Novosti


Novo rješenje za hitne pozive 112 za Crnu Goru

  Kategorije: Ugovori


Ericsson Nikola Tesla je Ministarstvu unutarnjih poslova Crne Gore isporučio novo rješenje za hitne pozive 112 koje se temelji na CoordCom aplikaciji za pomoć u žurnim situacijama. Ovime će sustav zaštite i spašavanja Crne Gore u budućnosti bolje i kvalitetnije funkcionirati, a građani će pozivom na broj 112 u najkraćem mogućem roku moći dobiti pomoć svih hitnih službi uključenih u sustav zaštite i spašavanja.

Danilo Miljević, šef OKC 112 predstavlja nove mogućnosti pred ministrom Konjevićem, Mirsadom Mulićem, generalnim direktorom Direktorata za izvanredne situacije, Gordanom Kovačević te drugima
Na svečanosti održanoj početkom listopada u središnjem Operativno- komunikacijskom centru u Podgorici povodom njegovog otvaranja ministar unutrašnjih poslova Crne Gore Raško Konjević zahvalio se Ericssonu Nikoli Tesli na svesrdnoj suradnji te istaknuo: "Ovakvom organizacijom pokriven je cijeli teritorij države i dostupnost ovog broja bit će jednaka svim građanima. Crna Gora kao turistička destinacija uvođenjem jedinstvenog europskog broja omogućit će turistima jednostavnije hitne pozive. Novi softver jedinstvenog europskog broja za hitne pozive 112 i prostorije OKC-a osigurat će da sustav zaštite i spašavanja funkcionira na bolji i kvalitetniji način“, kazao je ministar Konjević te ocijenio da je ovo najsuvremenije rješenje i dodao da će se pozivi u skladu s organizacijom centra preusmjeravati na tri lokacije - za sjeverno područje Crne Gore u Bijelo Polje, središnje u Podgoricu i te južno u Bar.
Predsjednica Ericssona Nikole Tesle Gordana Kovačević naglasila je da je sigurnost svih građana visoko postavljeni cilj svake zemlje i da smo danas više nego ikad svjesni prednosti povezivanja i umrežavanja: „Zahvaljujući izvrsnoj suradnji, u razvoj i realizaciju ovog rješenja krenuli smo zajedno, kao partneri, i zadatku smo pristupili s entuzijazmom i motivacijom, svjesni značaja projekta. Crna Gora danas dobiva najmoderniji sustav za upravljanje kriznim situacijama, kakav se koristi u Švedskoj, Hrvatskoj, Slovačkoj, Španjolskoj i mnogim drugim zemljama. To je sustav otvoren za uvođenje novih usluga“, kazala je te čestitala Crnoj Gori na uspostavljanju poziva 112 i zahvalila stručnjacima MUP-a i kompanije Ericsson Nikola Tesla na predanom timskom radu.
 
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice