Novosti


Poslovni rezultati korporacije Ericsson u drugom tromjesečju 2015.

  Kategorije: Poslovni rezultati


Objavljeni su poslovni rezultati korporacije Ericsson ostvareni u drugom tromjesečju 2015.

  • Second quarter report 2015Prodaja u drugom tromjesečju porasla je 11% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine te iznosi 6,6 milijardi eura (5,93 milijarde eura). Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, manja je 6% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
  • Poslovanje u području mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi stabiliziralo se u tromjesečju, ali je ostalo na nižoj razini nego prethodne godine.
  • U području Profesionalnih usluga nastavljen je snažan rast prodaje.
  • Prodaja u segmentu Mreža se oporavila i bilježi porast od 18% u odnosu na prethodno tromjesečje.
  • Bruto marža smanjena je na 33,2% (36,4%). Isključujući troškove restrukturiranja, bruto marža je 35,1% (36,6%) zbog manjeg udjela projekata povećanja kapaciteta mreža u Sjevernoj Americi  i nastavka brzog tempa 4G implementacije u Središnjoj Kini, nižih prihoda od prava intelektualnog vlasništva i većeg udjela prodaje globalnih usluga.
  • Globalni program troškovne učinkovitosti napreduje prema planu, a  troškovi restrukturiranja u tromjesečju iznosili su 292 milijuna eura (22 milijuna eura), prvenstveno zbog smanjenja radnih mjesta u Švedskoj.
  • Operativna dobit, isključujući troškove restrukturiranja, poboljšana je u svim segmentima u odnosu na isto razdoblje prethodne godine  te iznosi 682 milijuna eura (455 milijuna eura). Operativna marža u segmentu Mreža oporavila se u odnosu na prethodno tromjesečje.
  • Novčani tijek od poslovnih aktivnosti oporavio se nakon slabog prvog tromjesečja te iznosi 336 milijuna eura (227 milijuna eura).


Komentar Hansa Vestberga, predsjednika i izvršnog direktora korporacije Ericsson:
 
Prodaja je porasla za 11%. Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, pala je za 6% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ponajviše pod utjecajem manjeg udjela projekata povećanja kapaciteta mreža u Sjevernoj Americi. Profitabilnost se poboljšala, prvenstveno kao rezultat snažnijeg poslovanja u segmentu Mreža.

Poslovanje

Poslovanje u području mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi stabiliziralo se u ovom tromjesečju, ali je ostalo na nižoj razini nego prije godinu dana. Pad poslovanja u odnosu na isto razdoblje prošle godine u Sjevernoj Americi djelomično je kompenziran sve većim razvojem 4G u Središnjoj Kini. Prodaja je snažno rasla na Srednjem Istoku, u Indiji i Jugoistočnoj Aziji, a ostala je niska u Japanu. Profesionalne usluge su se povećale u odnosu na isto razdoblje prošle godine uz snažnu globalnu potražnju i rast u svih deset regija.
 
OSS i BSS poslovanje se povoljno razvijalo u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je doprinosilo prodaji u području Profesionalnih usluga i Rješenja podrške.
 
U segmentu Mreža prodaja se povećala za 18%, što je podržano stabilizacijom prodaje u području mobilnog širokopojasnog pristupa u Sjevernoj Americi.
 
Profitabilnost
Operativna dobit, isključujući troškove restrukturiranja, porasla je u odnosu na isto razdoblje prošle godine za gotovo 50%, uz poboljšanje u svim segmentima. Nakon slabog prvog tromjesečja, u segmentu Mreža profitabilnost se oporavila, pod utjecajem povećane prodaje i hedginga.
 
 
Prihodi od intelektualnih prava
Prihodi od intelektualnih prava bilježe blagi pad u odnosu na isto razdoblje prošle godine unatoč pozitivnim tečajnim razlikama s obzirom da je većina licencnih ugovora u američkim dolarima. Pad je prvenstveno izazvan trenutačnim sporom s važnim kupcem.
 
Program troškovne učinkovitosti
Globalni program troškovne učinkovitosti napreduje prema planu. Cilj, ušteda od oko 975 milijuna eura do 2017. godine (u odnosu na 2014. godinu), ostaje i dalje aktualan. Tijekom tromjesečja, pokrenute su brojne aktivnosti globalno, uključujući ukidanje 2.100 radnih mjesta u Švedskoj, što je rezultiralo većim troškovima restrukturiranja nego je to uobičajeno. Uštede povezane s ovim aktivnostima će postupno utjecati na rezultate do kraja ove godine.
 
Novčani tok
Nakon slabog prvog tromjesečja, novčani tok od poslovnih aktivnosti je bio pozitivan u ovom tromjesečju. Naš ovogodišnji cilj vezan za konverziju novca u iznosu višem od 70 % ostaje i dalje.
 
Ciljana područja rasta
Našu strategiju rasta temeljimo na kombinaciji rasta u našem temeljnom poslovanju te uspostavljanju vodstva u ciljanim područjima rasta. Vidimo dobar napredak u ciljanim područjima, a prodaja nastavlja snažan razvoj od prvog tromjesečja. Ovo je posebice pod utjecajem solidnog razvoja prodaje u OSS i BSS području.
 
Konsolidacija u industriji se nastavlja, među isporučiteljima i među kupcima, stvarajući prilike i izazove. Stoga smo, tijekom prve polovice 2015. godine, ubrzali naše transformacijsko putovanje prema istinskoj ICT kompaniji. Uz naše aktualne strateške inicijative dobro smo pozicionirani da nastavimo stvarati vrijednosti našim kupcima na promjenjivom tržištu.
 
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice