Novosti
Rezultati poslovanja Ericssona Nikole Tesle u prvih devet mjeseci 2015. godine
  Kategorije: Poslovni rezultati
Komentar Gordane Kovačević, predsjednice Ericssona Nikole Tesle: "Prihodi od prodaje u prvih devet mjeseci veći su 6,2% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Ostvaren je značajan porast prihoda od aktivnosti na Ericssonovom tržištu, čime je neutraliziran pad prihoda na ostalim tržištima. Tijekom 2015. godine u Ericsson Nikola Tesla Grupi zaposlili smo 410 novih stručnjaka.

Na domaćem tržištu, uz intenzivne aktivnosti s našim glavnim kupcima u operatorskom segmentu, vjerujem da je prepoznata uloga Ericssona Nikole Tesle u informatizaciji nacionalnog sustava zdravstva i realizaciji projekata koji osiguravaju učinkovitije upravljanje na razini državne uprave. Prihodi od prodaje niži su od prošlogodišnjih jer su naši kupci u segmentu radio pristupne mreže i području e-sustava smanjili investicije ili odgodili zaključivanje ugovora. Što se izvoznih tržišta tiče, nove poslovne prilike, prvenstveno na bosansko-hercegovačkom tržištu očekujemo u sljedećem razdoblju. Na tržištu Zajednice Neovisnih Država u tijeku su marketinško-prodajne aktivnosti na nekoliko projekata u telekom segmentu te u segmentu Industrije i društva (e-zdravstvo).
Krajem rujna obilježili smo 15. godišnjicu Ljetnog kampa Ericssona Nikole Tesle. Ovaj projekt uspješan je primjer povezivanja obrazovanja i gospodarstva kojeg smo pokrenuli u suradnji s FER-om 2001. godine. Do danas je kroz Ljetni kamp prošlo više od 600 studenata, koji su uz podršku mentora iz zemlje i inozemstva realizirali više od 400 projekata. Na taj način pronalazimo top talente i jačamo svoju poziciju na zahtjevnom globalnom tržištu. Istodobno studentima pružamo mogućnost da u timovima rade na inovativnim visokotehnološkim projektima.
Tijekom trećeg tromjesečja pokrenuli smo novi ciklus strateškog planiranja za razdoblje do 2018. godine, detaljno analizirajući trenutačno stanje na svim relevantnim tržištima kao i trendove vezane uz buduća kretanja u ICT industriji. Cilj nam je ojačati poziciju u strateškim segmentima poslovanja (4G/LTE, OSS/BSS, TV i medijska distribucija, upravljane usluge, industrija i društvo) te na Ericssonovu tržištu zadržati postojeće i proširiti odgovornosti uz visoku kvalitetu isporučenih usluga.
Uz naše strateške inicijative dobro smo pozicionirani za stvaranje vrijednosti našim kupcima na transformirajućem ICT tržištu.“
Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Pretraga novosti