Novosti


Poslovni rezultati korporacije Ericsson u drugom tromjesečju 2013. godine

  Kategorije: Investitori Poslovni rezultati


“Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, porasla je 7%. Općenito prodaja se zadržala na prošlogodišnjoj razini kao rezultat stalnih tečajnih oscilacija,” rekao je Hans Vestberg, predsjednik i izvršni direktor Ericssona.

  • Prodaja se zadržala na prošlogodišnjoj razini i iznosi 6,3 milijardi eura. Prodaja prilagođena za tečajne razlike povećana je za 7% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i 6% u odnosu na prethodno tromjesečje.
  • Operativna dobit, uključujući zajednička ulaganja, iznosila je 284,5 milijuna eura (u istom razdoblju prethodne godine 239 milijuna eura), uz operativnu maržu 4,5% (3,8%).
  • U drugom tromjesečju se osjetio utjecaj jednokratnih stavki u iznosu od -102,4 milijuna eura što je rezultat dezinvestiranja i izlaska iz poslova u području telekom i energetskih kabela.
  • Neto dobit iznosila je 170,7 milijuna eura (136,5 milijuna eura).
  • Zarada po dionici (diluted) iznosila je 0,05 eura (0,04 eura). Zarada po dionici Non-IFRS iznosila je 0,1 eura (0,09 eura).
  • Novčani tok od operativnih aktivnosti iznosio je 489,3 milijuna eura
     

Ericsson_q2-2013.jpg“Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, porasla je 7%. Općenito prodaja se zadržala na prošlogodišnjoj razini kao rezultat stalnih tečajnih oscilacija,” rekao je Hans Vestberg, predsjednik i izvršni direktor Ericssona.
  
U Europi smo imali nastavak  velikih aktivnosti na projektima, a isti je slučaj bio i u Sjevernoj Americi gdje su u prvom polugodištu vrhunac dosegla dva velika projekta u segmentu mobilnog širokopojasnog pristupa. Sjevernoistočna Azije imala je još jedno izazovno tromjesečje s nastavkom strukturnog pada investicija na području GSM-a u Kini, tečajnim razlikama u Japanu te sa smanjenom poslovnom aktivnosti u Južnoj Koreji radi odgađanja dodjele spektra frekvencija.
 
Poslovni miks, kojeg karakterizira veći udio projekata pokrivanja od projekata povećanja kapaciteta,  tijekom drugog tromjesečja zabilježio je lagano kretanje  prema povećanju kapaciteta.
 
Implementirali smo našu strategiju usmjerenu na zauzimanje novog tržišnog udjela u segmentu modernizacije mreža u Europi započete 2010. godine, bez obzira na manju marginu koja je zabilježena na početku. Sada se ti projekti pomalo primiču kraju, pa možemo zaključiti da smo bili uspješni u zauzimanju tržišnog udjela i ponovnog stjecanja vodeće mjesto u Europi. Isto je tako ohrabrujuća činjenica da sad započinjemo angažman na novim poslovima u području proširenja kapaciteta i LTE-a u Europi.
 
Nastavljamo sa snaženjem naše vodeće uloge na području  4G/LTE. Postupak odabira dobavljača  za 4G/LTE u Rusiji i Kini se nastavlja  pa smo tako do danas sklopili ugovore sa dva velika operatora u Rusiji.
 
Tijekom drugog tromjesečja isto smo tako dostigli milijardu pretplatnika u mrežama kojima upravlja Ericsson. To jasno pokazuje povjerenje koje naši kupci imaju u naše sposobnosti glede stvaranja vrijednosti za njih.

Profitabilnost se u odnosu na isto razdoblje prošle godine povećala, prilagođena za jednokratno djelovanje vezano uz izlazak iz poslova telekom i energetskih kabela te dezinvestiranja iz Applied Communication Sciences. Poboljšanje je potaknuto višim bruto marginama i nižim troškovima poslovanja. To je djelomično umanjeno tečajnim oscilacijama.
 
S najavama u travnju i srpnju glede namjere o akviziciji Microsoft Mediaroom i Red Bee Media, nastavljamo osnaživati našu poziciju u segmentu TV i medija. Konvergencijom telekomunikacija s segementom TV-a i medija, možemo iskoristiti našu snagu u upravljanju medijima i upravljanim uslugama. Video već postaje najveći pojedinačni generator prometa u mobilnim mrežama te se očekuje godišnji rast od 60% do 2018.

Dok makroekonomska situacija u Europi ostaje izazovna a politička nesigurnost raste u dijelovima Regije Bliskog Istoka, poput Egipta, dugoročni temelji naše industrije ostaju atraktivni, i dobro smo pozicionirani za daljnju podršku našim kupcima u transformacijskom ICT tržištu,“ zaključio je  Vestberg.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice