Novosti


Povezivost za bolje iskustvo putovanja

  Kategorije: Trendovi


Globalno, na tjednoj osnovi ljudi troše 20 posto više vremena na putovanja povezana s poslom nego na ugodne aktivnosti poput druženja. Prema izvještaju Ericsson ConsumerLaba pod nazivom "Putnici na posao očekuju više", putnici žele ažurne informacije, stalnu povezanost i više personaliziranih aplikacija kao pomoć u produktivnijem korištenju vremena putovanja.

 

  • 82 posto putnika na posao u Londonu i 79 posto njih u New Yorku koriste aplikacije povezane s putovanjima za učinkovito planiranje putovanja
  • Putnici koji koriste pametne telefone imaju dojam da javni transport tehnološki zaostaje te imaju velika očekivanja vezana uz nesmetanu povezanost
  • Stalna povezanost je najpoželjniji koncept putnicima u Londonu, New Yorku, São Paulu i Šangaju

Izvještaj Ericsson ConsumerLaba pod nazivom "Putnici na posao očekuju više" temelji se na istraživačkom projektu s ciljem razumijevanja doživljaja tih putnika, korištenjem javnog prijevoza i/ili osobnih vozila, u četiri megalopolisa: Londonu, New Yorku, São Paulu i Šangaju.

Vrijeme prijevoza na posao i s njega općenito je smatrano dosadnim i neproduktivnim. Ova studija istražuje stavove putnika prema učinkovitosti pokrivanja informacijskom i komunikacijskom tehnologijom.

Radhika Jade, stariji istraživač u Ericsson ConsumerLabu kaže: "Globalno, na tjednoj osnovi ljudi troše 20 posto više vremena na putovanja povezana s poslom nego na ugodne aktivnosti poput druženja. Povezanost doživljavaju kao temeljnu pretpostavku ugodnog putovanja na posao, ali to nije osigurano od strane svih pružatelja usluga prijevoza. Statične i neusklađene informacije, stari sustav karata i neučinkovito upravljanje gužvama čimbenici su koji pridonose nezadovoljstvu među putnicima."
U izvještaju se također obrađuju očekivanja i razine zadovoljstva ICT pokrivanjem u svim oblicima javnog i privatnog prijevoza, uključujući autobuse, podzemne željeznice, taksi službu i privatna vozila. Studija pokazuje da 82 posto putnika na posao u Londonu i 79 posto njih u New Yorku koriste aplikacije za učinkovito planiranje putovanja vezanih uz radno mjesto. Putnici koji koriste pametne telefone gotovo na svakom mjestu osjećaju se kao predvodnici s obzirom na tehnologiju, no prijevoz zaostaje u prilagodbi na ove promjene.

"Putnici žele ažurne informacije o putovanju," kaže Jade. "Žele stalnu povezanost i više personaliziranih aplikacija kao pomoć u planiranju i jednostavnijem plaćanju putovanja te produktivnijem korištenju vremena putovanja.“

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice