Novosti


DAMconf zaintrigirao programom

  Kategorije: Događanja

Regionalna digitalna konferencija, u organizaciji ClickAttacka i medijskog partnera Nove TV, u četiri se godine svog održavanja uspješno profilirala u jedno od zanimljivijih okupljanja digitalnih stručnjaka, medija i brendova. Programi su pokazali važnost tehnologija u ovoj industriji te je organiziran panel “Kako će IoT i disruptivne tehnologije utjecati na postojeće marketinške kanale?”, u kojem je sudjelovao Milan Živković, direktor strategije i razvoja poslovanja Ericssona Nikole Tesle.

Prvenstveno posvećena marketingu, u kojem upravo digitalni segment ima sve važniju ulogu, konferencija je kreativcima i entuzijastima ponudila dvadesetak predavanja i panela.

DAMconf , regionalna digitalna konferencijaOve godine fokus je stavljen na inovacije i budućnost digitalnog marketinga, a raspravljalo se i o virtualnoj stvarnosti, umjetnoj inteligenciji te percepciji Z generacije o medijima. Također, kako brendovi ne bi snosili novčane posljedice promjenom pravila o rukovanju korisničkim podacima, mogla su se  poslušati predavanja o GDPR regulativi. “Angažiran” je i digitalni domaćin koji je posjetitelje vodio kroz program – chatbot Damotron na Viber messengeru, koji se dobro uklopio budući da je tema chatbota jedna od zanimljivijih u digitalnom svijetu.

Moderator spomenutog panela Ratko Mutavdžić, Microsoftov direktor usluga u oblaku, potaknuo je zanimljivu diskusiju tezom da marketinški stručnjaci ne smiju zanemariti tempo razvoja različitih tehnologija povezivanja poput IoT-a i dr. jer su zapravo one te koje diktiraju razvoj marketinških aktivnosti. Tome u prilog je govorio i M. Živković istaknuvši kako Ericsson novi zamah za sve industrije vidi u implementaciji 5G tehnologije, jer ova generacija otvara sasvim nove mogućnosti.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


   

Tagovi



  Na vrh stranice