite Ericsson Competence Site, a na vaša pitanja upućena putem elektroničke pošte rado će odgovoriti koordinatorica za Europu, Srednji Istok i Afriku, Christina Andrea, EMEA Competence Manager.

J. Lončar

 

 

[Učiti putem mreže možete u svako doba, na svakom mjestu.]

Tehnička podrška

©Copyright    

16-12-2003