Novosti


Poslovni rezultati korporacije Ericsson u prvom tromjesečju 2013. godine


"Prodaja se u ovom tromjesečju pozitivno razvija uz rast od 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, usprkos trenutačnim otežavajućim okolnostima. Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike i hedging, porasla je 7%," kaže Hans Vestberg, predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson.

  • Prodaja u tromjesečju iznosila je 6,2 milijardi eura za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike i hedging, porasla je 7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a pala 19% u odnosu na prošlo tromjesečje.
  • Operativna dobit uključujući zajednička ulaganja iznosila je 251 milijun eura uz operativnu maržu od 4%. Isključujući troškove restrukturiranja povezane sa smanjenjem poslovnih aktivnosti u Švedskoj iznosila je 168 milijuna eura, uz maržu od 6,7%. Na prošlogodišnju maržu od 17,8% pozitivno je utjecala prodaja udjela u Sony Ericssonu u iznosu od 922 milijuna eura.
  • Neto dobit iznosila je 144 milijuna eura (1 milijarda eura).
  • Zarada po dionici razrijeđena (diluted) iznosila je 0,04 (0,33) eura. Zarada po dionici Non-IFRS iznosila je 0,12 (0,38) eura.
  • Novčani tok od operativnih aktivnosti iznosio je -359 milijuna eura, prvenstveno zbog većeg radnog kapitala.
  • Neto novac smanjio se za 754 milijuna eura u odnosu na prethodno tromjesečje, na 3,9 milijardi eura prvenstveno zbog negativnog operativnog novčanog toka i reklasifikacije švedskih posebnih poreza na plaće u iznosu od 216 milijuna eura iz ostalih kratkoročnih obveza u obveze za mirovinu.

 


"Prodaja se u ovom tromjesečju pozitivno razvija uz rast od 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, usprkos trenutačnim otežavajućim okolnostima. Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike i hedging, porasla je 7%," kaže Hans Vestberg, predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson. 

"Povećanje prodaje je prvenstveno ostvareno pod utjecajem Poslovne jednice Mreže i usluga uvođenja mreža, uz velik broj projekata u Europi i Sjevernoj Americi. Sjeverna Amerika ostala je najsnažnija regija uz rast od 23 % bez obzira na pad u CDMA području. Sjeveroistočna Azija je imala izazovno tromjesečje i nižu prodaju u Južnoj Koreji. Ovo ostaje jedno od najnaprednijih LTE tržišta no bez paralelnih 3G izvedbi poput onih tijekom prvog tromjesečja prošle godine, uz strukturni pad u GSM investicijama u Kini te efekte tečajnih razlika u Japanu.
Vezano uz portfelj, upravljane usluge se dobro razvijaju uz 21 novopotpisani ugovor tijekom ovog tromjesečja. U području mobilnog širokopojasnog pristupa, započeo je odabir isporučitelja za 4G/LTE područje u Rusiji i Kini. Nastavljen je zamah i s SSR platformom za usmjeravanje uz 12 novih ugovora u ovom tromjesečju. U OSS/BSS području potražnja je i dalje snažna.

Na Mobile World Congressu (MWC) u Barceloni trendovi u fokusu podupiru naše uvjerenje da umreženo društvo postaje stvarnost. Porast podatkovnog prometa i video sadržaja u mrežama dovode do potražnje za mobilnim širokopojasnim pristupom i OSS i BSS sustavima . Druga ključna područja na MWC-u bila su softverski određene mreže, oblak i machine-to-machine komunikacija koji će biti dio novog izgleda industrije u nadolazećem razdoblju.

Profitabilnost se poboljšala u odnosu na isto razdoblje prošle godine, prilagođeno za troškove restrukturiranja vezano uz smanjene operativnih aktivnosti u Švedskoj o čemu je odluka donesena u prvom tromjesečju  te prošlogodišnji dobitak od prodaje udjela u Sony Ericssonu. Poboljšanje je najvećim dijelom rezultat veće prodaje u području mreža te nastavka smanjenja operativnih troškova, što je neutralizirano negativnim operativnim prihodima u uvođenju mreža, kao i tečajnim razlikama.

Poslovni miks koji karakterizira veći udio projekata pokrivanja prema predviđanjima se nastavio i tijekom ovog tromjesečja. Uz trenutačna saznanja o potrebama kupaca te globalni ekonomski razvoj, naše je predviđanje i dalje da će se poslovni miks postupno pomicati prema projektima povećanja kapaciteta tijekom druge polovice 2013. godine.

Nastavljamo provođenje naše strategije. Tijekom tromjesečja najavili smo sljedeće korake za naše zajedničko ulaganje ST-Ericsson,a  u travnju 2013. objavili smo našu intenciju da preuzmemo Microsoftov Mediaroom s ciljem jačanja naše pozicije u medijskoj industriji.

Premda se makroekonomske i političke nesigurnosti nastavljaju u nekim regijama, dugoročni temelji naše industrije ostaju atraktivni i dobro smo pozicionirani za daljnju podršku našim kupcima u tranformacijskom ICT tržištu" zaključio je Vestberg.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice