Novosti


Poslovni rezultati korporacije Ericsson u drugom tromjesečju 2014.

  Kategorije: Investitori Poslovni rezultati


Objavljeni su poslovni rezultati korporacije Ericsson ostvareni u drugom tromjesečju 2014.

Najvažniji naglasci:

  • Prodaja u tromjesečju iznosila je 5,95 milijardi eura (u istom tromjesečju prethodne godine 6,0 milijardi eura). Prodaja za usporedne stavke,  prilagođena za tečajne razlike, pala je 1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i porasla 13% u odnosu na prethodno tromjesečje
  • U usporedbi s prethodnim tromjesečjem porast prodaje prvenstveno je rezultat rasta na Bliskom istoku, Kini i Indiji, kao i kontinuiranih aktivnosti u području povećanja kapaciteta u Sjevernoj Americi.
  • Bruto marža porasla je na 36,4% (32,4%) kao rezultat snažnog razvoja projekata povećanja kapaciteta, porasta prihoda od intelektualnog vlasništva i manjih troškova restrukturiranja
  • Dobiveni ključni ugovori će postepeno utjecati na prodaju i poslovni miks, ponajviše u drugom dijelu godine.
  • Operativna marža bilježi porast na 7,3% (4,5%), prvenstveno pod utjecajem snažnijeg poslovanja u segmentu Mreža
  • Operativna dobit iznosi 434,7 milijuna eura  (271,7 milijuna eura)
  • Novčani tok od poslovnih aktivnosti iznosi 228,2 milijuna eura (467,3 milijuna eura)


 
Komentar Hansa Vestberga, predsjednika i izvršnog direktora korporacije Ericsson:

„Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, oporavila se u usporedbi s prethodnim tromjesečjem, međutim bilježi pad od 1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Operativna marža bolja je nego u istom razdoblju prošle godine, prvenstveno kao rezultat snažnijeg poslovanja u segmentu Mreža.

Prodaja u tromjesečju u odnosu na isto razdoblje prošle godine, potaknuta je rastom poslovanja na Bliskom istoku, Kini i Indiji, kao i kontinuiranim aktivnostima u području povećanja kapaciteta u Sjevernoj Americi. Kao što smo prethodno komunicirali, na prodaju su utjecali niži prihodi ostvareni od dva velika projekta koji se odnose na pokrivenost mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi, a koji su dosegli vrhunac u prvoj polovini 2013. Uz to smanjene su aktivnosti u Japanu.

Operativna marža bolja je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, posebno u segmentu Mreža.  Ovo je rezultat veće bruto marže, prvenstveno zbog poboljšanog poslovnog miksa s većim udjelom projekata koji se odnose na povećanje kapaciteta mobilnog širokopojasnog pristupa na naprednim LTE tržištima. Na bruto maržu utjecali su viši prihodi od intelektualnih prava i poboljšanje učinkovitosti. 

Nakon usporedih aktivnosti početkom godine, u tijeku su aktivnosti na implementaciji već dobivenih 4G/LTE ugovora u kontinentalnoj Kini i Tajvanu. Nadalje, ulagačka klima u Indiji se popravlja, kao rezultat završetka aukcija za dodjeljivanje spektra i vladinih izbora održanih u svibnju.

Politički nemiri prisutni u dijelovima Bliskog istoka i Afrike i dalje utječu na prodaju. Također, nastavlja se politička nesigurnost u Rusiji i Ukrajini bez negativnog utjecaja na prodaju u tromjesečju.

Kao što je već komunicirali, dobiveni ključni ugovori će postepeno utjecati na prodaju i poslovni miks u drugom polugodištu ove godine.

Sukladno našem strateškom planu, nastavili smo ulagati u nova i ciljana područja. Dodatno poslovanje u području modema i Mediarooma, kao i povećana ulaganja u IP (Internet Protocol), rezultirali su porastom troškova u području istraživanja i razvoja. Istodobno, nastavljamo aktivnosti usmjerene na poboljšanje profita.

Naš modem  M7450 bit će uključen u pametne telefone i podatkovne uređaje te će početi generirati prodaju krajem ove godine. Tijekom prvog polugodišta 2014. uložili smo 130,4 milijuna eura prvenstveno u istraživanje i razvoj te imamo snažnu tehnološku platformu. Međutim, poslovanje je povezano s uspjehom naših kupaca. Projekt integracije poslovnih modema završio je u kolovozu 2013., a rezultat će biti vidljiv u vremenskom okviru od 18-24 mjeseca nakon završetka integracije.

Rješenja podrške pokazala su negativan rezultat u tromjesečju zbog manju prodaju u području legacy portfolija. Međutim, nastavlja se prijelaz s poslovnih modela tradicionalnih telefonskih softverskih licenci na poslovne modele koje donose kontinuirane licencne prihode.

Novčani tok od poslovnih aktivnosti je pozitivan što je rezultat veće dobiti i iste razine radnog kapitala (u danima). Provedba kompanijske inicijative „od narudžbe do gotovine“ nastavlja se i pokazuje dobar napredak.

Na transformirajućem  ICT tržištu, nastavljamo se razvijati kroz ulaganja, kako u našem temeljnom poslovanju, tako i u novim i ciljanim područjima. Uz pomoć našeg vodstva u tehnologiji i uslugama dobro smo pozicionirani da nastavimo biti strateški partner našim kupcima u osvajanju novih tržišnih prilika.“

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice