Novosti


Međugeneracijski jaz – nedostatak ili prednost?

  Kategorije: Događanja

Danas se različitosti doživljavaju pozitivno jer znače dodanu vrijednosti i širinu. Što za poslovnu organizaciju znači razlike u generacijama koje rade zajedno, od pripadnika baby boom generacije, do generacija X, Y i Z, pokušali su odgovoriti čelnici ljudskih potencijala vodećih kompanija na konferenciji Generation Management, u organizaciji tjednika Lider i Udruge za upravljanje, umrežavanje, učenje i unapređivanje ljudskih potencijala u Hrvatskoj (U4HR).

Konferencija Generation ManagementMeđu navedenim su generacijama evidentne razlike u tri područja: što im je u poslu najvažnije, koliko su lojalni poslodavcu u smislu zadržavanja na jednom radnom mjestu te preferiranom načinu komuniciranja. Iako se stavovi mijenjaju od generacije do generacije, od izraženog poštivanja sigurnosti i komunikacije licem u lice među starijim zaposlenicima do slobodnijeg odnosa i komuniciranja putem društvenih mreža među najmlađim kadrovima, poruka je stručnjaka da se ne smije generalizirati i stvarati stereotipove kada su u pitanju generacije jer sve generacije imaju isti temeljni sustav vrijednosti. Hoće li multigeneracijska poslovna sredina biti produktivna i sretna ili izazovna i stresna ovisi o poticajnom i kvalitetnom radnom okruženju i uvjetima, brizi za zaposlenike i njihov razvoj te njihovom osobnom zadovoljstvu.

Sudionici panela “Može li HR upravljati generacijama i time donijeti vrijednost kompaniji” su se složili da utjecaj tehnologija i veća otvorenost mladih postoje kao suvremene okolnosti. Marijana Đuzel, direktorica Ljudskih potencijala i organizacije u Ericssonu Nikoli Tesli, dodala je da na svaku generaciju utječu okolnosti u kojima odrastaju i žive te da su generacijske razlike postojale i uvijek će postojati. Također je istaknula da, unatoč neospornim zajedničkim karakteristikama svake generacije, uopćavanja nije preporučljivo. “Ne možemo govoriti o jednoj generaciji kao o skupini individua koji su u potpunosti jednake, svi se oni razlikuju, ali i tijekom života neosporno mijenjaju.”, zaključila je Đuzel.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice