Novosti


Sve veće korištenje komunikacijskih aplikacija

  Kategorije: Trendovi


30 posto vremena provedenog na svim aplikacijama na pametnim telefonima troši se na komunikaciju. Aplikacije iz područja komunikacija su uvijek aktivne i više ovise o mobilnom širokopojasnom pristupu. Kultura i jezik utječu na komunikacijske obrasce i usvajanje komunikacijskih aplikacija.

Ericsson je obavio novi izvještaj Ericsson ConsumerLaba, pod nazivom „Komunikacija u svijetu aplikacija“ . U izvještaju se istražuje interakcija korisnika i aplikacija na pametnom telefonu i kako bi budućnost trebala izgledati vezano uz razvoj tehnologije. Također se istražuju i kulturološke razlike u korištenju aplikacija te pojavu različitih komunikatorskih osobnosti u ovisnosti o načinu na koji ljudi koriste njihove pametne telefone. Izvještaj se temelji na analizi podataka s uređaja. Podaci su prikupljeni od korisnika pametnih telefona iz Indije, Japana, Južne Koreje, Velike Britanije i SAD.

Premda pametni telefoni nude niz mogućnosti poput zabave, igara i fotografije, komunikacija nastavlja biti dominantna aktivnost. Više od 30 posto vremena provedenog na pametnim telefonima troši se na glasovnu komunikaciju, instant poručivanje, glas putem IP (poput Skypea), elektroničku poštu i društvene mreže. Komunikacijske aplikacije značajnije ovise o korištenju mobilnog širokopojasnog pristupa s obzirom na potrebu stalnog spajanja na podatkovnu vezu.

“Rezultati pokazuju da se 40-50 posto potrošnje podataka od strane komunikacijskih aplikacija obavlja preko mobilnog širokopojasnog pristupa, dok video aplikacije konzumiraju svega 20 posto podataka ovim putem,” kaže Swetleena Swain, starija savjetnica  at Ericsson ConsumerLab.

Izvještaj također pokazuje da kultura i jezik utječu na komunikacijske obrasce i usvajanje komunikacijskih aplikacija. Korisnici pametnih telefona u UK i SAD više koriste glasovne pozive dok stanovnici Japana i Južne Koreje preferiraju tekstualne poruke te koriste lokalno razvijene aplikacije.

Sve je veći interes i za vizualne aplikacije poput Pinteresta i Instagrama koje su doživjele značajan rast u zadnji 12 mjeseci. Također, rastuća popularnost Snapchata pokazuje da mlađi korisnici preferiraju vizualne aplikacije s naprednim odlikama privatnosti. Ovo je povezano i s manjim korištenjem Facebooka među mlađim korisnicima koji ne žele da njihovi roditelji vide njihove objave.
U izvještaju se također predviđaju  budući oblici komunikacije poput komunikacije s nosivom tehnologijom i robotima. U studiji koja je obuhvaćala 10 velikih gradova, rezultati pokazuju da polovica korisnika pametnih telefona vjeruju da će pametni asistenti koje je moguće pitati za savjet ili zatražiti da naprave rezervacije postati uobičajeni u sljedećih 12 mjeseci. Vrijeme će pokazati koliko će to biti značajan trend.

Ericsson ConsumerLab svoje znanje temelji na globalnom programu istraživanja potrošačkih navika uz intervjue sa 100,000 ispitanika svake godine, u više od 40 zemalja svijeta te u 15 megalopolisa što statistički predstavlja mišljenje 1,1 milijarde ljudi. Koriste kvantitativne i kvalitativne metode te stotine sati provode s potrošačima iz različitih kultura.
 
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice