Novosti


ICT rješenja u službi okoliša i turizma

  Kategorije: Događanja Portfelj Tehnološki noviteti

Na nedavno održanim konferencijama „Voda na dlanu“ i „3T - Tourism, Travel and Tech”, Hrvoje Bek, voditelj strateških proizvoda za industriju i društvo, govorio je o aktivnostima Ericssona Nikole Tesle u području eOkoliša. To je strateški važan poslovni segment u našem portfelju za Industriju i društvo. Uz fokus na to važno područje on je sudionicima konferencija govorio i o razvoju alata koji će poslovnim subjektima pomoći u oblikovanju i promoviranju novih turističkih proizvoda i usluga.

 

Voda na dlanu

Konferencija “Voda na dlanu“Na konferenciji “Voda na dlanu“ u razgovoru „jedan na jedan“ s voditeljem Borisom Labudovićem, kolega Bek je istaknuo ekspertizu Ericssona Nikole Tesle u području nadzora vodnih ekosustava te predstavio ICT rješenja koja u tu svrhu razvijamo, a kojima je primarna funkcija monitoring,vizualizacija i analiza parametara kvalitete vode s ciljem da oni koji trebaju, budu dobro informirani kada donose važne odluke.

Govoreći o monitoringu vodnih sustava, njegovom unaprjeđenju te o očuvanju kvalitete vode naglašeno je kako je korištenje suvremenih tehnologija od presudne važnosti. Naime, kako je kolega Bek zaključio: „ Suvremena ICT rješenja nužna su za rano detektiranje anomalija vodnih sustava, prevenciju njihovih gubitaka te za održivi razvoj poslovanja bez negativnog utjecaja na okoliš.“

Konferencija „Voda na dlanu“ bavi se temama obrade, pripreme, pročišćavanja i zaštite voda, vodoopskrbom i odvodnjom, a okuplja stručnu javnost iz područja upravljanja i zaštite vodnih sustava.


3T Tourism, Travel & Tech

Konferencija "3T Tourism, Travel & Tech"Na konferenciji “3T Tourism, Travel & Tech” u izlaganju na temu „Crowdsourcing metode u participativnom i održivom razvoju turizma“ Hrvoje Bek je naglasio važnost sinergije društva, okoliša i gospodarstva.

Govoreći o održivom razvoju turizma te našim aktivnostima u kreiranju alata koji poslovnim subjektima mogu pomoći u oblikovanju i promoviranju novih turističkih proizvoda i usluga, naveo je kao primjer mogućnost stvaranja jedinstvenog „Katastra turističkih atrakcija“, s posebnim naglaskom na neotkriveni potencijal zanemarenih znamenitosti i lokacija. „Objedinjavanjem svih turističkih atrakcija, lokaliteta već poznatih javnosti kao i onih poznatih isključivo lokalnoj zajednici, podiže se ne samo vidljivost same znamenitosti nego i razina ukupne ponude određenog kraja ili regije“ zaključio je Bek.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice