Novosti
Aktivnosti eStudenta za jaču interakciju s poduzećima
  Kategorije: Događanja Priznanja Projekti
Case Study Competition, projekt studentske udruge eStudent, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva na zadanu temu. Ovogodišnje natjecanje privuklo je šesnaest vodećih hrvatskih kompanija među kojima i Ericsson Nikolu Teslu, s temom “Interakcija ljudi i strojeva u umreženom društvu - digitalna uključivost". Dr.sc. Darko Huljenić uručio je nagrade najkvalitetnijim timovima na svečanoj završnici.
Case Study Competition, projekt studentske udruge eSTUDENT, natjecanje je u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva, namijenjeno studentima različitih područja interesa. U natjecanju mogu sudjelovati svi studenti s područja Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije te Crne Gore. Za prijavu je potrebno imati tim od dvije do četiri osobe, a moguće se prijaviti za najviše dva poslovna slučaja.
Prvo natjecanje održano je 2004. godine sa željom intenzivnije interakcije studenata i poduzeća. Zanimljivost natječaja je u tome što s jedne strane apliciraju timovi, a s druge strane poduzeća koja se, na neki način, natječu u postavljanju što zanimljivijih i poticajnijih tema poslovnih slučajeva.
Ovogodišnje natjecanje privuklo je šesnaest vodećih hrvatskih kompanija među kojima i Ericsson Nikolu Teslu, s temom “Interakcija ljudi i strojeva u umreženom društvu - digitalna uključivost". Nakon nekoliko krugova predstavljanja timova i projekata pred komisijama tvrtki-nositelja tema, izabrani su finalisti svake teme, a pobjednici su proglašeni na svečanoj završnici održanoj u Blitz Cinestaru u Zagrebu. Osim za vrijedne reference i certifikate, finalisti su za natjecali za novčane nagrade u visini 10.000, 5.000 i 3.000 kuna.
Dr.sc. Darko Huljenić predvodio je komisiju Ericssona Nikole Tesle koja je u selekciju finalista izabrala sedam timova. Svježina ideja, analitičnost i kreativnost koju su finalisti pokazali u rješavanju poslovnih slučajeva oduševila je komisiju. Među kvalitetnijim projektima ističu se projekt koji predlaže digitalne dodatke za pomoć u komunikaciji, čija je najveća vrijednost anketni upitnik za procjenu potreba korisnika i njihove preference u upotrebi tehnologije te projekt socijalne uključivosti ljudi oboljelih od celebralne paralize uz pomoć ICT tehnologije. Najkompletnije rješenje i cjelokupnu analizu potencijala primjene napravili su studenti s poslovnim slučajem Technology for Good – Smart Agriculture, autori su Drago Crnjac, student FER-a, i Zrinka Mihaljević, studentica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, koji su pobjednici u našem slučaju. Drugi je slučaj Car GO, čiji su autori Viktor Slavić i Leonardo Lovričić, studenti Ekonomskog fakulteta iz Rijeke, i Agriculture Sensory Surveillance System, čiji su autori Maja Majdak, studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Ivan Ljubičić-Dedić, student Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, i Jakob Vukalović, student s FER-a, kao trećeplasirani prijedlog. Ujedno su članovi prva dva tima pozvani na učešće u ovogodišnjem Ljetnom kampu. Prvi tim ima priliku izvesti svoju ideju koju bismo uklopili kao dio našeg M2M laboratorija, a drugi tim je pozvan na učešće u ekonomskim analizama od interesa za tvrtku.
Natjecanje poslovnih slučajeva dio je šire, kvalitetne suradnje Ericssona Nikole Tesle i studentske udruge eStudent. Između ostalog, kompanija je nedavno sudjelovala u projektu „Izlet na buduće radno mjesto“ u okviru kojeg se grupa studenata FER-a, PMF-a i Ekonomskog fakulteta upoznala s aktivnostima i načinom rada kompanije prilikom njihova posjeta zagrebačkom sjedištu Ericssona Nikole Tesle.
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Pretraga novosti