Novosti


Ericsson ConsumerLab obilježava 20 godina istraživanja

  Kategorije: Trendovi


Povodom uspješnih 20 godina istraživanja Ericsson ConsumerLab je objavio niz kratkih video priloga  koji pokazuju kako su novi tipovi medija i tehnologija utjecali na svakodnevni život u proteklom razdoblju.

Globalna istraživanja provode se na temelju intervjua sa 100 000 korisnika svake godine, u više od 40 zemalja svijeta i 15 najvećih svjetskih gradova što statistički predstavlja stavove više od milijarde ljudi. Istraživači koriste kvantitativne i kvalitativne metode te provode stotine sati s korisnicima ICT tehnologije iz raznih kultura. Analitičari Ericsson ConsumerLaba nalaze se u svim regijama u kojima Ericsson posluje te su na taj način usko povezani s tržištem i korisnicima, a rezultat je temeljito razumijevanje ICT tržišta i poslovnih modela.

Povodom uspješnih 20 godina istraživanja Ericsson ConsumerLab je objavio niz kratkih video priloga  koji pokazuju kako su novi tipovi medija i tehnologija utjecali na svakodnevni život u proteklom razdoblju. Tako npr. video prilog pod nazivom „From Passing Notes to Texting Secrets“, obrađuje sve veću količinu digitalnih poruka u našoj komunikaciji, gdje danas 57 posto korisnika mobilnih telefona svakodnevno šalje poruke.
Video „From Never Ending Queues to Direct Support“ pokazuje učinke dvodesteljetnog brzog razvoja tehnologije na odnose između korisnika i osiguravatelja usluga. Iza nas su dani kada smo satima čekali na razgovor sa službom za korisnike, a 44 posto korisnika svakodnevno putem mobilnih telefona koriste usluge trenutačnog poručivanja (Instant Messaging).

Video „From Playing Alone to Gaming for All“ prikazuje dramatičnu promjenu u svijetu igara u kojem danas 63 posto korisnika igra digitalne igre više puta tjedno.

U video prilogu „From Endless Failure to Instant Learning“ možemo vidjeti kako je  u svega dvadeset godina mobilna povezivost drastično promijenila načine na koje rješavamo probleme. Danas korisnici sve informacije koje trebaju mogu dobiti na njihovom dlanu.

Ove i druge zanimljive video priloge i druge sadržaje možete naći na stranicama Ericsson ConsumerLaba i na Ericssonovoj Facebook stranici.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikola Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice