Novosti


Trendovi u telekomunikacijama, tehnologiji i medijima

  Kategorije: Događanja Trendovi


Već tradicionalna konferencija PwC Hrvatska i poslovnog tjednika Lider, Trendovi u telekomunikacijama, tehnologiji i medijima (TMT) i ovoga je puta bila mjesto okupljanja vodećih ljudi telekom sektora i svih koji su vezani za komunikacije, medije i poslovanje bazirano na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.

Na konferenciji je predstavljeno najnovije istraživanje o industriji koje obrađuje ključne trendove u sektoru tehnologije, medija i telekomunikacija u 2015. godini s naglaskom na promjene poslovnih modela uslijed utjecaja digitalizacije. Govorilo se i o problemu nedostatka inovativnosti u telekom sektoru, globalnoj konsolidaciji sektora i utjecaju na jugoistočnu Europu te promjenama TMT ekosistema i navika kupaca.

Na panelu vodećih ljudi telekom operatora u Hrvatskoj sudjelovali su Davor Tomašković, predsjednik Uprave i glavni direktor HT-a, Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave Vipneta i glavni direktor za marketing, prodaju i službu za korisnike, Viktor Pavlinić, član Uprave Tele2 i Saša Kramar, predsjednik Uprave Iskon Interneta. Bilo je riječi o tome kako se vodeće telekom kompanije u Hrvatskoj nose sa tržišnim trendovima, regulatornim izazovima, promjenom navika i očekivanja kupaca, a govorilo se i o planovima za 2015. godinu te o glavnim strateškim izazovima.

Digital panelDigital panel bavio se temom na koji način drugi sektori koriste digitalizaciju u stvaranju inovativnih poslovnih modela temeljenih na ICT rješenjima. kojima postižu konkurentsku prednost na tržištima te kupcima nude novo iskustvo. Na panelu su sudjelovali Milan Živković, direktor strategije i razvoja poslovanja u Ericssonu Nikoli Tesli, Benedikt Schmaus, partner PwC-a za područje digitalnog poslovanja usmjerenog na krajnje potrošače i maloprodaju, Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave AutoZubaka i Stjepan Roglić, direktor Orbica. Sudionici su bili suglasni u stajalištu da je korištenja suvremenih ICT rješenja nužno za opstanak na tržištu te da je tehnologija motor razvoja poslovanja. Iznijeli su svoja iskustva s digitalizacijom i inovativnim poslovnim modelima temeljenim na digitalnim rješenjima kojima su unaprijedili svoje poslovanje i postigli konkurentsku prednost. Milan Živković je istaknuo: „Današnji razvoj tehnologije omogućuje nove načine poslovanja. Informacijsko-komunikacijske tehnologije mijenjaju način života i industrije. U Ericssonu Nikoli Tesli već niz godina digitalno poslujemo. Ključno je sagledati poslovne procese u novom svijetlu i razvijati strategiju temeljenu na inovacijama i na taj način upravljati ekosustavom. Svaki proces može imati korist od digitalizacije bilo da se radi o učinkovitijem poslovanju, novim poslovnim modelima ili novim kupcima. Velike su mogućnosti pred današnjim kompanijama, a najuspješnije su upravo one koje su prve krenule u digitalizaciju. Nadam se da će i druge hrvatske tvrtke krenuti u ovom smjeru.“
 
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice