Novosti


Ericsson objavio 10 ključnih potrošačkih trendova za 2019.

  Kategorije: Trendovi


Korisnici očekuju da će pametni pomoćnici sudjelovati u obiteljskim raspravama kao i drugi članovi obitelji. Korisnici virtualnih pomoćnika misle da će uređaji koji razumiju naša raspoloženja biti svima dostupni za tri godine. Korisnici proširene i virtualne stvarnosti žele praktičnu virtualnu podršku u zadacima poput kuhanja ili popravaka.

Ericsson (NASDAQ: ERIC) je nedavno objavio osmo izdanje svojeg ConsumerLab izvješća o trendovima. Riječ je o deset ključnih potrošačkih trendova za 2019. godinu, na temelju predviđanja 34 milijuna vodećih korisnika tehnologije.

Najnovije izdanje ovog godišnjeg izvješća analizira mišljenja i predviđanja korisnika o tehnologiji bliske budućnosti uključujući umjetnu inteligenciju, virtualnu stvarnost, 5G i automatizaciju. Izvješće otkriva da bi autonomna tehnologija i tehnologija koja predviđa raspoloženja uskoro mogle imati veću ulogu u svakodnevnim životima ljudi.

Dr Michael Björn, rukovoditelj programa istraživanja u Ericssonovom Consumer & IndustryLabu i glavni autor izvješća kaže: „Zamislite pametni telefon koji ne samo da zna što radite nego i zna tko ste. Danas umjetna inteligencija može shvatiti vašu osobnost jednostavnim pogledom u vaše oči. Jasno je da pobornici tehnologije vide budućnost u kojoj uređaji bolje poznaju nas nego mi njih.“

10 ključnih potrošačkih trendova za 2019. i ubuduće su:

  1. Svjesni virtualni pomoćnici
    Više od šezdeset posto korisnika virtualnih pomoćnika misli da će uređaji koji razumiju naša raspoloženja biti dostupni svima za tri godine.
  2. Pametne svađe
    Više od 65 posto korisnika virtualnih pomoćnika misli da će pametni uređaji u roku od tri godine raspravljati kao što to čine članovi obitelji.
  3. Aplikacije koje špijuniraju
    Preko 45 posto korisnika misli da aplikacije prikupljaju podatke o njima čak kada ih ne koriste.
  4. Prisilni pristanak
    Pedeset i jedan posto korisnika smeta što stalno moraju prihvaćati kolačiće vezane za prikupljanje podataka.
  5. Internet vještina
    Više od pedeset posto korisnika proširene i virtualne stvarnosti želi aplikacije, naočale i rukavice koje daju virtualni vodič za praktične svakodnevne zadatke poput kuhanja ili popravaka.
  6. Potrošnja bez dodira (eng. zero-touch)
    Oko polovica korisnika virtualnih pomoćnika želi automatizirane račune, pretplate i nabavku kućnih potrepština.
  7. Mentalna pretilost
    Trideset i jedan posto korisnika očekuje da će uskoro ići u „teretane za mozak“ kako bi vježbali razmišljanje jer se svakodnevno donošenje odluka sve više automatizira.
  8. Eko ja
    Trideset i devet posto korisnika želi ekološki sat koji mjeri njihov ugljični otisak.
  9. Moj digitalni blizanac
    48 posto korisnika proširene i virtualne stvarnosti želi online avatare koji su baš kao i oni kako bi mogli biti na dva mjesta u isto vrijeme.
  10. 5G automatizira društvo
    Oko 20 posto korisnika pametnih telefona vjeruje da će 5G bolje povezati IoT uređaje, npr. kućanske uređaje i mjerače potrošnje komunalija.

Na pitanje bismo li na ovu blisku budućnost trebali gledati kao na prijetnju ili priliku, Dr Pernilla Jonsson, voditeljica Consumer & IndustryLaba kaže: „Već smo ušli u doba kada ljudi i inteligentni strojevi komuniciraju i rade zajedno. Do sada smo napravili samo nekoliko malih koraka u budućnost. Većina zero-touch budućnosti se tek treba razviti, a kreiranje te budućnosti je u našim rukama.“

Uvidi predstavljeni u izvješću zasnovani su na više od 23 godine globalnih istraživačkih aktivnosti Ericsson ConsumerLaba, a prvenstveno se oslanjaju na podatke iz online ankete naprednih korisnika Interneta u 10 utjecajnih gradova širom svijeta provedene u listopadu 2018.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle

 

Povezano


   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice