Novosti


Ericsson završio akviziciju Red Bee Media

  Kategorije: Portfelj


Ericsson je završio postupak akvizicije Red Bee Media, vodeće kompanije za medijske usluge sa sjedištem u UK. Uz pomoć ove akvizicije , koja je prvi put najavljena u srpnju 2013. godine, Ericsson je osnažen s više od 1500 vrsnih stručnjaka iz UK, Španjolske, Francuske, Njemačke i Australije, a također je stekao i niz eminentnih kupaca poput sljedećih kompanija, BBC, BSkyB, BT Sport, Canal Digital, Channel 4, EE, UKTV, UPC, Virgin Media i mnogih drugih.

Red Bee Media započela je svoje poslovanje kao dio BBC-a, najstarije i najveće nacionalne medijske kuće, uz odgovornost za kreiranje kanala i upravljanje sadržajem te se razvila u značajnu kompaniju za medijske usluge.

Magnus Mandersson, izvršni potpredsjednik i čelnik Ericssonove Poslovne jedinice Globalne usluge je uvjeren da će nova akvizicija predstavljati značajan doprinos Ericssonovom rastućem poslovanju u području emitiranja: “Prvi ugovor u području usluga emitiranja u Nordijskoj regiji potpisali smo 2007. godine. Od tada smo ugovorili poslove u Nizozemskoj, Francuskoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Švedskoj i UK. Danas ljudi na svim kontinentima  gledaju TV programe koji su pripremljeni, upravljani i emitirani od strane Ericssona. Uz bazu kupaca Red Bee Media te vještine iz područja kreativnih usluga i savjetovanja, postali smo vodeći isporučitelj medijskih usluga i usluga emitiranja.“

Mandersson pojašnjava da je Ericsson ušao u ovo područje kao rezultat konvergencije telekoma, IT i medija. Bilo je očito da se mnogi procesi, metode i alati koje je kompanija razvila za telekomunikacijske upravljane usluge mogu primijeniti u smanjenju troškova te povećanju učinkovitosti  na tržištu TV i medijskih usluga. Uz više od 110.000 profesionalaca u 180 zemalja, Ericsson ima odlične uvjete za snažan doprinos i ovom području.

“Veliki postotak kapaciteta telekom mreža danas se koristi za distribuciju medijskog sadržaja na uređaje korisnika, uključujući i TV uređaje,” kaže Mandersson. “Medijske kuće moraju odgovoriti na rastuće suparništvo over-the-top isporučitelja sadržaja te promjene navika gledatelja, ali mnogi od njih nemaju vremena, snage ili infrastrukture za odgovor na tehničke izazove poput upravljanja medijskom imovinom, isporukom sadržaja s različitih platformi na različite zaslone, arhiviranja te oporavka od katastrofa.”
Za takve kompanije je najbolje rješenje izdvajanje tehničkog dijela i upravljanja radom stručnim partnerima.
“Naše iskustvo u upravljanim uslugama i tehnička ekspertiza omogućuju nam da preuzmemo odgovornost za platforme i usluge vezane uz upravljanje sadržajem, playout te provizioniranje usluga,” kaže Mandersson i dodaje: “Ovo medijskim kućama omogućuje da se usredotoče na ono što najbolje znaju raditi – ponudu atraktivnih TV sadržaja.”
 
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice